Appartement Résidence La Marquisié

Appartement
Appartement Résidence La Marquisié
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence La Marquisié voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Résidence La Marquisié in het Nederlands

Rustig verblijf in prachtige omgeving

Dahmen,
21-9-2017

De huisjes/appartementen zijn prachtig gelegen tegen een berg en hebben schitterend uitzicht. Van alle gemakken voorzien en prima sanitair. De aangekondigde magnetron bleek zelfs een combi te zijn met ovenfunctie. Een aanvankelijk ongemak werd onmiddellijk door de vriendelijke eigenaar opgelost. De omgeving is erg mooi en een bezoek aan de stad Albi mag zeker niet ontbreken. Dan is parkeren op een P&R terrein aan de rand van de stad aan te bevelen met regelmatige busdienst naar het centrum.

We hebben een fijne week gehad.

zeer mooie appartementen

Nancy,
29-8-2017

Mooie appartementen met oa.oven waterkoker koffiezetapparaat vaatwasser en broodrooster mooi ruim.

Leuk zwembad met ligbedden en een speelweide met een fantastich uitzicht.

Eigenaar zeer vriendelijk en spreekt zeer goed engels.

Houdt er rekening mee in de omgeving bijna niets te doen of te zien hiervoor moet je echt een tijdje in de auto zitten. Ca 45 min tot 1 uur.

Wij hadden dit huisje gehuurd via touroperator.

goede plek voor rust en wandelen

anoniem
4-8-2015

Accommodatie is zeer goed, het uitzicht prachtig en een heel aardige beheerder die alles goed verzorgt. Je moet je wel realiseren dan je in de bergen verblijft. Het bezoek aan een andere plaats houdt in dat je altijd voor bergweggetjes rijdt (veel slingerbochten)

Mooi uitzicht, correcte inrichting

Jef Matthé
11-9-2011

Appartement met voldoende comfort. Prachtig uitzicht over de valei van de Tarn. Rustig afgelegen (vraag wel appartement dat ver van het zwembad gelegen is, want de filterinstallatie is redelijk luidruchtig).

Ligt bovenaan een berg. Mensen dienen goed te been te zijn.

Plaats is goede uitvalbasis voor wandelingen.

Mooie omgeving, veel te doen en te zien !

Henriette
18-4-2011

De Residence zelf is heel eenvoudig, het gaat om de streek, omgeving !

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence La Marquisié in Trebas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence La Marquisié zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.