Valeilles

Reviews over Valeilles

Geweldig en Rust

Ivana,
    19-10-2018

Wat een geweldige camping om echt tot rust te komen. En 2 geweldige mensen die je het echt naar het zin maken. Mocht je iets vergeten zijn dan is de kans groot dat het bij Rien en Saskia in de schuur ligt.En natuurlijk niet te vergeten het heerlijke eten en de 2 lieve honden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooiste camping ooit!

Fam Jansen,
    29-8-2018

Alleen maar tienen voor deze topcamping!! Een prachtige locatie, zeer gastvrij onthaal, schoon sanitair, heerlijk zwembad en rust en ruimte om je heen. De eigenaren doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en ze staan met raad en daad altijd voor je klaar indien je dat wenst. Wij kunnen met recht zeggen dat we nog nooit zo een mooie camping gehad hebben. Echt super!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aanrader

Ad en Wilma,
    16-8-2018

Wij hadden voor 2,5 week geboekt, maar zijn een week extra gebleven. Wij hebben een geweldige vakantie gehad! We hebben genoten van de ruimte, rust en gezelligheid. Heerlijk gegeten bij Saskia maar ook de leuke adresjes die ons aangeraden werden, waren zeer de moeite waard. Met elkaar naar de avondmarkt: erg leuk. Oude stadjes in de omgeving bezocht. Niet allemaal want die doen we de volgende keer. Alle lof die andere gasten al eerder hier hebben bezongen: ze kloppen allemaal! Bedankt Saskia en Rien!

Gereisd met partner in juli 2018

Voor herhaling vatbaar! !!!

Eveline,
    26-7-2018

Wat een plek, wat een ruimte, wat een rust, wat een ontvangst door Saskia en Rien. Geweldig. De plaatsen zijn zeer ruim, de camping is schoon, het zwembad is een genot en twee keer per week is het lekker eten en gezellig tafelen aan de table d'hotes. Het heeft ons hier aan niets ontbroken. Dank Saskia en Rien !!!!

Ina,
    16-7-2018

Heerlijke week gehad op de camping, prachtige plek met fantastisch uitzicht! Schoon sanitair en aan alles is gedacht (fohn, scheerspiegel ed). Fijn zwembad met ligbedden en een gevulde ijskast.

Rien en Saskia zijn hartelijke, gastvrije mensen! We hebben genoten!!!

Valeilles scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews