Camping Le Clos Bouyssacstersterster

8.4Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Touzac (Lot)

8.4Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

83 reviews over Camping Le Clos Bouyssac

• 8josien_hoogland05-07-2015

In een woord geweldig

Wij waren in het voorseizoen. Prachtig mooi onderhouden schaduwrijk terrein, héél behulpzame en vriendelijke Engelse eigenaar (met humor) en gastvrije echtgenote. Lieve medewerkers. Fijne honden....

• 8Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Henk05-10-2014

leuke camping maar met achterstallig onderhoud

De camping is gelegen op een prachtige locatie aan de rivier de Lot, vanuit je caravan zit je aan het water. Hoewel de eigenaren proberen om het je naar de zin te maken en uitermate vriendelijk zijn, kun je toch merken dat hij er eigenlijk alleen voor staat. Verf bladdert af, wegen zitten vol kuilen die vollopen als het geregend heeft, sanitair is duidelijk aan renovatie toe ( zeker de 2 achterste blokken) overlast van blaffende honden en een dreunende waterpomp van een boer aan de overkant. We hebben een topvakantie gehad en we gaan zeker nog een keer terug, maar vinden het gewoon niet kloppen dat mensen uit coulance naar de eigenaren, niet objectief zijn met de beoordeling. Wij lezen ook beoordelingen door om een beeld te krijgen van wat we kunnen verwachten van een camping en je geeft op deze manier een verkeerd beeld, verkeerde verwachtingen waardoor je juist mensen teleurstelt. Het is een schitterende camping en zeker 3 sterren en tienen waard als alles opgeknapt zou zijn.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Leslie15-09-2014

Prachtige camping direct aan de Lot

Wij zijn dit jaar aan het einde van het hoogseizoen naar camping 'Le Clos Bouyssac' geweest. De camping heeft mooie ruime plekken en ligt direct aan het water. De natuur is er prachtig en het zwembad is hartstikke schoon. De sfeer op de camping is ontzettend goed. De eigenaren staan altijd voor je klaar en hebben veel tips voor leuke uitstapjes. Kortom, absoluut de moeite waard!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Louis van der Steen14-09-2014

het paradijsje in frankrijk

Camping Le Clos Bouyssac in Touzac is een paradijs, de ontvangst was hartverwarmend alsof je bij familie of vrienden aankomt. Prima voorzieningen ondanks dat we in het naseizoen waren nog veel beschikbaar. prachtige natuurlijke zeer stille omgeving met ruime staanplaatsen direct aan de Lot heerlijk als je van vissen en zwemmen houdt. Pete en Femke de eigenaren hebben een hondje dat in staat is om je een hele dag te animeren zeker voor kinderen het ideale speelkameraadje. camping had 3 sanitair blokken waarvan er 2 dicht waren maar de baas had de toiletten nog open gehouden. Iedere middag is er een gezellig bijeenkomen van gasten en worden belevenissen uitgewisseld. de eigenaren geven je weer volop tips en aanraders en hebben zelfs zelfgemaakte wandelroutes. Het zwembad is enorm zeer schoon en wat hoger gelegen waardoor je de hele dag in de zon kunt luieren. In hoogseizoen hebben ze iedere dag sport en spel dat hebben helaas niet meegekregen, nadeel van naseizoen. Kortom het paradijs.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2014

• 10kittie01-09-2014

fantastische plek!!

Deze rustige camping ligt direct aan de rivier de Lot midden in een groene vallei omgeven door wijngaarden. Naast kamperen met eigen tent/caravan beschikt deze camping over een aantal chalets en gites. Allen met uitzicht op de rivier de Lot. In het hoogseizoen is er voor kinderen de mogelijkheid om deel te nemen aan verschillende (kleine) activiteiten. De camping beschikt over een kleine winkel waar je dagelijks vers brood kunt krijgen. Behalve afkoeling zoeken in de rivier heeft de camping ook een prima zwembad ter beschikking met een apart peuterbadje. De eigenaren van de camping, engels en nederlands, zijn ontzettend gastvrij en warm en laten hun gasten vooral met rust. In de omgeving zijn er volop dorpjes en markten te bezoeken.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 7Huisman30-08-2014

Heerlijke vis vakantie

We hadden een heerlijke visvakantie aan de Lot. De camping wordt gerund door hele vriendelijke behulpzame mensen. Sanitair is eenvoudig, 1 sanitairblok wat moderner, de andere 2 wat ouder. Maar de douche was warm en het toilet voorzien van toiletpapier en netjes schoongemaakt. Het is geen 5 sterren camping maar dat pretenderen ze ook niet. Prachtige ligging aan de rivier, met veel xxl kampeerplekken. Ideaal als je van vissen houdt want er is van alles te vangen;o.a. barbeel, brasem, karper. Maar de rivier is ook leuk om in te zwemmen of te drijven. Zwembad is niet luxe maar gewoon goed om baantjes te trekken, te spelen en heerlijk af te koelen als het warm is. Kortom een prima camping voor de kampeerder die niet voor luxe en comfort komt maar voor eenvoudig kamperen op een prachtige plek met 3 sterren voorzieningen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 10Saphie30-08-2014

Aanrader

Wij vinden het verlend dat er zulke nare kritiek staat want op het website staat alle informatie die dit had kunnen verkopen ! Wij hebben een prachtige vakantie gehad !!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6KME&M23-08-2014

Toe aan groot onderhoud

De camping ligt op een mooie plek aan het water van de rivier De Lot. Het uitzicht is geweldig. Een en al rust en natuur. Omgeving is charmant; vele middeleeuwse stadjes. Touzac zelf is klein dorp zonder voorzieningen. Boodschappen doen op 10 KM van camping. Wij verbleven in chalets. Deze zijn outdated. Muffe, vochtige en koude oude plastic dozen met krappe bedden, oncomfortabele douche (klein plastic hokje en meestal heel weinig/geen warm water), haperende keukenapparatuur en te weinig ruimte voor aantal personen waarvoor wordt geadverteerd. Enige positieve punt is uitzicht. Camping en de campingvoorzieningen hebben duidelijk onderhoud nodig (kapotte hekjes, bladderend verf, oud sanitair, loshangende electradozen, uitvallende electra). Activiteiten zeer beperkt (veel minder dan geadverteerd). Geen activiteiten voor kinderen en geen voorzieningen voor eten/snacks. Wel een bar waar je een drankje kunt halen. Ook mogelijkheid een kano te huren. Engelse eigenaar is rustig en behulpzaam.

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Mario Herbert19-08-2014

superplek aan de Lot

Camping le clos bouyssac is niet massaal, er is rust op de camping die midden in de natuur ligt. Je kunt kiezen om in de Lot je te vermaken of van het zwembad gebruik te maken, dat overigens goed schoon was. Het sanitair werd 2 keer per dag schoongemaakt en daarna zag het er prima uit, ook de oudere sanitair gebouwen. Wat mij opgevallen is, dat kinderen zonder begeleiding van het sanitair gebruik maakten, heel lang douchten en daarna niet schoonmaakten. Voor een camping met 3 sterren is de prijs/kwaliteitverhouding goed.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014

• 6evdort16-08-2014

Prachtig gelegen, maar niet met kleine kinderen

Wij hadden een kampeerplek midden op het terrein met een tent. Gezin met 3 kinderen (1-8 jr) Camping is heel mooi gelegen langs de Lot, perfect om te zwemmen of te vissen. Wat je heel goed merkt is dat deze camping gericht is op warme zomers, en omdat de zomer van 2014 nogal regenachtig was viel het kindvriendelijk zijn nogal tegen. De camping heeft een klein speeltuintje, gelegen aan de zijkant van het terrein. Kleine kinderen kunnen hier niet zelfstandig heen, en ook zorgt dit er voor dat het geen verzamelplek is voor de iets grotere kinderen (tot ca 10 jr) Omdat de camping heel langgerekt is zijn er 3 sanitairgebouwen. De eigenaar heeft het 1e gebouw gerenoveerd, dit ziet er prima uit. De andere 2 gebouwen zijn oud, versleten en niet meer schoon te houden, waardoor dit een dagelijkse ergernis wordt. Watertemperatuur is niet constant (meestal koud) en het douchen van kleine kinderen is een ramp omdat er in de oude gebouwen geen verhoogde kinderverzorgingsvoorzieningen zijn.

• 2Staat v/h sanitair

Pete Edwards, eigenaar, 06-09-2014

Dit gezin heeft via Vakanz reisbureau (christelijke organisatie) geboekt en de klachten horen dan ook bij Vakanz te worden gemeld. We hebben hierover contact gehad en het blijkt dat er op beide plekken is geklaagd en ook door Vakanz is gereageerd. Als eigenaar kan ik aangeven dat wij dit jaar opnieuw getest zijn door de vereniging in Frankrijk en dat wij een 3 sterren plus camping zijn geworden. De eisen zijn dat er in 1 toiletblok kindervoorzieiningen moeten zijn. De temperatuur in de douches was een probleem, wat we hebben opgelost, echter er is door campinggasten aan de apparatuur gekomen, waardoor dit erg moeilijk werd om goed te regelen. Wat betreft de speeltuin lijkt het ons vanzelfsprekend dat ouders de jonge kinderen begeleiden naar de speeltuin. Verder begrijpen we heel goed dat de verwachtingen hooggespannen waren wat betreft het weer in Zuid west Frankrijk en dat dit erg tegenviel dit jaar en teleurstellend was. Helaas ligt dit buiten onze invloedsfeer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

8 tips over Camping Le Clos Bouyssac

• J-P Martens, 12-09-2013

Femke en Peter kennen de omgeving goed. Als je wilt wandelen en fietsen kunnen je het aan hun vragen. Ze hebben wandelroutes en fietsroutes klaar liggen. Vraag hun wat er te doen is en je word verrast met de vele tips.

• Patrick liabeuf, 01-09-2013

Als je july of begin augustus wilt gaan , van tevoren reserveren want ze zijn altijd vol geboekt. Veel engelse kampeerders die heel vriendelijk zijn , dat is de sfeer van de camping.

• Sjaak en Rosita Stockmann, 04-06-2012

Je zult bewust naar deze camping moeten rijden anders is deze moeilijk te vinden. Wij hebben echt van de voorjaarsrust genoten en zijn niet gaan rondtouren en hebben alleen op de fiets de kleine dorpjes in de nabijheid van de camping bezocht. De wat grotere stadjes zijn er wel in de omgeving met markten. Ik heb er gevist en diverse barbelen en karpers gevangen(het vangen van meervallen behoort tot de mogelijkheden)

6 vragen over Camping Le Clos Bouyssac

• Wendy, 19-07-2019

Zwemshorts

Wat mag je aan in het zwembad? Allen strakke zwembroeken of ook andere?

• Debbie, 17-02-2019

Pubers

Wij gaan aankomende zomer eind juli-begin augustus met onze dochter van 17 en zoon van 16 naar deze camping. Zijn er meer mensen met pubers in deze periode?

• Daan, 15-07-2016

WiFi

Is er een WiFi netwerk op de camping? Zo ja, gratis of betaald?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig