Bed and Breakfast La Bordette

BedAndBreakfast
Weer vandaag11°-2°
Bed and Breakfast La Bordette

12 reviews over Bed and Breakfast La Bordette in het Nederlands

Voor herhaling(en) vatbaar ;)

leo gravemaker,
16-5-2018

Rust moet je hier niet zoeken - Het komt je gewoon tegemoet

La douce France

Familie Blomme,
10-10-2017

Super ontspannende vakantie gehad bij Luc en Annick. Heerlijk eten, ontspannen sfeer, zeer veel uitleg over de streek. Alles (en nog veel meer) is aanwezig om een fantastische vakantie te hebben.

Wie houdt van rust is dat de ideale plek. Hier hebben de ouders ook vakantie.

Supervakantie!

Familie Vivier-Rigaux,
24-7-2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding! Kindvriendelijke, rustige omgeving. Lekker eten 6 dagen op 7!

Beslist een aanrader !

maryse_dirk
26-9-2016

Zeer mooie, moderne, nette kamer en badkamer ! Annick en Luc hebben ons zeer hartelijk verwelkomd, we voelden ons hier thuis.

Nog eens merci voor het lekkere eten en de bijpassende wijntjes !

Moeilijk te evenaren

Mieke en Stefaan
29-8-2016

Eten super, alles voorhanden, leuk zwembad ,

Echte aanrader !

Familie Geens
28-7-2016

We hebben een uitstekend en ontspannend verblijf gehad bij Luc en Annick, warme en vriendelijke mensen, mooie en ruime kamer (met heel ruime badkamer), uitgebreid ontbijt en lekker avondeten (inclusief zeer lekkere wijntjes). Ook was het super voor de kinderen omwille van de vele speelmogelijkheden op het domein. De B&B is ook de perfecte uitvalsbasis voor tal van leuke uitstappen.

We hebben ook genoten van de mooie ochtendwandeling onder begeleiding van Luc en de verschillende gezellige kampvuren met marshmellows ... een echte aanrader!

subliem!

Dirk & Annelies
8-9-2015

Vijfde keer op rij en nog steeds heel erg tevreden! La Bordette is een paradijs voor kinderen maar ook de ouders worden er verwend. Extra pluim voor het lekkere eten, met aangepast kindermenu. Luk en Annick zorgen echt dat het je aan niets ontbreekt. Prima uitvalsbasis ook om de streek te verkennen!

Super vakantie!!!!

Kris en Kelly
10-8-2015

La Bordette is gelegen op een prachtig domein, met ongerepte natuur. Domein en accommodatie zijn zeer verzorgd. Het zwembad was super, het eten van Annick echt top en de sfeer super. Luc en Annick zijn beiden heel gastvrije mensen en stellen zich ook heel kindvriedenlijk op. Ook onze twee honden waren er zeer welkom en dat vonden wij super. De wekelijkse uitstap naar de markt in Dausse was heel leuk. In de omgeving is heel wat te beleven en het bezoek aan wijnhuis Famaey was de moeite waard

Supervakantie!

Dirk & Annelies
2-9-2012

Tweede keer op rij genoten van de gastvrijheid van Annick en Luc! Spijtig dat we maar 10/10 kunnen geven want La Bordette is zoveel meer waard! Je moet er geweest zijn om het te geloven: echt uniek in zijn soort! Luc en Annick: bij deze nog eens hartelijk bedankt voor alle goede zorgen en mooie vakantieherinneringen - we tellen al af naar 2013 ;-)

Een droom voor iedereen!!!

Marie,Robby & Camille
18-9-2011

Zal ik beginnen met te melden dat ik het verassend vond hier zo weinig (goeie)beoordelingen te vinden over "La Bordette"?

Wat was het er fantastisch!!!Ben ervan overtuigd dat iedereen zich hier goed voelt!Van jong tot oud,met of zonder kids,in een kamer of de Gîte!Een oase van rust en toch is alles er om het een TOP-vakantie te maken voor iedereen!Alles is er zo doordacht gedaan:de plaatsing van het zwembad,de kamers,...Dicht bij elkaar en toch in totale rust!!Wij hadden de familiekamer en deze was absoluut van hotel-kwaliteit!!!!Dubbel bed,salon mét tv,aparte (ruime) kamer voor ons dochtertje,grote badkamer met fantastische inloopdouche,....Annick heeft trouwens elke avond voor fantastisch eten gezorgd,zowel voor ons dochtertje als voor de volwassenen!Genieten!Wij zijn grote fan!!!

Ons zien ze zeker terug!;-)))

We hebben een aantal aanbieders voor La Bordette voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Bordette in Valeilles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Bordette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.