Appartement Résidence La Marquisié

Appartement
Appartement Résidence La Marquisié
8,5

8 reviews over Appartement Résidence La Marquisié in het Nederlands

Rustig verblijf in prachtige omgeving

Dahmen
21-9-2017

De huisjes/appartementen zijn prachtig gelegen tegen een berg en hebben schitterend uitzicht. Van alle gemakken voorzien en prima sanitair. De aangekondigde magnetron bleek zelfs een combi te zijn met ovenfunctie. Een aanvankelijk ongemak werd onmiddellijk door de vriendelijke eigenaar opgelost. De omgeving is erg mooi en een bezoek aan de stad Albi mag zeker niet ontbreken. Dan is parkeren op een P&R terrein aan de rand van de stad aan te bevelen met regelmatige busdienst naar het centrum.

We hebben een fijne week gehad.

zeer mooie appartementen

Nancy
29-8-2017

Mooie appartementen met oa.oven waterkoker koffiezetapparaat vaatwasser en broodrooster mooi ruim.

Leuk zwembad met ligbedden en een speelweide met een fantastich uitzicht.

Eigenaar zeer vriendelijk en spreekt zeer goed engels.

Houdt er rekening mee in de omgeving bijna niets te doen of te zien hiervoor moet je echt een tijdje in de auto zitten. Ca 45 min tot 1 uur.

Wij hadden dit huisje gehuurd via touroperator.

vue imprenable!

Jean Paul
11-7-2017

Vue imprenable, logements confortables et propres.

Jean Luc et son équipe sont au petits soins pour accueillir les vacanciers!

Chouette pot d’accueil avec des producteurs (bio) locaux.

Belle piscine.

Voiture indispensable (village un peu éloigné pour les commerces)

Calme et beau paysage

Ludo
13-4-2017

Belle résidence, située entre millau et Albi. Appartement simple mais confortable. Bonne literie ce qui est assez rare. Une très belle vue sur la vallée du Tarn. Située en hauteur du village.

Pas mal de visites à faire mais il faut aimer rouler en voiture (commun à n'importe quelle résidence du secteur !)

Nous n'avions pas accès à la piscine car fermée à cette période.

Le gérant est très accueillant et Gilbert, un guide absolument parfait qui connaît par coeur sa région.

Séjour très agréable !!

goede plek voor rust en wandelen

anoniem
4-8-2015

Accommodatie is zeer goed, het uitzicht prachtig en een heel aardige beheerder die alles goed verzorgt. Je moet je wel realiseren dan je in de bergen verblijft. Het bezoek aan een andere plaats houdt in dat je altijd voor bergweggetjes rijdt (veel slingerbochten)

A notre arrivée, non satisfaction au niveau du ménage. Parking trop éloigné de l'habitation, non éclairé. éloignement pour effectuer les commissions. Personnel de l'accueil de la Résidence inexistant. Pas possibilité d'acheter du pain sur place, obligation de prendre la voiture pour l'acheter. Piscine fermée le mercredi ! Pour se rendre au village, route très en pente, difficilement réalisable à pied surtout s'il fait beau, pas d'arbre le long de cette route. Pour le logement, très bien équipé, très belle vue sur la vallée; la tranquillité assurée, idéal pour le repos.

Mooi uitzicht, correcte inrichting

Jef Matthé
11-9-2011

Appartement met voldoende comfort. Prachtig uitzicht over de valei van de Tarn. Rustig afgelegen (vraag wel appartement dat ver van het zwembad gelegen is, want de filterinstallatie is redelijk luidruchtig).

Ligt bovenaan een berg. Mensen dienen goed te been te zijn.

Plaats is goede uitvalbasis voor wandelingen.

Mooie omgeving, veel te doen en te zien !

Henriette
18-4-2011

De Residence zelf is heel eenvoudig, het gaat om de streek, omgeving !

Appartement Résidence La Marquisié 8.53 10 8 .