Camping Le Clos Bouyssac

72 reviews over Camping Le Clos Bouyssac in het Nederlands

Door-reis camping

mieke
17-8-2015

Wij waren 2weken augustus 2015, sanitair is oud en vuil. Geen faciliteiten, absoluut geen 3sterren waard, 1ster voor zwembad. Campingplaatsen teveel schaduw en heel bergaf. Bij regen stroomde het water vanaf de berg gewoon de tent in.

Voor vissers ideaal, overal stonden vislijnen.

Pizza was niet te eten, fritten bijna zwart gebakken.

Als je iets wilde drinken vooraan moest je steeds de eigenaar zoeken.

Wel veel animatie voor de kinderen. Tot 15-08 daarna niets meer, ze sloten ook de middelste sanitair blok, zo moest je ofwel heel vooraan of heel achteraan douchen.

Heel slechte communicatie, bv opeens was er geen brood te krijgen, bakker was ziek..niemand zei dit.

In de omgeving niks te doen.

Voor ons nooit meer deze camping.

In een woord geweldig

josien_hoogland
5-7-2015

Wij waren in het voorseizoen. Prachtig mooi onderhouden schaduwrijk terrein, héél behulpzame en vriendelijke Engelse eigenaar (met humor) en gastvrije echtgenote. Lieve medewerkers. Fijne honden....

De camping is gelegen op een prachtige locatie aan de rivier de Lot, vanuit je caravan zit je aan het water. Hoewel de eigenaren proberen om het je naar de zin te maken en uitermate vriendelijk zijn, kun je toch merken dat hij er eigenlijk alleen voor staat. Verf bladdert af, wegen zitten vol kuilen die vollopen als het geregend heeft, sanitair is duidelijk aan renovatie toe ( zeker de 2 achterste blokken) overlast van blaffende honden en een dreunende waterpomp van een boer aan de overkant. We hebben een topvakantie gehad en we gaan zeker nog een keer terug, maar vinden het gewoon niet kloppen dat mensen uit coulance naar de eigenaren, niet objectief zijn met de beoordeling. Wij lezen ook beoordelingen door om een beeld te krijgen van wat we kunnen verwachten van een camping en je geeft op deze manier een verkeerd beeld, verkeerde verwachtingen waardoor je juist mensen teleurstelt. Het is een schitterende camping en zeker 3 sterren en tienen waard als alles opgeknapt zou zijn.

ANWB camping

Prachtige camping direct aan de Lot

Leslie
15-9-2014

Wij zijn dit jaar aan het einde van het hoogseizoen naar camping 'Le Clos Bouyssac' geweest. De camping heeft mooie ruime plekken en ligt direct aan het water. De natuur is er prachtig en het zwembad is hartstikke schoon. De sfeer op de camping is ontzettend goed. De eigenaren staan altijd voor je klaar en hebben veel tips voor leuke uitstapjes. Kortom, absoluut de moeite waard!!

het paradijsje in frankrijk

Louis van der Steen
14-9-2014

Camping Le Clos Bouyssac in Touzac is een paradijs, de ontvangst was hartverwarmend alsof je bij familie of vrienden aankomt. Prima voorzieningen ondanks dat we in het naseizoen waren nog veel beschikbaar. prachtige natuurlijke zeer stille omgeving met ruime staanplaatsen direct aan de Lot heerlijk als je van vissen en zwemmen houdt. Pete en Femke de eigenaren hebben een hondje dat in staat is om je een hele dag te animeren zeker voor kinderen het ideale speelkameraadje. camping had 3 sanitair blokken waarvan er 2 dicht waren maar de baas had de toiletten nog open gehouden.

Iedere middag is er een gezellig bijeenkomen van gasten en worden belevenissen uitgewisseld. de eigenaren geven je weer volop tips en aanraders en hebben zelfs zelfgemaakte wandelroutes.

Het zwembad is enorm zeer schoon en wat hoger gelegen waardoor je de hele dag in de zon kunt luieren. In hoogseizoen hebben ze iedere dag sport en spel dat hebben helaas niet meegekregen, nadeel van naseizoen.

Kortom het paradijs.

fantastische plek!!

kittie
1-9-2014

Deze rustige camping ligt direct aan de rivier de Lot midden in een groene vallei omgeven door wijngaarden. Naast kamperen met eigen tent/caravan beschikt deze camping over een aantal chalets en gites. Allen met uitzicht op de rivier de Lot. In het hoogseizoen is er voor kinderen de mogelijkheid om deel te nemen aan verschillende (kleine) activiteiten. De camping beschikt over een kleine winkel waar je dagelijks vers brood kunt krijgen. Behalve afkoeling zoeken in de rivier heeft de camping ook een prima zwembad ter beschikking met een apart peuterbadje. De eigenaren van de camping, engels en nederlands, zijn ontzettend gastvrij en warm en laten hun gasten vooral met rust. In de omgeving zijn er volop dorpjes en markten te bezoeken.

Heerlijke vis vakantie

Huisman
30-8-2014

We hadden een heerlijke visvakantie aan de Lot. De camping wordt gerund door hele vriendelijke behulpzame mensen. Sanitair is eenvoudig, 1 sanitairblok wat moderner, de andere 2 wat ouder. Maar de douche was warm en het toilet voorzien van toiletpapier en netjes schoongemaakt. Het is geen 5 sterren camping maar dat pretenderen ze ook niet. Prachtige ligging aan de rivier, met veel xxl kampeerplekken. Ideaal als je van vissen houdt want er is van alles te vangen;o.a. barbeel, brasem, karper. Maar de rivier is ook leuk om in te zwemmen of te drijven. Zwembad is niet luxe maar gewoon goed om baantjes te trekken, te spelen en heerlijk af te koelen als het warm is. Kortom een prima camping voor de kampeerder die niet voor luxe en comfort komt maar voor eenvoudig kamperen op een prachtige plek met 3 sterren voorzieningen.

Aanrader

Saphie
30-8-2014

Wij vinden het verlend dat er zulke nare kritiek staat want op het website staat alle informatie die dit had kunnen verkopen ! Wij hebben een prachtige vakantie gehad !!!

Toe aan groot onderhoud

KME&M
23-8-2014

De camping ligt op een mooie plek aan het water van de rivier De Lot. Het uitzicht is geweldig. Een en al rust en natuur. Omgeving is charmant; vele middeleeuwse stadjes. Touzac zelf is klein dorp zonder voorzieningen. Boodschappen doen op 10 KM van camping.

Wij verbleven in chalets. Deze zijn outdated. Muffe, vochtige en koude oude plastic dozen met krappe bedden, oncomfortabele douche (klein plastic hokje en meestal heel weinig/geen warm water), haperende keukenapparatuur en te weinig ruimte voor aantal personen waarvoor wordt geadverteerd. Enige positieve punt is uitzicht.

Camping en de campingvoorzieningen hebben duidelijk onderhoud nodig (kapotte hekjes, bladderend verf, oud sanitair, loshangende electradozen, uitvallende electra).

Activiteiten zeer beperkt (veel minder dan geadverteerd). Geen activiteiten voor kinderen en geen voorzieningen voor eten/snacks. Wel een bar waar je een drankje kunt halen. Ook mogelijkheid een kano te huren.

Engelse eigenaar is rustig en behulpzaam.

superplek aan de Lot

Mario Herbert
19-8-2014

Camping le clos bouyssac is niet massaal, er is rust op de camping die midden in de natuur ligt. Je kunt kiezen om in de Lot je te vermaken of van het zwembad gebruik te maken, dat overigens goed schoon was. Het sanitair werd 2 keer per dag schoongemaakt en daarna zag het er prima uit, ook de oudere sanitair gebouwen. Wat mij opgevallen is, dat kinderen zonder begeleiding van het sanitair gebruik maakten, heel lang douchten en daarna niet schoonmaakten. Voor een camping met 3 sterren is de prijs/kwaliteitverhouding goed.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Bouyssac in Touzac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Bouyssac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.