Vakantiehuis

21 reviews over Vakantiehuis Cote de Fumel in het Nederlands

Geweldig en Rust

Ivana,
19-10-2018

Wat een geweldige camping om echt tot rust te komen. En 2 geweldige mensen die je het echt naar het zin maken. Mocht je iets vergeten zijn dan is de kans groot dat het bij Rien en Saskia in de schuur ligt.En natuurlijk niet te vergeten het heerlijke eten en de 2 lieve honden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooiste camping ooit!

Fam Jansen,
29-8-2018

Alleen maar tienen voor deze topcamping!! Een prachtige locatie, zeer gastvrij onthaal, schoon sanitair, heerlijk zwembad en rust en ruimte om je heen. De eigenaren doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en ze staan met raad en daad altijd voor je klaar indien je dat wenst. Wij kunnen met recht zeggen dat we nog nooit zo een mooie camping gehad hebben. Echt super!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gastvrije, mooie, rustige camping

Henk en Ina,
6-7-2018

Een super vakantie gehad bij op de camping bij Saskia en Rien! Een gastvrij ontvangst op een geweldig mooie plek!

Zeker een plek om terug te gaan. De rust op de camping is zo heerlijk!

Het zwembad is mooi, het uitzicht geweldig, de voorzieningen schoon. Een droom camping!

Gereisd met partner in juni 2018

fantastische vakantie gehad

roelof,
24-8-2017

Ontvangst, eten, het huisje, de locatie het was super, we hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een droomcamping!

Sofie van Leeuwen,
29-6-2017

Wat hebben wij ongelooflijk genoten van deze bijzondere camping. Bij aankomst kregen we een warm welkom en werd alles heel relaxed geregeld. Saskia en Rien zijn echt heel gastvrij en niets is hen teveel. De plekken zijn ruim, het zwembad is precies groot genoeg, het sanitair fris en schoon en het eten heerlijk! Ik raad echt iedereen die in de buurt komt deze camping van harte aan. Wil je een vakantiegevoel? Dan ben je hier op het juiste adres!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Super gastvrij en van alle gemakken voorzien

Charmaine en Peter
9-2-2017

Heerlijke rustige ligging in een prachtig landschap. De gite is gezellig en goed uitgerust, de ontvangst is buitengewoon gastvrij. Het voelt voor ons telkens weer een beetje als thuiskomen. Ook in de winter is het goed toeven onder het genot van de houtkachel.

Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijke tijd gehad

Zwanny de Jonge
19-10-2016

We hebben 12 dagen genoten van ons verblijf bij Cote de Fumel. Heel gezellige gîte, onwijs lekker eten maar vooral de gastvrijheid van Rien en Saskia zorgen voor een geweldig vakantiegevoel. Een idyllisch plekje op het Franse platteland. Veel wandelmogelijkheden en prachtige uitzichten. Wij gaan vast en zeker terugkomen en zullen Cote de Fumel van harte aanbevelen bij wie het maar wil horen. Rien en Saskia, bedankt voor jullie goede zorgen. Groeten van Zwanny en Huub

Gereisd met partner in oktober 2016

Leuke gites en super vriendelijke gastheer en vrouw. Rien en Saskia ontvangen enthousiast en bieden mooie gites geschikt voor met of zonder kinderen. Wij waren met onze twee zoons van 19 en 5 maanden. Rien en Saskia hebben gezorgd voor kinderbedjes en aankleedkussen. Ook hebben ze gezorgd dat ons terras kon worden afgezet zodat onze kinds veilig konden spelen. Daarbij stond er ook een berg speelgoed klaar, een bad, duplo, schepjes etc. Rien ging reglematig met de oudste op de tracker (grasmaaier) rijden, hij heeft het er nog over. Twee maal per week meeeten met de table d'hotes, super! Gewoon weg een prachtige vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Bijzonder vriendelijke eigenaren

Fam. van Leeuwen
23-8-2016

Het tuinhuisje, boven op de heuvel, is een fijne plek met veel privacy. De stoere buitenkeuken met 4-pitsfornuis is een vondst! Voor wc en douche moet je even het paadje af naar beneden. Het terrein is ruim en weelderig en vanuit de tuin van ons huisje konden we meteen het bos in voor mooie wandelingen en mountainbiketochten. Natuurlijk hebben we elke dag in het zwembad gelegen. Maar wat ons het meest van deze plek zal bijblijven zijn de warmte en gastvrijheid van Saskia en Rien. Alsof je bij vrienden op bezoek bent en ook je eigen gang kunt gaan. Heel bijzonder.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Da's échte vakantie :) !

Petra
22-8-2016

Saskia en Rien hebben ons erg hartelijk ontvangen. Al bij aankomst meteen verwend met een koud drankje. Wij hebben als gezin (4 personen) een week gelogeerd in het huisje "Tournesol". Heel gezellig en netjes, genoeg keukengerei, prima douche, heerlijke zitkamer met NL tv, zelfs al wat drinken in de ijskast en een wijntje op tafel! Hoe welkom voel je je dan?! Ook een eigen terrasje maar bij het terras "onder de boom" ontmoet je andere vakantie gangers en Rien en Saskia. Prachtig uitzicht over de vallei, zelfs vanuit het zwembad! Door de kleinschaligheid is het heel knus en gezellig. Table d'hotes was perfect!

Ook een mooie omgeving met leuke Franse dorpjes en "eetmarktjes", erg gezellig! Saskia en Rien hebben veel leuke tips!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Cote de Fumel in Valeilles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Cote de Fumel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.