Camping Millefleurs

Camping Millefleurs
8,8

34 reviews over Camping Millefleurs in het Nederlands

Magnifique om hier te gast te mogen zijn!

Ronald en Iris
27-8-2018

Met een welgemeend “bienvenue au paradis Naturiste” word je bij aankomst welkom geheten op een fraaie, goed onderhouden terrassencamping met plaatsen zowel in de zon als (half) schaduw. Een fijne persoonlijke benadering die blijft zolang je te gast bent. De rust, perfect onderhouden sanitair, hout gestookte sauna, gezamenlijke maaltijden , de natuur. En ja, het weldadige klimaat. Gelukkig niet de gevreesde “belegen” Nederlandse enclave. Pascaline en Gaetan trekken vele nationaliteiten van alle leeftijden en dat maakt het kamperen hier super!

Minder leuk voor kinderen? Wel voor die gezinnen die een compleet circus aan animatie hopen aan te treffen. Hier kun je ”slechts” de ene dag met je gezin genieten van de rust, de zon en alles wat “god in Frankrijk” zo koestert en de andere dag raften, canyoning, boomtopklimmen, wandelen door grotten of bergen. Of verdiepen in de Catharencultuur en alle sporen die zij hier hebben nagelaten.

Prachtige terassencamping, mooi uitzicht, rust, ruime plekken, gemoedelijk, 3x week sauna incl., vriendelijke eigenaren, super hygiëne en schoon sanitair,mooie omgeving. Minder interessant voorgezinnen met iets oudere kinderen.

Echt vakantie!

Harry
16-7-2018

Geweldig genoten ondanks matig weer. Zeer gastvrije (nieuwe) eigenaren. Zeer interessante omgeving.

Schitterende plaats

Peter en Ria
12-3-2018

Prachtige plaats (Camping) - gezellige mensen - fijne sauna en vooral hele fijne camping eigenaren

al in 2010 een fijne camping

Theo
28-1-2018

Beetje late recensie, maar nog goede herinneringen! Plezierige gastheer en gastvrouw, niet opdringerig toch makkelijk bereikbaar. Mooie omgeving. Fijne maar stevige fietstochten. Leuke dorpjes. Mooie kampeerplekken, schoon en goed sanitair. Gezellige maaltijden voor een schappelijke prijs.

Fijne plek.

Marleen
17-1-2018

Heerlijke plek. Rustige en prachtigeomgeving. Behulpzame eigenaren die erg vriendelijk en betrokken zijn maar toch jouw privacy gunnen en aanvoelen.

Fijne tijd gehad in de sta-caravan.

Op en top relaxt

Stefan
1-10-2017

Zeer fijne camping, relaxt, kleinschalig, prachtige natuur en top-voorzieningen. De omgeving nodigt uit tot uitstapjes (Pyreneeën, Katharen-kastelen, grotten, wandelen, stadjes) en bij terugkomst op de camping een oase van relaxtheid en bovendien een sauna die een paar keer per week wordt gestookt (hout). Barretje met wijn, bier en fris. Betrokken eigenaren.

Logeren in de achtertuin van Hans en Simone

Mieke van Berkel
22-9-2017

Fijne rustige camping, schoon en gezellig. Heerlijke, gezellige maaltijden zalige sauna.

keurige, rustige camping

Hans
10-9-2017

De camping is prima geschikt voor rustzoekers. Wij hebben er vrijwel alleen Nederlandse stellen op leeftijd gezien, nauwelijks niet-Nederlanders en ook nauwelijks kinderen. Vanwege dit laatste volgens ons dus minder geschikt voor kinderen.

Sanitair en plaatsen worden keurig onderhouden. De plaatsen zijn perfect horizontaal gemaakt, maar een en ander doet daardoor wel gecultiveerd aan. Niet echt geschikt als je houdt van wat "sauvage" dus. De meeste plaatsen hebben wat schaduw, maar er zijn geen plaatsen die volledig in de schaduw liggen.

geweldig

Judith en Peter
29-8-2017

Hans en Simone jullie hebben het goed voor elkaar. mooie plaatsen goed sanitair en geweldige omgeving om sportief te fietsen en of te wandelen. Bedankt voor jullie gastvrijheid en wij willen graag nog een keer terugkomen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Millefleurs in Varilhes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Millefleurs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.