Camping Le Clos Bouyssacstersterster

8.4Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Touzac (Lot)

8.4Fantastisch

83 reviews over Camping Le Clos Bouyssac

• 2018
    8Joop27-06-2018

Fantastisch, aanrader voor rustzoekers

Camping op een geweldige locatie. Hebben er 5 nachten doorgebracht (meer dan we anders doen) vanwege de rust die de camping en zijn beheerders uitstralen. Heerlijk tot rust gekomen ondanks de 200 km die we er gefietst hebben. Zeker voor herhaling vatbaar, al was het alleen maar om te zien hoe dit fantastische team de camping verder gestalte geeft. Want deze nieuwe eigenaren zijn hard op weg om alle faciliteiten op een hoger niveau te brengen, ook al hebben ze daar nog de nodige stappen te zetten. Maar hé, Rome was ook niet op één dag gebouwd.

Voordelen: * Rustige camping direct aan de Lot * Gezellig team * Schone voorzieningen * Prachtige omgeving

Nadelen: * Nog niet alle faciliteiten operationeel * Niet noemenswaardig

• 8Staat v/h sanitair

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-07-2018

Dankjewel voor deze prachtige review, we hebben wederom blosjes van blijdschap. Rome is niet op één dag gebouwd, maar het is er écht niet zo mooi als bij ons :-) De rest gaat er net zo mooi uitzien, zo snel als we het kunnen :-) Heel graag tot ziens, jullie zijn van harte welkom

• 9Jan Wagensveld25-06-2018

Pure rust !

Schitterende omgeving ! En zeer aardige en behulpzame eigenaars .

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-07-2018

Dankjewel Jan, we doen het ook super graag. En natuurlijk genieten wij net zoveel van deze werkelijk schitterende omgeving aan de Lot

• 9Jo24-06-2018

Mooie camping. De eigenaren zijn erg vriendelijk

Prachtige omgeving. Mooi om te wandelen. Grote plekken aan de rivier de Lot. Zeer gastvrije eigenaren die ‘s ochtends je stokbrood aan de tent brengen. Zeer geschikt voor de hengelsportvisser!

• 8Staat v/h sanitair

• 8Wilma Schaaders24-05-2018

Prachtige natuur, schoon en netjes + een fijn team

Enorme persoonlijke sfeer terwijl de familie toch hard aan het werk is om er iets heel moois van te maken. De geestdrift waar het team mee bezig is, was mij een lust voor het oog. Natuurlijk is het nog in het voorseizoen en de opbouw blijft verder nog in volle gang. Toch zijn de prachtige plek aan de Lot en de mooie wandelgelegenheden op zichzelf staand. Zijn alle plannen nog niet gerealiseerd? Iemand met verlangen naar een persoonlijke aanpak, zit bij deze familie zeker goed. Ik wens iedereen dan ook toe wat zij zelf ook uitdragen: je hoeft niet rijk te zijn (en dus ook geen luxe te hebben) als je verblijft in een omgeving die deze familie heeft uitgekozen om er te leven. Dat geldt voor mij ook, dus voelde ik me er erg thuis. Ik hoop zeker nog eens terug te keren!

• 10Staat v/h sanitair

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-07-2018

Wat lief Wilma, dankjewel. Je bent altijd van harte welkom. Een beetje "thuis" in de Lot. Liefs van ons

Alleen gereisd in mei 2018

• Oude reviews

9Wim13-11-2017

Geweldig fijne plek

De beste, fijnste en meest ontspannen camping die ik ken. Daarnaast veel ruimte voor iedereen. Goede voorzieningen en goed schoon. En de rivier is een feest om in te zwemmen.

• 9Staat v/h sanitair

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-07-2018

Heerlijk, die rivier. Zwemmen maar ook vissen of kanoën kan hier in de Lot. Fijn dat jullie het zo naar de zin hadden. Graag tot ziens.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Christel18-09-2017

Heerlijk genoten van de rust en de natuur.

Schitterend gelegen aan de oever van de Lot, voor beetje zwemmen, zonnen, boekje lezen en genieten van het kabbelende water, de rust en het uitzicht. Sanitair oud, maar heel schoon. Hoor dat de nieuwe Nederlandse eigenaars het toiletgebouw gaan vernieuwen.

• 6Staat v/h sanitair

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-07-2018

Dankjewel voor de review, we zijn er blij mee. Het is inderdaad een heerlijke plaats aan de rivier om te lezen, zonnen, zitten, beetje zwemmen, visjes vangen met een schepnetje of hele grote met een hengel. Overal is er rust en vogeltjes en stilte, zeker in het voor en na-seizoen wanneer het minder druk is. Ook wij vinden het een heerlijke plaats. We hebben er zelfs 10 jaar naar gezocht en nu gelukkig gevonden. We hebben nu o.a. de bar en het terras vernieuwd. Ook het grote zwembad is aangepakt. En zo gaan we door. Ieder jaar zul je verbeteringen zien, en inderdaad óók het tweede toiletblok zal worden gereserveerd. We proberen dat de winter 18/19, en als dat niet lukt de winter 19/20. Het gaat een plaatje worden met vrij hangende toiletten etc.

Daar wil je niet maar van af :-)

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 7Vogelzang08-08-2016

Mooie locatie!

Toilet blok achterin de camping was dicht. De laatste vijf á zes plekken achterin de camping zijn bijna niet bevisbaar, hier moet nodig worden gesnoeid, behalve plek 80. Neem als je gaat vissen een roeibootje mee, dit om de grotere vissen te kunnen drillen en de lijnen die vastlopen eventueel weer los te kunnen maken. Wij hebben hier een hele leuke gezellige vakantie gehad. Mooie plek direct aan de rivier. Op de camping heerste een gemoedelijke sfeer, de animatie stelt niet veel voor maar de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad en met de andere kinderen.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Inge06-08-2016

heerlijke camping!

Een echte 'kampeer'camping! Bijna alle plaatsen liggen aan de Lot, waar veel gevist wordt. Mooie groene camping. Zeer vriendelijke en enthousiaste eigenaar. Zwembad is niet heel groot maar is ook kleine camping. Er is geen animatie en geen muziekavonden, maar heerlijk rustig. Geen auto of trein verkeersgeluiden. Onze zoon van 16 heeft zich prima vermaakt met andere kinderen. Ze gingen allemaal erg leuk met elkaar om. Pete (eigenaar) heeft weinig regels, als je je maar gedraagt en alles netjes houd. Omgeving is prachtig. Enige min puntje; sanitairgebouw midden op camping moet gerenoveerd worden.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8martin vergers03-09-2015

mooie plaats aan het water

camping ideaal voor vissers ,zwembad heerlijk in het na seizoen bad gewoon prive heerlijk,sanitair oud maar was wel schoon werd paar keer per dag schoon gemaakt,heb er niet gegeten daar kan ik niks over zeggen ,kon wel een drankje halen als je dat wou niks mis mee ,alleen gingen wij ergens anders heen om wat te drinken ,en eten deden we buiten de deur of bij onze caravan ,plaats aan het water helemaal top

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 6mieke17-08-2015

Door-reis camping

Wij waren 2weken augustus 2015, sanitair is oud en vuil. Geen faciliteiten, absoluut geen 3sterren waard, 1ster voor zwembad. Campingplaatsen teveel schaduw en heel bergaf. Bij regen stroomde het water vanaf de berg gewoon de tent in. Voor vissers ideaal, overal stonden vislijnen. Pizza was niet te eten, fritten bijna zwart gebakken. Als je iets wilde drinken vooraan moest je steeds de eigenaar zoeken. Wel veel animatie voor de kinderen. Tot 15-08 daarna niets meer, ze sloten ook de middelste sanitair blok, zo moest je ofwel heel vooraan of heel achteraan douchen. Heel slechte communicatie, bv opeens was er geen brood te krijgen, bakker was ziek..niemand zei dit. In de omgeving niks te doen. Voor ons nooit meer deze camping.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

8 tips over Camping Le Clos Bouyssac

• J-P Martens, 12-09-2013

Femke en Peter kennen de omgeving goed. Als je wilt wandelen en fietsen kunnen je het aan hun vragen. Ze hebben wandelroutes en fietsroutes klaar liggen. Vraag hun wat er te doen is en je word verrast met de vele tips.

• Patrick liabeuf, 01-09-2013

Als je july of begin augustus wilt gaan , van tevoren reserveren want ze zijn altijd vol geboekt. Veel engelse kampeerders die heel vriendelijk zijn , dat is de sfeer van de camping.

• Sjaak en Rosita Stockmann, 04-06-2012

Je zult bewust naar deze camping moeten rijden anders is deze moeilijk te vinden. Wij hebben echt van de voorjaarsrust genoten en zijn niet gaan rondtouren en hebben alleen op de fiets de kleine dorpjes in de nabijheid van de camping bezocht. De wat grotere stadjes zijn er wel in de omgeving met markten. Ik heb er gevist en diverse barbelen en karpers gevangen(het vangen van meervallen behoort tot de mogelijkheden)

6 vragen over Camping Le Clos Bouyssac

• Wendy, 19-07-2019

Zwemshorts

Wat mag je aan in het zwembad? Allen strakke zwembroeken of ook andere?

• Debbie, 17-02-2019

Pubers

Wij gaan aankomende zomer eind juli-begin augustus met onze dochter van 17 en zoon van 16 naar deze camping. Zijn er meer mensen met pubers in deze periode?

• Daan, 15-07-2016

WiFi

Is er een WiFi netwerk op de camping? Zo ja, gratis of betaald?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig