Bed and Breakfast Maison Les Fraysses

Meer bedandbreakfast info

6 reviews over Bed and Breakfast Maison Les Fraysses

• 2018
    10Martine en Paul04-09-2018

aanrader vanop het hoogste niveau!

enkel positieve punten te noemen, geen negatieve: we verbleven hier drie dagen Yvette en Paul zijn geknipte gastheren: hartelijkheid en vriendelijkheid en hulpvaardigheid en soepelheid zijn bij ons zeker opgevallen, mooie rustige natuurlijke bosrijke omgeving om werkelijk tot rust te komen ( men hoort werkelijk niets en wanneer men iets hoort zijn het krekels of wat vogels ), mooie nette kamers met de nodige voorzieningen en het goed onderhouden zwembad staan ter beschikking, relatief kort bij bezienswaardigheden in de Lotstreek, kookkunst en amuse bij het diner is een aanrader begeleid met zeer lekkere wijn, goed verzorgd ontbijt met keuze uit plaatselijke producten ( ook verse fruitsap ). kortom, we hebben genoten en zullen zeker nog terugkomen, want het was een ervaring die we niet gauw zullen vergeten!

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9Miel en Monique03-07-2016

Uitstekende B & B

Mooie en rustige ligging op een heuvel in een groene omgeving. Hartelijke, warme ontvangst door de vriendelijke gastvrouw èn gastheer. Doen er alles aan om u een zeer aangenaam verblijf te bezorgen in een ongedwongen sfeer. Er worden heel fijne, lekkere maaltijden geserveerd. Voor herhaling vatbaar !

Gereisd met partner in juni 2016

• 10hans23-03-2015

Aanrader

te midden van prachtig beboste heuvels, met slechts enkele buren, maar ideaal gelegen om de streek te bezoeken. Avondeten is een topper (de vrouw des huizes kookt zeer lekker, en de man des huizes zorgt oa voor het aperitief). Grootpluspunt voor ons : het water van het zwembad was steeds 29° !!

Gereisd met partner in juni 2014

• 10mevrouw Sobry03-10-2014

Voor ons meer dan 10/10 !!

Zalig verblijf, met super mooie kamers en super ontvangst ! geen enkel minpuntje

Gereisd met vrienden in september 2014

• 10Helga21-08-2013

Een plaats om tot rust te komen.

Het was onze eerste vakantie in B&B. We hadden al een kleine week Carcassonne achter de rug in een B&B waar we een superleuke tijd hadden gehad. De lat lag dan ook hoog, maar dat was voor Paul en Yvette zeker geen probleem! Hun B&B is een oase van rust, waar je na een van de talloze uitstapjes graag terug thuiskwam. Het ontbijt, daar is maar één woord voor : fantastisch! Vers fruitsap, charcuterie, kaas, confituur, yoghurt, vers brood en croissants, fruitsla, eitjes, ... te veel om op te noemen en allemaal even lekker en verzorgd. Maar ook ’s avonds tovertde Yvette een heerlijk diner op tafel. We verbleven er in de recent ingerichte kraaknette familiekamer : 2 naast elkaar gelegen kamers met verbindingsdeur, superhandig voor een verblijf met kinderen.

Helga, Patrick, Yoeri en Jaana uit Zemst

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

2 tips over Bed and Breakfast Maison Les Fraysses

• Helga, 21-08-2013 Rapporteren

Er is heel wat documentatie voorhanden over de bezienswaardigheden, maar aarzel zeker niet om wat info te vragen aan Paul en Yvette, ze kennen de streek al goed en weten heel wat leuke alternatieven voor het massa-toerisme zoals kajakken op de Cele, een boswandeling naar Saint-Cirq-Lapopie, wijn proeven bij Belgen, ...Wat zeker het vermelden waard is, zijn de gemeenschappelijke keuken (handig om een keer af te wisselen met uit-eten gaan) en de handdoeken voor het zwembad die voorhanden zijn.

• Helga, 21-08-2013 Rapporteren

0 vragen over Bed and Breakfast Maison Les Fraysses