Camping Cote de Fumel

Meer camping info

22 reviews over Camping Cote de Fumel

• 2019
    9John en Ellen13-08-2019

Heerlijke rustige locatie met een mooie omgeving.

Heerlijke camping met ontspannen sfeer en veel ruimte. hier kom je echt tot rust. Heerlijk zwembad wat we wel nodig hadden in de periode die wij er waren met heel warm weer....41 gr . Rien en Saskia zijn echt heel gastvrij en behulpzaam. table d'hotes is echt heerlijk, je hoeft niet te koken, hebt gezellig contact met mede vakantiegangers.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Annemarie26-06-2019

Wat een geweldige mooie plek, wat een leuke mensen zijn Rien en Saskia. Belangstellend, behulpzaam maar niet opdringerig. Wat een verblijf van max 1 week zou worden ( als het tegenviel korter) werden 3 weken . Geweldig gefietst hier (650km).

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Gideon en Nienke12-05-2019

Prachtig en gezellig

Het was een super vakantie. Mooi uitzicht met prachtige plekken. Gezellig met de andere gasten maar ook alle ruimte om te genieten van je eigen vakantie met jezelf op de grote plaatsen. Saskia en Rien zijn super gastvrij! Samen met de honden en de katten is het elke dag genieten! Het zwembad een heerlijke plek met de hete zomer vorig jaar. Leuke tips en mooie omgeving en plaatsjes om naar toe te gaan. Wij komen zeker terug! We hebben het er nog vaak over hoe leuk het was.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    10Ad en Wilma16-08-2018

Aanrader

Wij hadden voor 2,5 week geboekt, maar zijn een week extra gebleven. Wij hebben een geweldige vakantie gehad! We hebben genoten van de ruimte, rust en gezelligheid. Heerlijk gegeten bij Saskia maar ook de leuke adresjes die ons aangeraden werden, waren zeer de moeite waard. Met elkaar naar de avondmarkt: erg leuk. Oude stadjes in de omgeving bezocht. Niet allemaal want die doen we de volgende keer. Alle lof die andere gasten al eerder hier hebben bezongen: ze kloppen allemaal! Bedankt Saskia en Rien!

• 10Eveline26-07-2018

Voor herhaling vatbaar! !!!

Wat een plek, wat een ruimte, wat een rust, wat een ontvangst door Saskia en Rien. Geweldig. De plaatsen zijn zeer ruim, de camping is schoon, het zwembad is een genot en twee keer per week is het lekker eten en gezellig tafelen aan de table d'hotes. Het heeft ons hier aan niets ontbroken. Dank Saskia en Rien !!!!

• 10Ina16-07-2018

Heerlijke week gehad op de camping, prachtige plek met fantastisch uitzicht! Schoon sanitair en aan alles is gedacht (fohn, scheerspiegel ed). Fijn zwembad met ligbedden en een gevulde ijskast. Rien en Saskia zijn hartelijke, gastvrije mensen! We hebben genoten!!!

• 9Sterre Attema12-05-2018

Heerlijke en gezellige camping in de Franse natuur

Al drie keer een heerlijke vakantie gehad op camping Côte de Fumel. De omgeving is prachtig en biedt mogelijkheden voor wandelen, fietsen en het bezoeken van leuke dorpjes in de buurt. Daarnaast is de sfeer op de camping heel gezellig en relaxed en is het heerlijk om een dagje aan het zwembad te liggen en 's avonds te genieten van de kookkunsten en het gezelschap van campingeigenaren Rien en Saskia. Ook niet onbelangrijk: het sanitair is fijn en schoon en als kampeergast zit je niet dicht op elkaar. Deze camping is een echte aanrader, wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Anneke van den Brink10-04-2018

Een fantastische week gehad.

Een warm welkom bij Rien en Saskia op de cote. Ze hebben een prachtige sfeervolle camping. En het uitzicht is fantastisch. Ze zijn heel gastvrij en behulpzaam. Super mooie plekken voor de tent en caravan. Het sanitair is netjes en schoon. En komen zeker dit jaar nog een keer terug.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Afke van Gelderen29-09-2017

wat een rust, wat een gezelligheid, heerlijk eten

De camping heeft heel veel ruimte, wat heerlijk is. prachtig uitzicht! Sanitair is eenvoudig, maar goed verzorgd; schoon en netjes. Maar wat vooral heel fijn is, is de aandacht die Rien en Saskia geven aan al hun gasten. Je kunt met hen mee-eten bij de table d'hote en dat is zeker de moeite waard! Als je iets nodig hebt staan ze direct klaar om je te helpen. Fantastisch!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Henk Beiboer25-09-2017

attente gastvrijheid in mooie omgeving

We hebben een prachtig verblijf gehad op deze kleine camping. Vooral dankzij de kookkunsten en de gastvrijheid van Rien en Saskia. In september in Zuid-Frankrijk verwacht je 's nachts geen 10 graden, dus was het best wel koud in de tent. Voordat we er om konden vragen kwam Rien al langs met een straalkachel en had Saskia een extra dekbed gebracht. Extra warmte, letterlijk en figuurlijk. En de honden waren schattig. Respectvol op afstand als je niet met ze wilde spelen, maar als je eenmaal de bal had gegooid bleven ze hondstrouw dagelijks terugkomen. Het eten bij Rien en Saskia is echt een aanrader, en ook in Dausse kan je prima terecht.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017