Camping Les Granges

16 reviews over Camping Les Granges in het Nederlands

Prima, ook met tieners!

Annet
24-4-2019

Franse camping met vele nationaliteiten. Niet zo heel groot .Er wordt vnl Frans gesproken, Engels is soms lastig. Camping voor jong en oud. Onze tieners van 14 en 16 hadden genoeg aansluiting,zij zochten elkaar op bij de tafeltennistafel of in het zwembad. Sommigen kwamen er al jaren,maar nieuwelingen waren welkom binnen de groep. Het voetbalveld ligt net buiten de camping. 5 avonden per week de avond entertainment. Je hoorde dat op de hele camping, maar stopte op een mooie tijd. De bakker in het dorp is 10 minuten lopen. Lekker loopje elke ochtend. Er is veel te zien en te doen in de omgeving ,grotten , mooie plaatsjes, leuke kanotochten. Grote supermarkten vind je op 10 15 minuten auto rijd afstand . Huur je een stacaravan, vraag dan naar een plek grenzend aan het akkerbouw gebied, Deze hebben zo'n en schaduw. De andere plekken vnl schaduw,maar dat was geen straf met de hitte.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie camping, uitvalsbasis kanoën Dordogne

Fam. schoneveld
2-8-2017

Mooie groene camping. Prachtig gelegen, ruime plaatsen, goede faciliteiten

Gereisd Met partner in juli 2017

Heerlijke, rustige camping.

Willem
31-1-2016

Goede verzorgde groene camping. Ruime staanplaatsen, redelijke privacy. Mooie ligging aan de Dordogne. Veel bezienswaardigheden op korte reisafstand van de camping. Enige nadeel, tot laat in de avond animatie rondom het receptie/camping gebouw. Wel frikandellen verkrijgbaar bij de campingsnackbar! Zwemgelegenheid op loopafstand van de camping in de Dordogne

Gereisd Met partner in juli 2015

Zeer aangename ervaring

Frank
24-8-2015

Een heel erg aangename ervaring van begin tot eind. Vriendelijke ontvangst, mooie en ruime standplaatsen (de mijne was met een magisch uitzicht op de Dordogne), proper en verzorgd sanitair, klein maar leuk zwembad, ...
Wel werkt de wifi niet altijd even handig. Maar hey, who needs wifi on holiday!! En het kleine winkeltje is behoorlijk prijzig, maar ook dat is niet echt een probleem aangezien er op enkele kilometers een Spar is.
Kortweg, ik ben helemaal ontspannen teruggekomen van vakantie! En ik ga zeker terug naar Camping Les Granges!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2015

prettige gemoedelijke camping

Corma
23-9-2012

Mijn man en ik hebben dit jaar een heerlijke tijd gehad op deze camping. We hadden een prachtige plaats aan de Dordogne, tussen de Fransen, wat wij als heel prettig hebben ervaren. We hebben meegedaan aan een petanque-concours en er werd regelmatig door Franse campinggasten Franse liedjes gezongen met gitaar begeleid. Heel gezellig. Mooi zwembad en tevreden over het sanitair. Vanuit de camping zijn de highlights goed bereikbaar.

Gereisd Met partner in Mon Jul 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie rustige camping

mar
22-8-2012

mooie rustige camping, niet bevolkt door uitgelaten nederlandse gasten. hier ontmoet je nog vriendelijke fransen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

standaard camping

lex
12-8-2012

Mooie ligging met (vanaf sommige plaatsen) prachtig uitzicht op de rivier. Sanitair is op zich goed maar zou beter schoongemaakt moeten worden (in het hoogseizoen). Water van zwembad koud.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

redelijk

Anita
13-8-2011

de camping en de omgeving zijn niet spectaculair. Voor een kort verblijf okee, maar niet voor een langer verblijf. Geen verlichting in het sanitairgebouw, dus 's avonds in het donker tanden poetsen.

Gereisd Met partner in juli 2011

Eenvoudige camping in interessante omgeving

Peaveybrown
30-7-2011

Wij (gezin met jong kind (1.5) en tent) verbleven in juli 2011 10 dagen op deze camping. De opstelling van de plaatsen oogt aanvankelijk rommelig, maar er blijkt toch structuur in te zitten. Eigenaar sprak redelijk engels. Voor de prijs, €204, hoef je het niet te laten. De toiletgebouwen zijn basic, maar schoon (ondanks één schoonmaak p.d.). Druk en temperatuur van het water in de douches is afhankelijk van het doorspoelen van de wc. Het zwembad is prachtig, maar het water veel te koud (onhebbelijk koud dus ongeschikt voor kleine kinderen). De kleine speeltuin met schommel, wipkip, glijbaan en pingpongtafel was in redelijke staat. Animatie = franstalig (net als meeste gasten). Winkeltje heeft zeer beperkt aanbod (want supermarkt in Martel en Vayrac), maar wel vers brood op bestelling. Één keer p.w. is er gegrilde kip te verkrijgen en twee keer p.w. is er afhaalpizza. Restaurant is er niet, enkel een campingkantine met tuinstoelen en speelautomaten. Veel in de omgeving te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige mooie camping in een prima omgeving

Koen Rosseel
16-8-2010

Camping ligt rustig gelegen aan de oever van de Dordogne.Eventjes buiten de camping (100m) heb je toegang tot de rivier en zijn er kiezelstrandjes.Langs de camping zelf zijn er geen strandjes en is het water behoorlijk diep + veel stroming.(Opletten met kleinere kinderen).De campeerders zijn voor 75% Fransen die jaarlijks terugkomen. Moet wel toelichten dat die populatie van mensen bijzonderlijk vriendelijk was tov de overige campeerders. Onze oudste zoon ( 15 ) werd direct aanvaard in de groep van franse jongeren. Onze dochter van 2,5 heeft vollop genoten op het speelplein en in het zwembad.Zwembad was pas vernieuwd. Geen waterglijbanen maar wel leuk om te ravotten. Kinderbadje is er ook.Sanitair nooit vuil aangetroffen. Uitbaters en animatieteam bijzonder vriendelijk en behulpzaam.Wel veel last gehad van de muggen.In de omgeving zijn er veel mooie dingen te bezoeken. Roccamadour, Gouffre de Padirac,Martel, Colonges la rouge, enz. Sparwinkel binnen 3 km. Grotere winkels binnen 20 km.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Granges in Vayrac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Granges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.