Géén boekingskosten

Camping Latapie

FrankrijkMidi PyreneesVazerac

We hebben de beste aanbieders voor Camping Latapie voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 126 reviews

Meer camping info

126 Reviews over Latapie

• 9Sarah24-07-2022

Zalig genieten!

Zalig rustige, groene camping met ruime plaatsen. Mooi groot zwembad. Zeer goed onderhouden sanitair. Op het terras met prachtig uitzicht kan je genieten van een drankje, ijsje of een heerlijke huisbereide pizza of salade. De eigenaars Marie-Lynn en Fred baten de camping met veel passie uit en staan altijd met de glimlach klaar. Het was ons tweede verblijf op deze camping, en we komen zeker nog eens terug. Het is en blijft een aanrader!

• 10Petra Muizer29-08-2021

Geweldig, gastvrij, rust, ruime plaatsen, schoon

Geweldige camping, rust, zeer grote kampeerplaatsen, mooi omgeving en heerlijke pizza’s en salades op het mooie terras gegeten met geweldig uitzicht. Goed zwembad met ligbedden en uitzicht. Elke ochtend verse croissantjes en stokbroden (wel een klim naar boven, maar dat was geen probleem met de pruimenbomen, de pruimen waren heerlijk) Sanitair ziet er netjes en schoon uit (word 3x per dag schoongemaakt)

Fred en Marie-lyn zijn geweldige mensen, erg gastvrij je hoef maar te kicken en ze staan voor je klaar. Wij hadden een lekke band met de auto en ze boden zelf aan om mee te gaan naar de garage ivm de Franse taal.

Dit is zeker een camping om terug te gaan en dat zeggen wij niet snel.

Fred en Marie-lyn bedankt voor de fijne 18 dagen, wij hebben genoten.

• 10Walter Van Zonsbeek26-08-2021

Heimwee naar Latapie

Nu we thuis zijn hebben we heimwee naar deze camping Latapie! Wat een heerlijke camping en zulke lieve Franse eigenaren! De plekken zijn ruim en rustig in een mooie omgeving. Voor zowel jonge gezinnen als 2-persoons huishouding. Rustige plekken op het G-veld, voor gezinnen is het beter om aan het D- of E-veld bij speeltoestellen te staan. Huur van koelkast is mogelijk. Sanitair kan stukje lopen zijn en wordt 3 keer per dag schoongemaakt. Het restaurant en de receptie liggen boven op de berg vanwaar je uitkijkt op de camping. Kost wel een rustige klim, maar we hebben toch vakantie. De eigenaren zijn zo gastvrij, doen alles om je een fijne vakantie te gunnen. Kernwoorden zijn voor ons: rust, kindvriendelijk, prachtige bergen en natuur, leuke Franse stadjes (Lauzerte!), heerlijk zwembad, geweldige pizza’s (onze voorkeur is fungi) en salades, lekkere croissantjes en donkerbruin brood, Fred en Mary-Lyn zijn voor ons hele bijzondere mensen.

• 9Eetgelegenheden
  • 10HEnK24-08-2021

Heerlijke rustige vakantie

Camping latapie is een fantastische camping! Kleine camping met ruime plekken verdeeld over verschillende veldjes. Het is een heuvelachtig terrein middenin de natuur. Fréd en MaryLynn zijn superlieve en betrokken eigenaren. Zij hebben hart voor de zaak/camping. Er is een fijn zwembad met uitzicht en goed restaurant met versgemaakte pizza's , salades en friet. Onze dochter van 14 had meerdere vriendinnen en heeft zich goed vermaakt. In de omgeving is veel te doen, zowel sportief als cultureel.Kortom: een camping om terug te komen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Maikel24-08-2021

Geweldig

Dit jaar 3 weken geweest met vrouw en dochter. Geweldige camping!Gezellig, rustig en een leuke omgeving.S’avonds helemaal stil en lekker sterren kijken.Meest oprechte en hartelijke eigenaren die je kan treffen in Frankrijk, echt geweldige mensen!Kaart in het restaurant beperkt maar van zeer goede kwaliteit en goeie porties.Tijdens verblijf alles op de pof als je dat wil, heel fijn om nooit geld bij je te moeten hebben naar het zwembad of restaurant.Sanitair wat gedateert maar wel altijd keurig schoon.Ruime familie badkamer met douche en kinder/baby badje.Zijn er ook mindere dingen? Van de camping plekken beneden naar restaurant en zwembad boven is best even een klimmetje. En van de plekken achterop de camping naar het sanitair is best even een wandeling. Ga hier naartoe, een van de allerbeste plekjes van Frankrijk!

• 9John24-08-2021

Prima camping!

Wij hebben ruim 2 weken op Latapie gekampeerd. Het zijn ruime plaatsen verdeeld in kleine rijtjes met veel groen er tussen. Er zijn veel schaduwrijke plaatsen met elektriciteit (> 10 AMP) en een watertappunt niet ver van je tent af. Wij stonden op verzoek op H7 tegen een heg aan. Het is een rustige camping met een zeer mooi (onderhouden) zwembad. Dit zwembad ligt samen met de receptie en restaurantje op de top van een, best wel, steile heuvel. Je kampeert als het ware in het dal en de plaatsen zijn redelijk vlak. Mary Linn en Fred, de eigenaren, zijn vanaf aankomst tot vertrek tot je dienst en geen vraag is eigenlijk te gek. Mary Linn weet een hoop leuke lokale uitjes zoals een wijnproeverij bij een kleinschalige wijnboer. Deze wijn wordt ook in het eigen restaurantje geschonken waar je een eenvoudige maaltijd kan eten met verse producten. Het uitzicht vanaf het terras is erg mooi.Kortom een camping om nog eens naar toe te gaan!

• 9Annita den Hertog24-08-2021

Een heerlijke relaxte kampeervakantie.

Het was wederom heerlijk kamperen bij Marie Lynne en Fred. Het eten was heerlijk op het terras met prachtig uitzicht over de camping. Lekker borrelen na het zwemmen op het terras in de schaduw of nog lekker in het zonnetje genieten van een ijsje op het terras voor de receptie. Genoten van het zwembad waar je heerlijk onder een parasol kunt liggen op een ligbed. Water was wel wat fris maar alles went. Marie Lynne en Fred zijn zeer behulpzaam bij alles wat er gevraagd wordt. Met extra aandacht voor de kleintjes. Ze proberen zelfs in het Nederlands met de kids te communiceren wat regelmatig tot grappige situaties leidt. De camping zelf is prachtig en de staplekken zijn lekker groot. Het enige nadeel is dat je al snel vrij ver van het sanitair staat. Het sanitair is overigens spik en span. Kortom een aanrader voor iedereen met of zonder kids. En de leeftijd van de kinderen maakt echt niet uit. Ook de grote kinderen vermaken zich prima.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Anky Snoeck27-07-2021

Heerlijk Genieten

We zijn hier een week en we genieten met volle teugen van de rust, ruimte en gezelligheid. De camping is mooi verzorgd, de eigenaren zijn supervriendelijk en de sfeer is gemoedelijk. Het ruime zwembad met prachtig uitzicht is superschoon en de plekken zijn echt te gek. We hebben een ruime plek in het vers gemaaide gras tussen de fruitbomen met mooi zicht op de heuvel. Het is wel even lopen naar de wc maar dat went vanzelf en zo druk hebben we het verder niet. Elke ochtend vers brood en je kan pizza en patat boven eten of bestellen om mee te nemen naar de tent. Op het moment is het hier door covid behoorlijk rustig en ik hoop van harte dat dit snel overgaat want deze camping verdient echt een volle bezetting.

• 9Honings12-07-2021

Qua natuur een prachtige plek. Mooie ruime plekken, veel verschillende soorten (fruit) bomen. Veel verschillende soorten vogels gezien. Een hert wat een paar keer langs kwam, een egel familie er is blijkbaar ook een dasfamilie maar die hebben wij helaas nog niet gezien. Sanitair wordt goed schoongehouden. Prachtige uitzichten vanaf terras en zwembad. Super gastvrije ontvangst door Marie-Lynn en Fred. Ze doen alles om je een fijne vakantie te bezorgen. Pizza's zijn lekker. Voor ons voelt het als thuiskomen hier. Omgeving leuke dorpjes, mooie plek om te fietsen, wandelen. En in de omgeving ook mogelijkheden voor meer actieve activiteiten zoals kanoen, klimmen

• 10Maikel.16-09-2020

Geweldig, super eigenaren!

Dit jaar wederom deze super fijne camping bezocht voor 2 weken. Heerlijke tijd gehad, fijne camping. Zeer leuke betrokken eigenaren, beste ooit wat ons betreft. Doen echt hun best voor de gasten. Sanitair mooi ruim en altijd mooi schoon. Lekker zwembad. En een heel erg goed en niet duur restaurant. Alles gaat op de pof, eind van je verblijf reken je alles af dus superhandig zonder portemonee in je zwembroek op de camping.

Camping Latapie info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar