Bed & Breakfast Maison Les Fraysses

+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

6 Reviews over Maison Les Fraysses

• 10Martine en Paul04-09-2018

aanrader vanop het hoogste niveau!

enkel positieve punten te noemen, geen negatieve: we verbleven hier drie dagen Yvette en Paul zijn geknipte gastheren: hartelijkheid en vriendelijkheid en hulpvaardigheid en soepelheid zijn bij ons zeker opgevallen, mooie rustige natuurlijke bosrijke omgeving om werkelijk tot rust te komen ( men hoort werkelijk niets en wanneer men iets hoort zijn het krekels of wat vogels ), mooie nette kamers met de nodige voorzieningen en het goed onderhouden zwembad staan ter beschikking, relatief kort bij bezienswaardigheden in de Lotstreek, kookkunst en amuse bij het diner is een aanrader begeleid met zeer lekkere wijn, goed verzorgd ontbijt met keuze uit plaatselijke producten ( ook verse fruitsap ). kortom, we hebben genoten en zullen zeker nog terugkomen, want het was een ervaring die we niet gauw zullen vergeten!

• 10paul23-01-2017

Séjour parfait

Nous avons séjourné pendant une semaine, accueil chaleureux, chambres nickel, literie de très haute qualité, petit déjeuner gourmand et très copieux. Table d'hôte plusieurs fois par semaine et d'un niveau exceptionnel. Grande piscine et jardin pour se reposer.

• 9Miel en Monique03-07-2016

Uitstekende B & B

Mooie en rustige ligging op een heuvel in een groene omgeving. Hartelijke, warme ontvangst door de vriendelijke gastvrouw èn gastheer. Doen er alles aan om u een zeer aangenaam verblijf te bezorgen in een ongedwongen sfeer. Er worden heel fijne, lekkere maaltijden geserveerd. Voor herhaling vatbaar !

• 10hans23-03-2015

Aanrader

te midden van prachtig beboste heuvels, met slechts enkele buren, maar ideaal gelegen om de streek te bezoeken. Avondeten is een topper (de vrouw des huizes kookt zeer lekker, en de man des huizes zorgt oa voor het aperitief). Grootpluspunt voor ons : het water van het zwembad was steeds 29° !!

• 10mevrouw Sobry03-10-2014

Voor ons meer dan 10/10 !!

Zalig verblijf, met super mooie kamers en super ontvangst ! geen enkel minpuntje

• 10Helga21-08-2013

Een plaats om tot rust te komen.

Het was onze eerste vakantie in B&B. We hadden al een kleine week Carcassonne achter de rug in een B&B waar we een superleuke tijd hadden gehad. De lat lag dan ook hoog, maar dat was voor Paul en Yvette zeker geen probleem! Hun B&B is een oase van rust, waar je na een van de talloze uitstapjes graag terug thuiskwam. Het ontbijt, daar is maar één woord voor : fantastisch! Vers fruitsap, charcuterie, kaas, confituur, yoghurt, vers brood en croissants, fruitsla, eitjes, ... te veel om op te noemen en allemaal even lekker en verzorgd. Maar ook ’s avonds tovertde Yvette een heerlijk diner op tafel. We verbleven er in de recent ingerichte kraaknette familiekamer : 2 naast elkaar gelegen kamers met verbindingsdeur, superhandig voor een verblijf met kinderen.

Helga, Patrick, Yoeri en Jaana uit Zemst

• TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar