Reviews over Vaissac

fantastisch

fam Crutzen,
    1-2-2011

Wij zijn reeds drie maal gaan kamperen bij Sander en Margreet op "la bouriasse" en volgende zomer gaan we weer terug. Zo'n ruimte en rust zijn we nog nergens anders tegengekomen. Het sanitair is heel netjes. De douches zijn heel ruim, wat wel heel handig is met kleine kinderen. Het eten van Margreet is verukkelijk. 's Zondags is het meestal barbeque, die vaak nog wordt gevolgd door een kampvuur: echt heel gezellig, ook voor de kinderen. Zowel op de camping zelf als in de omgeving is er meer dan genoeg te doen. Op de camping is er o.a. een trampoline, zwembad, speeltuin, voetbalveld, tafeltennistafel, een hoop dieren,... De steden Toulouse, Montauban, Albi en Gaillac zijn zeker de moeite waard. Een bezoek aan een van de vele plaatselijke wijnboeren is ook zeer leuk. Voor wie op zoek is naar rust, is dit het adres bij uitstek. Sander en Margreet geven je ook graag uitleg over de omgeving en uitstapjes. Voor ons echt een aanrader en een heel bijzonder vakantie adres!

Heel leuk en rustig

Fam. Himpe,
    9-3-2009

Wij zijn reeds 4 x naar de camping La Bouriasse in Vaïssac getrokken. Onze kinderen (nu 5 en 7) hadden het er telkens heel erg naar hun zin. Bij het oprijden van het terrein kan je mss afgeschrikt worden van het werktuig waarmee Sander zijn huis verbouwt maar eens je geïnstalleerd bent, valt de rust over je! Het is er heel verzorgd, ruim sanitair, supergrote campeerplaatsen en je kan ook lekker eten bij Margreet.