Camping Le Clos Bouyssac

Kleine hotelsWeer vandaag8°3°
Camping Le Clos Bouyssac
8,4

72 reviews over Camping Le Clos Bouyssac in het Nederlands

Fijne camping voor actieve rustzoekers

Jaap,
5-7-2018

Mooi gelegen en erg rustige camping. Meeste plaatsen hebben direct uitzicht op de Lot. Nieuwe eigenaren waren nog druk bezig om de camping klaar te maken voor het seizoen. Men doet zijn best om er iets moois van te maken. Fijn zwembad.

Heelrijke omgeving om te wandelen

Enige nadeel is dat er wel erg veel schaduw is op de camping. Een paar bomen minder zou het verblijf nog prettiger maken

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018

Dankjewel voor jullie review, wij zijn er blij mee.

Inmiddels zijn we klaar met wat we hadden gepland vóór het seizoen, we hebben zelfs meer gedaan :-)

(Zelfs van dat hele grote zwembad zijn de muren gerepareerd en geschilderd :-)

Wat de bomen betreft: We hebben er al over de 40 gekapt. Eind van het jaar gaan er nog een aantal. Kom maar eens kijken wat daarvan het resultaat is :-) Natuurlijk moeten er wel bomen blijven staan. Het staat mooi en in hartje zomer zijn ze écht nodig voor de broodnodige schaduw. Wanneer jullie weer komen is er nóg meer zon :-)

Fantastisch, aanrader voor rustzoekers

Joop,
27-6-2018

Camping op een geweldige locatie. Hebben er 5 nachten doorgebracht (meer dan we anders doen) vanwege de rust die de camping en zijn beheerders uitstralen. Heerlijk tot rust gekomen ondanks de 200 km die we er gefietst hebben. Zeker voor herhaling vatbaar, al was het alleen maar om te zien hoe dit fantastische team de camping verder gestalte geeft. Want deze nieuwe eigenaren zijn hard op weg om alle faciliteiten op een hoger niveau te brengen, ook al hebben ze daar nog de nodige stappen te zetten. Maar hé, Rome was ook niet op één dag gebouwd.

Voordelen:

* Rustige camping direct aan de Lot

* Gezellig team

* Schone voorzieningen

* Prachtige omgeving

Nadelen:

* Nog niet alle faciliteiten operationeel

* Niet noemenswaardig

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018

Dankjewel voor deze prachtige review, we hebben wederom blosjes van blijdschap.

Rome is niet op één dag gebouwd, maar het is er écht niet zo mooi als bij ons :-)

De rest gaat er net zo mooi uitzien, zo snel als we het kunnen :-)

Heel graag tot ziens, jullie zijn van harte welkom

Pure rust !

Jan Wagensveld,
25-6-2018

Schitterende omgeving ! En zeer aardige en behulpzame eigenaars .

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018
Dankjewel Jan, we doen het ook super graag. En natuurlijk genieten wij net zoveel van deze werkelijk schitterende omgeving aan de Lot

ANWB camping

Prachtige omgeving. Mooi om te wandelen. Grote plekken aan de rivier de Lot. Zeer gastvrije eigenaren die ‘s ochtends je stokbrood aan de tent brengen. Zeer geschikt voor de hengelsportvisser!

Gereisd met partner in juni 2018

Prachtige natuur, schoon en netjes + een fijn team

Wilma Schaaders,
24-5-2018

Enorme persoonlijke sfeer terwijl de familie toch hard aan het werk is om er iets heel moois van te maken. De geestdrift waar het team mee bezig is, was mij een lust voor het oog. Natuurlijk is het nog in het voorseizoen en de opbouw blijft verder nog in volle gang. Toch zijn de prachtige plek aan de Lot en de mooie wandelgelegenheden op zichzelf staand. Zijn alle plannen nog niet gerealiseerd? Iemand met verlangen naar een persoonlijke aanpak, zit bij deze familie zeker goed. Ik wens iedereen dan ook toe wat zij zelf ook uitdragen: je hoeft niet rijk te zijn (en dus ook geen luxe te hebben) als je verblijft in een omgeving die deze familie heeft uitgekozen om er te leven.

Dat geldt voor mij ook, dus voelde ik me er erg thuis. Ik hoop zeker nog eens terug te keren!

Gereisd alleenreizend in mei 2018
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018
Wat lief Wilma, dankjewel. Je bent altijd van harte welkom. Een beetje "thuis" in de Lot. Liefs van ons

Geweldig fijne plek

Wim,
13-11-2017

De beste, fijnste en meest ontspannen camping die ik ken. Daarnaast veel ruimte voor iedereen. Goede voorzieningen en goed schoon. En de rivier is een feest om in te zwemmen.

Gereisd met partner in augustus 2017
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018

Heerlijk, die rivier. Zwemmen maar ook vissen of kanoën kan hier in de Lot. Fijn dat jullie het zo naar de zin hadden. Graag tot ziens.

Heerlijk genoten van de rust en de natuur.

Christel,
18-9-2017

Schitterend gelegen aan de oever van de Lot, voor beetje zwemmen, zonnen, boekje lezen en genieten van het kabbelende water, de rust en het uitzicht.

Sanitair oud, maar heel schoon. Hoor dat de nieuwe Nederlandse eigenaars het toiletgebouw gaan vernieuwen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018

Dankjewel voor de review, we zijn er blij mee. Het is inderdaad een heerlijke plaats aan de rivier om te lezen, zonnen, zitten, beetje zwemmen, visjes vangen met een schepnetje of hele grote met een hengel. Overal is er rust en vogeltjes en stilte, zeker in het voor en na-seizoen wanneer het minder druk is.

Ook wij vinden het een heerlijke plaats. We hebben er zelfs 10 jaar naar gezocht en nu gelukkig gevonden.

We hebben nu o.a. de bar en het terras vernieuwd. Ook het grote zwembad is aangepakt. En zo gaan we door.

Ieder jaar zul je verbeteringen zien, en inderdaad óók het tweede toiletblok zal worden gereserveerd. We proberen dat de winter 18/19, en als dat niet lukt de winter 19/20. Het gaat een plaatje worden met vrij hangende toiletten etc.

Daar wil je niet maar van af :-)

Mooie locatie!

Vogelzang
8-8-2016

Toilet blok achterin de camping was dicht. De laatste vijf á zes plekken achterin de camping zijn bijna niet bevisbaar, hier moet nodig worden gesnoeid, behalve plek 80. Neem als je gaat vissen een roeibootje mee, dit om de grotere vissen te kunnen drillen en de lijnen die vastlopen eventueel weer los te kunnen maken. Wij hebben hier een hele leuke gezellige vakantie gehad. Mooie plek direct aan de rivier. Op de camping heerste een gemoedelijke sfeer, de animatie stelt niet veel voor maar de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad en met de andere kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

heerlijke camping!

Inge
6-8-2016

Een echte 'kampeer'camping! Bijna alle plaatsen liggen aan de Lot, waar veel gevist wordt. Mooie groene camping. Zeer vriendelijke en enthousiaste eigenaar. Zwembad is niet heel groot maar is ook kleine camping. Er is geen animatie en geen muziekavonden, maar heerlijk rustig. Geen auto of trein verkeersgeluiden. Onze zoon van 16 heeft zich prima vermaakt met andere kinderen. Ze gingen allemaal erg leuk met elkaar om. Pete (eigenaar) heeft weinig regels, als je je maar gedraagt en alles netjes houd. Omgeving is prachtig. Enige min puntje; sanitairgebouw midden op camping moet gerenoveerd worden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

mooie plaats aan het water

martin vergers
3-9-2015

camping ideaal voor vissers ,zwembad heerlijk in het na seizoen bad gewoon prive heerlijk,sanitair oud maar was wel schoon werd paar keer per dag schoon gemaakt,heb er niet gegeten daar kan ik niks over zeggen ,kon wel een drankje halen als je dat wou niks mis mee ,alleen gingen wij ergens anders heen om wat te drinken ,en eten deden we buiten de deur of bij onze caravan ,plaats aan het water helemaal top

Gereisd met partner in augustus 2015

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Bouyssac in Touzac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Bouyssac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.