FrankrijkMidi PyreneesVerdunBed & Breakfasts VerdunBed & Breakfast CABcamp Les Cabannes

Bed & Breakfast CABcamp Les Cabannes

FrankrijkMidi PyreneesVerdun

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast CABcamp Les Cabannes voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 2 reviews

10FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 10Waardering

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

2 Reviews over CABcamp Les Cabannes

• 10Marie13-03-2017

Plus que séjourner

Très bon accueil: pour faire connaissance reçu par un apéro inclus un jus frais fait maison à base de fruit et légumes. Un petit déjeuner digne de ce nom pour bien accompagner notre randonnée. Des hôtes très attentionnés qui nous ont aussi bien conseillé au niveau des choses à faire dans la proximité de la maison. Un espace calme et reposant avec la posibility de faire du yoga avec les enfants: ils l'ont aimés beaucoup!

• 10Lars Ruijter16-08-2016

Heel gastvrije mensen, werken vol overgave!

Gerda en Marcos zijn al jaren vrienden van ons, en het was fijn om te zien wat ze aan het opzetten zijn in Les Cabannes. Ik weet zeker dat hun project mooier en professioneler geworden is, zonder in te boeten aan persoonlijkheid.

Gerda en Marcos gaan zeer bewust om met outdooractiviteiten en gezonde voeding, en laten ons daar graag mee kennis maken.

Voor mij persoonlijk is Cabcamp een fantastische gelegenheid om te klimmen. Dat zou ik namelijk niet zo snel in mijn eentje met de kinderen doen. Gerda en Marcos bieden ons met hun materiaal en kennis wel die mogelijkheid.

Bed & Breakfast CABcamp Les Cabannes info

Building information