9,4

Weer vandaag8°-4°

18 reviews over Vakantiehuis Cote de Fumel in het Nederlands

fantastische vakantie gehad

roelof, 24-8-2017

Ontvangst, eten, het huisje, de locatie het was super, we hebben een heerlijke vakantie gehad.

Een droomcamping!

Sofie van Leeuwen, 29-6-2017

Wat hebben wij ongelooflijk genoten van deze bijzondere camping. Bij aankomst kregen we een warm welkom en werd alles heel relaxed geregeld. Saskia en Rien zijn echt heel gastvrij en niets is hen teveel. De plekken zijn ruim, het zwembad is precies groot genoeg, het sanitair fris en schoon en het eten heerlijk! Ik raad echt iedereen die in de buurt komt deze camping van harte aan. Wil je een vakantiegevoel? Dan ben je hier op het juiste adres!

Super gastvrij en van alle gemakken voorzien

Charmaine en Peter, 9-2-2017

Heerlijke rustige ligging in een prachtig landschap. De gite is gezellig en goed uitgerust, de ontvangst is buitengewoon gastvrij. Het voelt voor ons telkens weer een beetje als thuiskomen. Ook in de winter is het goed toeven onder het genot van de houtkachel.

Heerlijke tijd gehad

Zwanny de Jonge, 19-10-2016

We hebben 12 dagen genoten van ons verblijf bij Cote de Fumel. Heel gezellige gîte, onwijs lekker eten maar vooral de gastvrijheid van Rien en Saskia zorgen voor een geweldig vakantiegevoel. Een idyllisch plekje op het Franse platteland. Veel wandelmogelijkheden en prachtige uitzichten. Wij gaan vast en zeker terugkomen en zullen Cote de Fumel van harte aanbevelen bij wie het maar wil horen. Rien en Saskia, bedankt voor jullie goede zorgen. Groeten van Zwanny en Huub

Gastvriendelijk, wat er niet is wordt geregeld

Martijn, 2-9-2016

Leuke gites en super vriendelijke gastheer en vrouw. Rien en Saskia ontvangen enthousiast en bieden mooie gites geschikt voor met of zonder kinderen. Wij waren met onze twee zoons van 19 en 5 maanden. Rien en Saskia hebben gezorgd voor kinderbedjes en aankleedkussen. Ook hebben ze gezorgd dat ons terras kon worden afgezet zodat onze kinds veilig konden spelen. Daarbij stond er ook een berg speelgoed klaar, een bad, duplo, schepjes etc. Rien ging reglematig met de oudste op de tracker (grasmaaier) rijden, hij heeft het er nog over. Twee maal per week meeeten met de table d'hotes, super! Gewoon weg een prachtige vakantie.

Bijzonder vriendelijke eigenaren

Fam. van Leeuwen, 23-8-2016

Het tuinhuisje, boven op de heuvel, is een fijne plek met veel privacy. De stoere buitenkeuken met 4-pitsfornuis is een vondst! Voor wc en douche moet je even het paadje af naar beneden. Het terrein is ruim en weelderig en vanuit de tuin van ons huisje konden we meteen het bos in voor mooie wandelingen en mountainbiketochten. Natuurlijk hebben we elke dag in het zwembad gelegen. Maar wat ons het meest van deze plek zal bijblijven zijn de warmte en gastvrijheid van Saskia en Rien. Alsof je bij vrienden op bezoek bent en ook je eigen gang kunt gaan. Heel bijzonder.

Da's échte vakantie :) !

Petra, 22-8-2016

Saskia en Rien hebben ons erg hartelijk ontvangen. Al bij aankomst meteen verwend met een koud drankje. Wij hebben als gezin (4 personen) een week gelogeerd in het huisje "Tournesol". Heel gezellig en netjes, genoeg keukengerei, prima douche, heerlijke zitkamer met NL tv, zelfs al wat drinken in de ijskast en een wijntje op tafel! Hoe welkom voel je je dan?! Ook een eigen terrasje maar bij het terras "onder de boom" ontmoet je andere vakantie gangers en Rien en Saskia. Prachtig uitzicht over de vallei, zelfs vanuit het zwembad! Door de kleinschaligheid is het heel knus en gezellig. Table d'hotes was perfect!

Ook een mooie omgeving met leuke Franse dorpjes en "eetmarktjes", erg gezellig! Saskia en Rien hebben veel leuke tips!

11 dagen gekampeerd boven op de heuvel met een prachtig uitzicht op de zonnebloemvelden, pruimenboomgaarden en de ondergaande zon.

We hebben genoten van de gastvrijheid van Saskia en Rien, de rust en ruimte,

het heerlijke zwembad, de mooie wandelomgeving en de tripjes naar de omliggende dorpjes. Wekelijks is er 2x een heerlijke table d´hotes en een eetmarkt op dinsdagavond in Dausse met live-muziek. Langs de Lot kun je goed fietsen en de boottocht vanuit Fumel is een aanrader.

Een prachtige plek om tot rust te komen

Rhea Schimmel, 4-7-2016

De eigenaren hebben met heel veel liefde en aandacht gewerkt aan dit mooie plekje.

Wij zaten in een huisje, voormalige hooischuur, prachtig verbouwd.

Er zijn ook een paar tent - caravan plekken. Ook deze hebben een unieke plek.

ook kan je soms mee eten, ze kunnen heerlijk koken !

Een echte aanrander .

Jan en Ingrid, 27-6-2016

Wij logeerden in het huisje de tournesol. Een leuk karakteristiek Frans stenen huisje. Prima basisinrichting. Heerlijk bed. Eigen terras aan de bosrand. 's Morgens vers brood voor de deur. Gebruik gemaakt van table d'hotes, heel gezellig onder de grote esdoorn met uitzicht over het zeer ruime gazon en de heuvels. De gerechten waren uitstekend. Rien en Saskia zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Het is een gebied voor wandelaars en rustzoekers. Maar in de iets ruimere omgeving diverse leuke plaatsjes( oa de bekende bastides).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Cote de Fumel in Valeilles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Cote de Fumel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Cote de Fumel scoort een 9.44 uit 10 op basis van 18 reviews.