Géén boekingskosten

Vakantiehuis Cote de Fumel

FrankrijkMidi PyreneesValeilles

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Cote de Fumel voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 25 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

25 Reviews over Cote de Fumel

• 10Mark en Carolina24-08-2021

Mooie herinneringen gemaakt op een prachtige plek

Als je echt het ultieme vakantiegevoel wilt beleven dan is dit de plek om naar toe te gaan.Vanaf de eerste dag word je met veel liefde ontvangen door Rien en Saskia. Hun gastvrijheid maakte veel indruk op ons. Ze denken op allerlei manieren met je mee om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Een paar keer per week kun je genieten van een heerlijke table d’hôtes. De gerechten die Saskia maakt zijn ongelooflijk lekker.De camping ligt op een prachtige plek met een fantastisch uitzicht. Je zit midden in de groene natuur met veel mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. In de buurt is zoveel te ontdekken dat twee weken eigenlijk te kort was.Wij gaan zeker nog terugkomen op deze mooie fijne plek.

• 9Filip & Martine10-08-2021

Gastvrijheid en Rust om U tegen te zeggen

Op een adembenemend mooie locatie in het glooiend landschap van de Lot et Garonne, in de omgeving van Tournan d'agenais., wordt je door Saskia en Rien niet als klant maar echt wel als "gast" ontvangen. . Hun table d'hotes formule is van een ongedwongen, gezellige sfeer en tegen een zeer democratische prijs dat je er iedere avond wil aanschuiven. Het sanitair van de camping is zeer zeer proper . De campeerplaatsen zijn ook zeer zeer ruim en bieden bijna allemaal een fenomenaal zicht over de vallei.Je kan in de buurt ook leuke wandelingen maken, met al dan niet vertrek aan de camping zelf. Voor ons een echte aanrader en geweldige vakantie.!!!!

• 9Bas27-07-2020

We hebben genoten!

Geweldige plek met fantastische eigenaren. Lekker kleinschalig en dus rustig. Top zwembad en mooie omgeving. Het huisje was uitstekend en gezellig en van alle gemakken voorzien. Bed was prima. Heerlijk gegeten, echt een topweek gehad. Komen graag nog eens terug!

• 10DGF26-12-2019

Geweldig!

We hebben genoten van de ruime en rustige camping. Heel gezellig en zalig gegeten bij Saksia en Rien tijdens de table d’hotes, echt een aanrader!! Groot zwembad en super leuke lieve honden; kortom een geweldige camping!

• 9Ivana19-10-2018

Geweldig en Rust

Wat een geweldige camping om echt tot rust te komen. En 2 geweldige mensen die je het echt naar het zin maken. Mocht je iets vergeten zijn dan is de kans groot dat het bij Rien en Saskia in de schuur ligt.En natuurlijk niet te vergeten het heerlijke eten en de 2 lieve honden.

• 10Fam Jansen29-08-2018

Mooiste camping ooit!

Alleen maar tienen voor deze topcamping!! Een prachtige locatie, zeer gastvrij onthaal, schoon sanitair, heerlijk zwembad en rust en ruimte om je heen. De eigenaren doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en ze staan met raad en daad altijd voor je klaar indien je dat wenst. Wij kunnen met recht zeggen dat we nog nooit zo een mooie camping gehad hebben. Echt super!

• 10Henk en Ina06-07-2018

Gastvrije, mooie, rustige camping

Een super vakantie gehad bij op de camping bij Saskia en Rien! Een gastvrij ontvangst op een geweldig mooie plek! Zeker een plek om terug te gaan. De rust op de camping is zo heerlijk! Het zwembad is mooi, het uitzicht geweldig, de voorzieningen schoon. Een droom camping!

• 9roelof24-08-2017

fantastische vakantie gehad

Ontvangst, eten, het huisje, de locatie het was super, we hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 10Sofie van Leeuwen29-06-2017

Een droomcamping!

Wat hebben wij ongelooflijk genoten van deze bijzondere camping. Bij aankomst kregen we een warm welkom en werd alles heel relaxed geregeld. Saskia en Rien zijn echt heel gastvrij en niets is hen teveel. De plekken zijn ruim, het zwembad is precies groot genoeg, het sanitair fris en schoon en het eten heerlijk! Ik raad echt iedereen die in de buurt komt deze camping van harte aan. Wil je een vakantiegevoel? Dan ben je hier op het juiste adres!

• 9Charmaine en Peter09-02-2017

Super gastvrij en van alle gemakken voorzien

Heerlijke rustige ligging in een prachtig landschap. De gite is gezellig en goed uitgerust, de ontvangst is buitengewoon gastvrij. Het voelt voor ons telkens weer een beetje als thuiskomen. Ook in de winter is het goed toeven onder het genot van de houtkachel.

Vakantiehuis Cote de Fumel info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)