Camping Cote de Fumel

CampingWeer vandaag30°10°
Camping Cote de Fumel
8,9

13 reviews over Camping Cote de Fumel in het Nederlands

Heerlijke en gezellige camping in de Franse natuur

Sterre Attema
12-5-2018

Al drie keer een heerlijke vakantie gehad op camping Côte de Fumel. De omgeving is prachtig en biedt mogelijkheden voor wandelen, fietsen en het bezoeken van leuke dorpjes in de buurt. Daarnaast is de sfeer op de camping heel gezellig en relaxed en is het heerlijk om een dagje aan het zwembad te liggen en 's avonds te genieten van de kookkunsten en het gezelschap van campingeigenaren Rien en Saskia. Ook niet onbelangrijk: het sanitair is fijn en schoon en als kampeergast zit je niet dicht op elkaar. Deze camping is een echte aanrader, wij komen zeker terug!

Een fantastische week gehad.

Anneke van den Brink
10-4-2018

Een warm welkom bij Rien en Saskia op de cote. Ze hebben een prachtige sfeervolle camping. En het uitzicht is fantastisch.

Ze zijn heel gastvrij en behulpzaam. Super mooie plekken voor de tent en caravan. Het sanitair is netjes en schoon.

En komen zeker dit jaar nog een keer terug.

Een echte aanrader!

H.Baas
30-9-2017

De camping ligt in een mooie omgeving, waar voldoende te ontdekken valt op het gebied van natuur en cultuur. De plaatsen zijn ruim en wij hebben er, samen met onze hond, 2 fijne weken door mogen brengen. Voor de hond zijn er in de directe omgeving 2 kleine meertjes om bij warm weer even te zwemmen. Wij hebben gebruik gemaakt van het heerlijke zwembad. In het voorseizoen was het niet druk, dus hadden we bijna privé sanitair. De eigenaars zijn enorm gastvrij en bij de table d' hotes kun je heerlijk bij hen eten en ben je verzekert van een erg gezellige avond. Deze vakantie is voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

wat een rust, wat een gezelligheid, heerlijk eten

Afke van Gelderen
29-9-2017

De camping heeft heel veel ruimte, wat heerlijk is. prachtig uitzicht!

Sanitair is eenvoudig, maar goed verzorgd; schoon en netjes.

Maar wat vooral heel fijn is, is de aandacht die Rien en Saskia geven aan al hun gasten. Je kunt met hen mee-eten bij de table d'hote en dat is zeker de moeite waard! Als je iets nodig hebt staan ze direct klaar om je te helpen.

Fantastisch!

attente gastvrijheid in mooie omgeving

Henk Beiboer
25-9-2017

We hebben een prachtig verblijf gehad op deze kleine camping. Vooral dankzij de kookkunsten en de gastvrijheid van Rien en Saskia. In september in Zuid-Frankrijk verwacht je 's nachts geen 10 graden, dus was het best wel koud in de tent. Voordat we er om konden vragen kwam Rien al langs met een straalkachel en had Saskia een extra dekbed gebracht. Extra warmte, letterlijk en figuurlijk. En de honden waren schattig. Respectvol op afstand als je niet met ze wilde spelen, maar als je eenmaal de bal had gegooid bleven ze hondstrouw dagelijks terugkomen. Het eten bij Rien en Saskia is echt een aanrader, en ook in Dausse kan je prima terecht.

Nooit meer, agressieve hond eigenaars gebeten.

Familie Andries
4-9-2017

We kwamen zondagnamiddag aan voor een veelbelovende vakantie. Mijn nichtje begon de luchtmatras op te pompen en de hond van de eigenaars beet mijn nicht in haar been. Haar been bloedde. Wanneer we verhaal ging halen bij de eigenaars Rien en Saskia zeiden die schouderophalend dat de hond een rascue-hond was en niet gesocialiseerd was. We maakten de afspraak dat hij aan de leiband zou blijven aangezien wij 4 kinderen bij hadden waaronder twee onder de 2 jaar. Nog diezelfde avond liep de hond al weer los. Ik heb hem nogmaals gevraagd de hond vast te leggen. Dit hebben we gedurende 3 dagen tot 4 toe moeten vragen. De hond kwam telkens los aan onze voortent, vreet uit de vuilbak en heeft vlees van tafel gestolen. 's woensdag toen de agressieve hond NOG maar eens bij mijn dochter van 1,j stond ben ik kwaad naar boven gegaan. Daar werd ons gezegd dat ze de hond niet wenste vast te leggen en we "dan toch maar beter zelf moesten vertrekken). Om 21u met 4 kinderen vertrokken. Zondagavond overal muizenuitwerpselen in de douche, pas dinsdag opgeruimd. Zondagavond vuilbakken op terrein geledigd, zat overvol nog 's woensdag toen we vertrokken (het was gemiddeld 34 graden). Walgelijk gewoon. Zwembad slecht afgewerkt en ongezellig. Rommel bij de Gites en boel wat verwaarloost. Een wereldvreemde visie dat je een on-gesocialiseerde agressieve hond die reeds beet naar een van de gasten rond wil laten lopen waar kleine kinderen zijn. On-be-grij-pe-lijk! Nooit meer naar daar. Website ziet er veelbelovend uit maar de werkelijkheid is zeer anders. Leek ons dat de eigenaars uitgeblust en oververmoeid waren en de boel maar lieten voor wat het was.

heerlijk relaxed in een prachtige streek

Hans en Tilly
3-9-2017

Heel lekker klein campinkje met ongelofelijk ontspannen sfeer. Zeker ook dankzij de gastheer en -vrouw Rien en Saskia. Wij hebben het nog niet eerder zo meegemaakt. De meeste plekken hebben ruim uitzicht. Sanitair is genoeg. Twee keer per week mee-eten met de table 'd hote is eigenlijk te weinig....

De omgeving is prachtig, heeft wel wat van Toscane. Maar dan zonder de hitte en drukte.

Dit klinkt misschien als een reclamespot maar is echt gemeend!

Echt geweldig!

Erwin Winkelmolen
15-8-2017

Cote de Fumel is een camping met ontzettend lieve eigenaren, Saskia en Rien, voor wie werkelijk niets teveel is. Zij hebben van de verjaardag van onze zoon een speciale dag gemaakt!

Het is een kleinschalige, lekker rustige camping, met persoonlijke aandacht. Het sanitair is schoon, de kampeerplaatsen zijn heel ruim. Het zwembad was lekker rustig, meer dan voldoende stoelen. Voldoende mogelijkheden om te wandelen of iets te bezoeken in de omgeving. Iets grotere supermarkt op ongeveer 10 km, goed te doen. Een aanrader!

De animatie op deze camping bestaat niet uit een speeltuin, wel uit de twee honden die je graag uitnodigen tot meedoen met hun spel. Ook een mooi zwembad met dito uitzicht en mogelijkheid om te liggen in de zon of schaduw ontbreekt niet. Ruime tentplaatsen die vanaf de ochtend tot einde middag volop in de zon staan. Je kunt je wel vrij bewegen op de camping om schaduwplekjes te zoeken voor lunch of picknick. Twee kleinere tentplaatsen liggen 's ochtends in de schaduw. Het sanitair is schoon en er wordt aandacht aan besteed. Tweemaal per week een gezellige table d'hotes.

Tip: lekker lunchen in Monflanquin bij La Grappe de Raisin of in Tournon D'agenais bij Le Beffroi.

Oude reviews (archief)

Ontzettend fijne, gezellige plek

Karin
26-8-2016

Cote de fumel: we werddn erg vriendelijk en gastvrij ontvangen door Rien en Saskia. Het terrein is mooi en weids. Het eten heerlijk en de kinderen hebben zich ook top vermaakt; in zwembad, op de grasmaaier, met jam maken. Kortom een heerlijk vakantie(weekend) gehad met onze buren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cote de Fumel in Valeilles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cote de Fumel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cote de Fumel scoort een 8.92 uit 10 op basis van 13 reviews.