Camping Latapie

Camping Latapie
8,8

110 reviews over Camping Latapie in het Nederlands

Prachtige camping en superlieve eigenaren

Marjolein Brandt
17-8-2019

Afgelopen week een heerlijk verblijf gehad op Latapie. De camping is prachtig en heel rustig gelegen met ruime kampeerplekken, zowel in de zon als in de schaduw. Een speeltuintje erbij en de trampoline en tafelvoetbal waren favoriet bij onze kinderen. En het zwembad natuurlijk, compleet met voldoende bedjes en schitterend uitzicht. Fred en Mary-Lynne zijn fantastisch lieve mensen, geen vraag is ze teveel en wat werken ze hard om iedereen een aangenaam verblijf te geven! Het sanitair wordt drie keer per dag schoongemaakt, ze hadden goede tips voor bezoekjes in de omgeving (klimbos, mooie stadjes) en oooo wat kunnen ze lekkere pizza’s en salade maken! Het was bijzonder rustig op de camping, iets meer leven komt vanzelf want het kan niet anders dan dat deze camping een daverend succes wordt dankzij Fred en Mary-Lynne!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Een adsolute aanrader voor rustzoekers!

Manon
15-8-2019

Wat een fijne en mooie camping is dit! Ruime plaatsen, prachtig uitzicht, heerlijk zwembad en geweldige eigenaren. Het sanitair was ver van onze plek, maar wel netjes en schoon. Ideale plek voor jongere kinderen die makkelijk aansluiting met andere kindjes zullen maken. De omgeving vonden wij niet heel interessant. Kortom, echt een plek om naartoe te gaan voor een heerlijk rustige vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fantastisch, snap niet dat het zo rustig was.

Maikel
13-8-2019

In het verleden hebben wij deze camping al enkele keren bezocht onder de oude Nederlandse eigenaren, sinds enkele jaren heeft de camping nieuwe Franse eigenaren dus wij waren benieuwd hoe het zou zijn. De nieuwe eigenaren hebben grote schoenen te vullen want de reputatie van deze camping was formidabel. Na er een week gestaan te hebben kan ik niet anders zeggen dan: Geweldig! Wat een lieve, hardwerkende positieve mensen zijn Fred en Marie-Lynn. Ze spreken goed Engels en doen erg hun best om Nederlands te leren. Denken graag mee met hun gasten, niks is te gek. Eten in het restaurant is ook erg goed en zeker een aanrader. Eten, drinken en ijsjes zijn als je dat wil tijdens het verblijf op de pof, dus lekker achteraf betalen en niet altijd een portemonee bij je moeten hebben, super fijn!

De camping was verre van vol, en ik snap werkelijk niet waarom. Absoluut een heerlijk rustige top camping met super eigenaren.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een bijzondere plek

E. B.
10-8-2019

Als je een bijzondere plek heb ontdekt wil je dan de volgende keer dat je er komt het vol staat of is het beter om dit voor je zelf te houden? Ik schrijf nu toch voor het eerst een review niet omdat ik wil dat het de volgende keer volstaat maar omdat ik het de eigenaren erg gun dat dit een succes wordt. Ze werken hard om alles goed schoon te houden en alles te regelen. De zelf gemaakte pizza’s in het restaurant zijn super. Het zwembad is groot en schoon met genoeg ligplekken er omheen. De plekken zijn groot en mooi gelegen. Je moet er rekening mee houden dat je wat verder moet lopen dan gebruikelijk maar dat wordt door alle positieve kanten zeker goed gemaakt. Het restaurant en zwembad liggen niet direct bij de kampeerplekken zodat je rustig kan zitten bij je tent zonder dat je de gele dag in het gegil zit. Het is echt een bijzondere plek met toegewijde eigenaren die alles er aan doen om er een succes van te maken.

Fantastische Camping met lieve eigenaren

Berg-Heidema
9-8-2019

Warme en hartelijke ontvangst door deze nieuwe kindvriendelijke eigenaren, waar geen vraag teveel of gek is op deze kleinschalige camping. Elke dag vers brood mogelijk. Prachtige groene en met gras bedekte ruime staanplaatsen. Schone, fris en warm sanitaire voorziening. Eet en drinkgelegenheid, van kleine kaart, met verse huisbereide producten. Klein goed onderhouden zwembad met voldoende lig mogelijkheden. Nederlands georiënteerde camping. Prachtige omgeving met diverse markten, maar ook grote supermarktenin de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastisch, rust en ruimte!

Nicole
9-8-2019

Camping Latapie is een heerlijke camping, waar je helemaal tot rust kan komen. De camping is zeer geschikt voor kinderen tot 12 jaar. De eigenaren zijn beide zeer gastvrij en niets is teveel gevraagd. Het sanitair is schoon, een kleine menukaart met heerlijke salades en verse pizza’s.
De camping is groot qua oppervlakte, maar weinig plekken en daardoor ruim. Aanrader voor als je tot rust wilt komen. Ook het brood ‘s ochtends is kraakvers en de croissants heerlijk.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Topcamping!

Nathalie, Jan & kids
7-8-2019

Schitterende camping in heel mooie omgeving. Supervriendelijke eigenaars! Sanitair is heel netjes, kampeerplaatsen zeer ruim en zwembad top! In de omgeving ook best wel een en ander te doen.

Een heerlijke plek!

Dianne
27-7-2019

Wij hebben de afgelopen week doorgebracht op camping Latapie. Een prachtige camping, mooi in het groen, met ruime plekken (ook in de schaduw), schoon sanitair, vriendelijke eigenaren en een heerlijk zwembad waar onze kinderen zich prima hebben vermaakt. In een omgeving waar je niet overstelpt wordt door de toeristen, waar genoeg te doen is voor jong en oud. Wat ons verbaasde is dat het relatief rustig was op deze camping, zo middenin het hoogseizoen. Onze ervaring is erg positief, wat ons betreft een aanrader dus!

Fred and Marie Lyne, Eigenaar, 31-7-2019

Thank you for your review, happy to know that you had a good stay in our campsite. Maybe we'll meet again

Een regelrechte aanrader!!!

Rob
18-7-2019

Wat een heerlijke camping is dit met grote schaduwrijke plekken, prachtige ligging, schoon sanitair, een heerlijk zwembad met prachtig uitzicht; alles perfect onderhouden! Een gezellig restaurant met kleine kaart, maar alles met verse producten bereid. Met speciale wensen wordt als het mogelijk is, altijd rekening gehouden. De kwaliteit en de prijs zijn super. In de morgen is er een broodservice. De eigenaren doen er alles aan om je het gevoel te geven dat je hier echt welkom bent en dat lukt ze prima! Gastvrij, altijd bereid om je te helpen... geweldig! Een camping voor jong en oud waar je echt tot rust komt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Fred and Marie Lyne, Eigenaar, 20-7-2019

thank you very much, it is always a pleasure to render service, and to make every effort to make your stay as enjoyable as possible

Een unieke plek als je rust, ruimte en natuur wil!

Herdien Niggebrugge
17-7-2019

Wat een prachtige unieke plek. Je vindt hier echt de rust midden in het groen. En wat een vriendelijke eigenaren. Kortom een aanrader wat ons betreft.

Fred and Marie Lyne, Eigenaar, Sat Jul 20 2019 10:34:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Thank you very much for reviews, it's nice to see people happy Perhaps will we see you soon

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Latapie in Vazerac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Latapie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.