Camping Latapie

Camping Latapie
8,8

96 reviews over Camping Latapie in het Nederlands

Prachtige ligging, rest valt tegen

Gerven
11-11-2018

Camping Latapie heeft een prachtige ligging. De website is nog niet aangepast en de reviews zijn niet van toepassing op de huidige situatie. Geen entourage met een zee van bloeiende bloemen en nauwelijks onderhoud aan het terrein. Laag overhangende takken op camping plaatsen waardoor we zelf takken hebben gesnoeid zodat onze caravan eronder paste. Ook weinig gras op onze plaats.

Het restaurant heeft niet de kaart zoals de site beschrijft. Er waren alleen pizza’s, wat salades en een kindermenu. Voor ons gezin met 4 personen voor afhaal: grote frites met kipnuggets betaalden we 56 euro.

Iedere ochtend was er een “laagje” op het zwembad te zien. De lege tonnen chemicaliën lagen in de struiken naast de regelkamer van het zwembad. Sanitair was niet schoon. Beschimmelde douche gordijnen en dagenlang haren in het putjes. Niet alle toiletten in gebruik. De vuilnisbakken op de plaatsen achteraan niet geleegd. Het lijkt een andere camping.

Een hele fijne, rustige camping met veel ruimte!

Dimphy Hengst
31-8-2018

Wij hebben 10 dagen op de camping gestaan en het was heerlijk! Een zeer mooie camping, maar ook een mooie omgeving. Fijn zwembad, met een geweldig uitzicht. Vriendelijke eigenaren die nog goede ideeën hebben voor de komende jaren. Er waren veel kinderen, dus altijd iemand om mee te spelen (in het zwembad of het speelveld).

Activiteiten in de omgeving zijn vaak wel een half uurtje rijden, maar dan zie je ook wat van de omgeving ;)

De pizza's en salades waren heerlijk, de broodjes in de ochtend ook. Al met al een supertijd gehad op Latapie!

Fantastisch!

Charlotte
25-8-2018

Heel fijne camping met grote plekken, fijn dat de auto erbij kon want als je die boven moet laten staan.... Dat lijkt me onhandig met een baby. Prachtig uitzicht op het terras waar we regelmatig wat gegeten hebben. Schoon sanitair met handzeep! Zeer aardige eigenaren en hun zoon, we voelden ons erg welkom. Ondanks dat er alleen maar Nederlanders staan;-) een heerlijke week gehad!

Voor herhaling vatbaar!

Boonen
15-8-2018

Wat hebben we genoten op camping Latapie! Heerlijke, kleinschalige en rustige camping. De nieuwe eigenaren zijn zeer gastvrij en het nieuwe terras heeft een prachtig uitzicht over de camping. Heerlijk om daar te zitten om iets te eten of te borrelen. In de ochtend vers brood, intermarche in Vazerac.

Zwembad is helemaal prima.

Sanitair is schoon, netjes.

Wij komen zeker nog eens terug.

Prachtige rustgevende camping

Geert
11-8-2018

Prachtige rustgevende camping in een heuvelachtig gebied. We hebben gereisd met een baby van 4 maanden oud en zijn zeer te spreken over de gastvrijheid van de eigenaren.

Heerlijke camping voor jong en oud(er)

Gerdien
11-8-2018

Heerlijke camping als je houdt van rust en ruimte én het niet erg vindt om vanaf je ruime groene plaats een klein wandelingetje naar boven te maken waar zwembad, trampoline en restaurant zijn. De camping heeft nieuwe eigenaren die boordevol plannen zitten om te camping nog mooier, beter en handiger te maken, dus we zijn benieuwd wat dat gaat opleveren! Wij vertrokken met spijt, hadden graag nog vaker willen genieten van de cappucino's op het terras, met kannetje en glas koud water erbij. Het terras met uitzicht over de camping is al vernieuwd, zie foto. Bij het zwembad willen ze ook een terras gaan maken omdat je daar de zonsondergang goed kunt zien. Op de kaart staan nu diverse salades, pizza en patat met snack, maar wellicht wordt dit nog uitgebreid. Onze zoon had snel een vriendje en heeft echt genoten, net als wij. Zie ook tips over omgeving.

We zijn dit jaar voor de 2e keer hier geweest en weer goed bevallen. Hele ruime plaatsen die allemaal vrij uitzicht hebben (geen overburen). Wij hebben een grote tent (8mx4m) en een klein tentje, en het hele kampement past gemakkelijk op de plaats. Auto's waren dit jaar toegelaten bij de plaats, dat vonden we wel zonde van het uitzicht (en de velden worden kapot gereden). De eigenaren lieten weten dat ze dat volgend jaar anders willen gaan organiseren, heel fijn! Verder hele relaxte eigenaren, zeer gewillig om te luisteren en te helpen als er wat hand is. Vers brood kon elke dag besteld worden. Sanitair is schoon en netjes onderhouden. Onze jongens (11 en 4 jr) konden vrijuit rondbanjeren over de camping - autoluw, geen open water / afgesloten zwembad, veeeel ruimte & natuur. Heel fijn terras met schitterend uitzicht over de camping en heuvels waar je een home made pizza en een lokaal wijntje kon nuttigen, helemaal top voor ons!

Een camping om je op te verheugen.

Annita en Jaap den Hertog
31-7-2018

Dit is een camping waar je je welkom voelt. Fred en Marie Lynne hebben deze camping in 2017 overgenomen en de lat lag hoog. Wat ons betreft hebben ze die lat gehaald. De staplekken zijn groot en hebben voldoende schaduw. Het terras biedt een prachtig uitzicht, wat wel betekent dat je naar boven moet lopen. De eerste week zere kuiten maar het went. Het eten is heerlijk. Weliswaar is de kaart nog beperkt maar er zijn plannen voor uitbreiding hiervan. Het zwembad is niet groot maar groot genoeg voor afkoeling. Minpuntje is wel dat er maar 1 parasol staat. Misschien een punt van aandacht. Het sanitair is heel schoon. Wel een nadeel dat deze aan het uiteinde van de camping staat dus voor het G en H veld een flink eind lopen. Maar ook dat went. Al met al raden wij deze camping aan voor zowel gezinnen met kinderen jong en wat ouder, maar ook voor mensen zonder kinderen.

Voor herhaling vatbaar

Noortje
12-7-2018

Schitterende ligging met vriendelijke behulpzame (nieuwe) eigenaren. Mooi natuurlijke omgeving. Sanitair wel wat ver lopen, licht gedateerd maar goed schoon. Lekker zwembad met mooi uitzicht over de vallei en andere faciliteiten voor kinderen zoals trampoline, voetbaltafel en tafeltennis. Ruime plekken, met name op het H-veld. Plekken hebben daar zowel zon als schaduw.

Stel vol gastvrijheid op prachtige plek !

Fam. Doesburg
11-7-2018

Geweldig is een understatement ! Wat een plek! De schijnbaar nieuwe eigenaren zijn echt super gastrvrij. Mooi terras met uitzicht over de camping en het dal. Helaas mocht het terras niet twee keer zo groot van de Marie, want die heeft nog steeds de touwtjes in handen in de dorpen.

Ook de bakker had geen zin meer om langs te komen, maar de nieuwe eigenaren halen nu gewoon het brood zelf voor hun gasten. geen stacaravan en andere verhuur dus heerlijk rustig en grote plaatsen. Geen kampeer fabriek.

Ze beginnen vol positiviteit aan deze klus en hebben veel plannen. Zoals nieuwe ingang, die is nu best steil en afwatering.

Sanitair is keurig en schoon. Mooi speeltoestellen, bij zwembad twee grote trampolines en tafeltennis. Gun ze deze uitdaging en drink eens wat vaker een biertje of een koffie op het terras.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Latapie in Vazerac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Latapie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.