Géén boekingskosten

Camping Cote de Fumel

FrankrijkMidi PyreneesValeilles

We hebben de beste aanbieders voor Camping Cote de Fumel voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 25 reviews

Meer camping info

25 Reviews over Cote de Fumel

• 10Gerard en Francien10-08-2021

Super

Zeer gastvrij verblijf op deze camping. Fantastisch uitzicht, heerlijk zwembad waar je zelf drankjes en ijsjes kunt pakken. Table d'hotes is echt een aanrader, kwaliteit is zeer goed, prijs is naar verhouding zeer laag! De eigenaren denken echt met je mee: laatste nacht in een (gratis) leententje geslapen, zodat onze eigen tent droog mee naar huis kon. Er zijn voldoende eetgelegenheden in de buurt, bovendien heeft bijna elke omliggende plaats een gezellige avondmarkt. Winkels zijn er voldoende in de omgeving. En de broodservice is echt heerlijk, Saskia bakt zelf het brood af!Echt een aanrader!!

• 9Els en Ruud27-08-2020

Wat een rust en gastvrijheid

Voor het eerst op zo'n kleinschalige camping gestaan. Prachtig uitzicht, alle ruimte voor je caravan of tent. Goed en schoon sanitair. De gastvrijheid van Rien en Saskia is geweldig. 2 x per week is er een gezellige Table d'Hôte met een heerlijk 3-gangen diner. Je kunt er goed fietsen. Er zijn routes aanwezig. Het landschap is flink geaccidenteerd dus klimmen geblazen. Na afloop is het lekker afkoelen in het zwembad met prachtig uitzicht. Kortom er plek om naar terug te gaan!

• 9Peter, Kim, Tuur, Wannes en Jerom23-07-2020

Voor herhaling vatbaar

Een rustige, kleine camping die getypeerd wordt door een gemoedelijke sfeer. We kregen een ruime plek met een mooi uitzicht. Het sanitair was steeds kraaknet. Onze jongens vonden het zwembad de max 😀.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10jean diederen02-09-2019

fantastisch

Een erg mooie camping in een mooi deel van de Tarne et Garonne. Veel historie, cultuur en leuke Franse dorpjes in de buurt. Schoon sanitair, een heerlijk table d'hote en Saskia en Rien zijn allervriendelijkste gastvrije lieve mensen. Gewoon een echte 10 !!!!!! Rita en Jean

• 9John en Ellen13-08-2019

Heerlijke rustige locatie met een mooie omgeving.

Heerlijke camping met ontspannen sfeer en veel ruimte. hier kom je echt tot rust. Heerlijk zwembad wat we wel nodig hadden in de periode die wij er waren met heel warm weer....41 gr . Rien en Saskia zijn echt heel gastvrij en behulpzaam. table d'hotes is echt heerlijk, je hoeft niet te koken, hebt gezellig contact met mede vakantiegangers.

• 9arthur & Kitty09-07-2019

Voelde voor ons als " thuis komen "

We kwamen al toen Mike & Els eigenaren waren met onze 2 kinderen in 1998 kamperen en 1 jaar in de Vannerie. Rien en Saskia hebben een eigen draai gemaakt aan t terrein. Toch is het nog steeds een fijne plek. De rust omdat er niet zoveel personen op t terrein zijn. In de nacht fluit de Nachtegaal om maar iets te nomen. In de ochtend heerlijk vers stokbrood en als je wil kun je heerlijk mee eten eens in de week. Zelfs je wasje boven ophangen is een feestje. En een voordeel je kuiten train je weer door de steile heuvel op vanuit het kampeer gedeelten. Niks moet ; kortom vakantie modus. Rien & Saskia zijn betrokken integere personen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Annemarie26-06-2019

Wat een geweldige mooie plek, wat een leuke mensen zijn Rien en Saskia. Belangstellend, behulpzaam maar niet opdringerig. Wat een verblijf van max 1 week zou worden ( als het tegenviel korter) werden 3 weken . Geweldig gefietst hier (650km).

• 10Gideon en Nienke12-05-2019

Prachtig en gezellig

Het was een super vakantie. Mooi uitzicht met prachtige plekken. Gezellig met de andere gasten maar ook alle ruimte om te genieten van je eigen vakantie met jezelf op de grote plaatsen. Saskia en Rien zijn super gastvrij! Samen met de honden en de katten is het elke dag genieten! Het zwembad een heerlijke plek met de hete zomer vorig jaar. Leuke tips en mooie omgeving en plaatsjes om naar toe te gaan. Wij komen zeker terug! We hebben het er nog vaak over hoe leuk het was.

• 10Ad en Wilma16-08-2018

Aanrader

Wij hadden voor 2,5 week geboekt, maar zijn een week extra gebleven. Wij hebben een geweldige vakantie gehad! We hebben genoten van de ruimte, rust en gezelligheid. Heerlijk gegeten bij Saskia maar ook de leuke adresjes die ons aangeraden werden, waren zeer de moeite waard. Met elkaar naar de avondmarkt: erg leuk. Oude stadjes in de omgeving bezocht. Niet allemaal want die doen we de volgende keer. Alle lof die andere gasten al eerder hier hebben bezongen: ze kloppen allemaal! Bedankt Saskia en Rien!

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Anke30-07-2018

Super plek

Heel plezierige camping , kleinschalig met super gastvrije eigenaar. De table d’hote is perfect .een aanrader

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar