Camping Le Clos Bouyssac

71 reviews over Camping Le Clos Bouyssac in het Nederlands

Fantastische camping.

Fam. Vancoillie-Dewitte
8-8-2014

We hebben ons prima geamuseerd op de camping, mooie ligging, leuk om te vissen. Sanitair is wat verouderd maar nog in goede staat. Leuk zwembad! Gezellige sfeer onder de kampeerders.

Pracht camping

rob van leeuwen
8-8-2014

Camping Le Clos Bouyssac ligt daar schilderachtig aan de Lot, lekker vissen Barbeel/Meerval enz. alles goed en schoon, mooi zwembad, vriendelijk en behulpzaam personeel, kortom volgend jaar weer

Zeer vriendelijke, fraai gelegen camping

Jacco
30-7-2014

Mooie camping met plaatsen direct aan de rivier de Lot. Vriendelijke Engelse en Nederlandse eigenaar, vrouw die laten zien dat op de Engelse manier een Franse camping runnen succesvol is. Sanitair is goed/voldoende en netjes, warm water. Geen rijen met voorzieningen maar dat hoeft niet als je een sfeervolle charmecamping zoekt.

Een aanrader!

Zeer jammer dat er voor de week van 1 augustus de camping volledig geboekt was door een christelijke (Nederlandse) gemeenschap. Is niet slim want andere gasten blijven hierdoor weg,

We missen de camping nu al.

Walter
24-7-2014

Pete, Femke, Celine, Marianne, Mika, Alexia en Saffy bedankt voor de heerlijke tijd die we hebben doorgebracht op jullie camping. Aan sfeer geen gebrek. Een curry maaltijd met live muziek op maandag met de hele camping waterpoloen de kinderdisco. Schoon sanitair 1 toiletblok is nieuw het ander idd oud maar wel schoon. Uitzicht op de Lot is geweldig. De kinderen missen nog steeds de honden. Eigenaren zijn vriendelijk en staan altijd voor je klaar. De eerder genoemde pomp is geisoleerd en geeft geen hinder. Aanrader.

Geweldige camping, zeker doen!

Familie van der Neut
22-7-2014

Na een vervelende ervaring op een camping in de buurt, probeerden wij met zes man sterk deze camping. Ondanks onze boeking op de valreep (een uur van tevoren) werden wij als gezin zeer vriendelijk te woord gestaan. Direct werd er een tent beschikbaar gesteld met ruimte voor een tweede tentje zonder meerprijs. Hartelijke mensen, kleinschalige camping, maar van alle gemakken voorzien. Zwembad voor de kids is een aanrader. Deze mensen begrijpen hoe je een camping moet runnen, fantastisch!

Hele fijne camping!

Celine
22-7-2014

Le Clos Bouyssac is een hele mooie, ruime camping. Ik ben hier al een aantal keer op vakantie geweest, eerst luxe in de chalets en daarna kamperen. De eigenaren zijn heel aardig en enorm behulpzaam. Ze willen je altijd helpen, maakt niet uit met wat. Het zwembad is lekker groot en je kunt er heerlijk bij liggen of zitten (in de zon of juist in de schaduw). Verder een bar met ijsjes en drinken, een snackbar, ruim sportveld en gratis wifi. Ik ben fan!

topie !!!!!

Carnoy Mario
21-7-2014

mooi gelegen camping met toffe eigenaars , een aanrader !!!

geen aanbeveling waard

Bram Verduijn
13-7-2014

Op grond van de aanbeveling hadden wij verwachtingen van deze camping die zij niet konden waarmaken. Matig tot zeer slecht sanitair., in één week twee keer koud water bij de douche een bijzonder onvriendelijke camping eigenaar etc., kortom hier komen wij nooit meer en de camping kan ik ook een ander niet aanbevelen

Pete Edwards, eigenaar, 26-7-2014

Wij hebben het toiletblok 6 jaar geleden gerenoveerd en sindsdien geen problemen met het warme water gehad. Dit jaar ging in 2 nachten de ontsteking uit en werd meteen in de ochtend aangezet, waarna er warm water was om 8.30 uur. De loodgieter heeft het probleem opgelost. We zijn onaangenaam verrast door deze review aangezien we al jaren een reputatie hebben van een warm welkom op de camping. Zoals te lezen valt bij de andere reviews. We hebben de laatste 4 jaar een "Zoover recommended" ontvangen.

Deze gast is op de camping gekomen zonder reservering en hij kon op elk moment vertrekken, echter volgens onze gegevens is hij een week gebleven. Misschien heeft hij de camping meer kunnen waarderen dan de review laat zien.

Een rustige camping.

J-P Martens
12-9-2013

Een echte Franse camping waar alles mag en niets moet. Geweldige campingeigenaren (Femke en Peter) die in mijn ogen weten en begrijpen hoe een Franse camping moet zijn. Geen vakantie fabriek maar gezellig groot (86 staanplaatsen). Mooie plaats aan de Lot. Een echte aanrader voor mensen die in het voor en naseizoen een rustige camping zoeken. Voor vissende campeerders is dit een geweldige camping. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Topplek

Patrick liabeuf
1-9-2013

Hele mooie camping direct aan de Lot , gelukkig in traditionele staat behouden met goede sanitair voorzieningen. De camping eigenaren , Femke en Peter zijn super aardig en heel erg klantvriendelijk. Tweemaal , samen met hun borrel gedaan , en het was heel gezellig. S'ochtends wakker worden en met een kop koffie over de Lot turen was onvergetelijk. De plaats van de camping is geweldig , net buiten Klein plaatsje Touzac. Aanrader , absoluut

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Bouyssac in Touzac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Bouyssac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.