Vakantiehuis Les Lacades

8.4Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Touzac (Lot)

8.4Fantastisch

• 8.1Inrichting
  • 8.9Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

7 reviews over Vakantiehuis Les Lacades

• 10Karin18-02-2016

Heerlijk huis met Zwembad!

Heerlijk huis in een heerlijke omgeving! Wij zijn hier 2x eerder geweest (2005 en 2006) .Ook heerlijk voor de honden,omheinde tuin en fantastisch zwembad voor de warme dagen. Lekker luieren en gezellige dorpjes aandoen!

Ik denk dat we dit jaar maar weer moeten gaan

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Gert-Wim16-08-2015

Echt vakantie!

We hebben 2 weken lang genoten van een heerlijke vakantie. Een leuke en goed verzorgde villa, met en mooie grote tuin. Tijdens de warme dagen is het zwembad een echt pluspunt. in de omgeving is er genoeg te doen. (Kanoën, fietsen, leuke dorpjes bezoeken etc..) Maar tijdens de echt warme dagen, had lekker luieren rond het zwembad de voorkeur. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Werner17-06-2013

Heerlijk genieten!

Heerlijk genoten in een rustige omgeving! Lekker wandelen of lekker lui zijn aan het zwembad.Een top vakantie gehad!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Ad02-07-2012

Rust, ruimte, alles voor een heerlijke vakantie

Heerlijke vakantie doorgebracht in de eerste 2 weken van juni 2012. Lekker de ruimte met buiten een zwembad; wat wil je nog meer. Veel fiets en wandel mogelijkheden in de lommerrijke omgeving. Je waant je in een film van Guy de Maupassant. Het huis van alle gemakken voorzien voor een geslaagde vakantie. Alles netjes en schoon. Lijkt ons in het najaar ook een mooie bestemming met nog aangename temperaturen en een kleurrijke omgeving.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9sonja17-09-2010

Huis om tot rust te komen !

Voldoet aan al onze verwachtingen voor een rustige vakantie met de honden. We hebben hier reeds 5 vakanties doorgebracht en komen ZEKER terug. Het huis is ruim en voorzien van alle comfort (frigo, diepvries, magnetron, afwasmachine, wasmachine...). Grote OMHEINDE tuin met zwembad. Mooie wandel- en fietspaden in de omgeving. Een aanrader in alle opzichten !!!!!

Gereisd met partner in september 2010

• 4Ron19-08-2010

les lacades

wij zijn hier samen met de hondjes in juni geweest! het huisje wordt mooier voorgedaan op de website dan het in werkelijkheid is. Qua schoonheid wordt het allemaal zeker niet zo nauw genomen, ondanks de 40 euro schoonmaakkosten die je moet betalen! Zo ook de ervaringen van mensen die na ons zijn gekomen..... Voor alle informatie en/of vragen kunnen mensen contact met ons opnemen.

Gereisd met partner in juni 2010

• 10Ronald09-09-2008

Al 2 zomers geweest en ga beslist vaker hierheen!

Heerlijk "thuis" tijdens de vakantie, heerlijk rustig gelegen net buiten het dorp, volledig afgeschermde tuin, ruime eigen parkeergelegenheid, grote eet/woonkamer, grote keuken, ruime slaapkamers, goede badkamer met douce, toilet en wastafel en héérlijk zwembad. Dit huis op deze locatie geeft je het "leven als God in Frankrijk" gevoel! Veel leuke brocante, markten en stadjes in de nabije omgeving. Mooie natuur en genoeg te ondernemen.

Gereisd met familie in juni 2008

Vakantiehuis Les Lacades info