Camping Le Clos Bouyssacstersterster

8.4Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Touzac (Lot)

8.4Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

83 reviews over Camping Le Clos Bouyssac

• 2018
    8Annemiek08-10-2018

schaduwrijke familiecamping met zwembad & rivier

Fijne camping met rust en gezelligheid. Lekker vrij geen moeten. Er is voldoende stilte in de avond met gezelligheid. De bar is gezellig ingericht. Ze hebben er al echt iets moois van gemaakt. Ik hoop dat het tweede sanitair iets van de nostalgie behoud en geen plaatwerk wordt.

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

Dankjewel voor de complimenten, we zijn er blij mee. De plannen voor het tweede toiletblok zijn gemaakt. Nog deze winter beginnen we er mee. Volgens ons wordt het heel comfortabel met zelfs een familiedouche. Wat het uiterlijk betreft heeft Rutger, die ook de bar heeft ontworpen, weer een erg mooi plan gemaakt. We hopen dat jullie er van zullen genieten

• 8Dhr. Groen06-10-2018

Heerlijke vakantieplek

Een heerlijke camping aan de rivier de Lot met een mooi zwembad. Goede fietsmogelijkheden en voldoende te zien in de omgeving. In de rivier kan men uitstekend vissen. Nederlandse eigenaar.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

Dankjewel voor jullie review. Het is inderdaad heerlijk fietsen en via de gedeeltelijk autovrije velo-route direct langs de Lot, ook nog eens redelijk vlak. Lekker om even naar Puy L'Eveque te fietsen en daar een terrasje te pakken.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Johan24-09-2018

geweldig

Een van de weinige campings die direct toegang geven naar de Lot rivier. lekker vissen: mooie natuur en marktjes in directe omgeving. Enthousiaste nederlandse eigenaren : heerlijk zwembad : lekker rustig in september. ideaal om te wandelen en fietsen in de Cahors wijnstreek

• 8Eetgelegenheden

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

Dankjewel voor jullie review. Die ligging was voor ons de reden om juist voor deze camping te kiezen. Het is werkelijk een juweeltje :-) Ideaal voor vissers, direct aan één van de schoonste rivieren van Europa, waarin ook prima kan worden gezwommen natuurlijk :-) .
    Maar ook voor wandelen of fietsen tussen de druivenvelden naar leuke stadjes in de omgeving. Wil je wat meer uitdaging dan kun je deze aangaan in de de bossen in de omgeving. Voor ieder wat wils. Fijn dat jullie er van hebben genoten.

Gereisd met partner in september 2018

• 8fam van de Velde29-08-2018

Heerlijke (familie)camping met ongedwongen sfeer

Heerlijke familiecamping! Genoten van de ongedwongen sfeer en rust op de camping en van de heerlijke rivier en het grote zwembad. Gastvrijheid, service en gedrevenheid van de nieuwe eigenaren is uitstekend.

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

Dat is nou precies wat we willen bereiken! Een heerlijke ongedwongen vakantie voor onze gasten samen met hun hele gezin. Dankjewel voor deze review, we zijn er blij mee.

• 9J. en D. Kunst29-08-2018

Heerlijke relaxte camping op unieke locatie

Wij hebben een week doorgebracht in een chalet op de camping. Bij aankomst voelde het meteen goed; zeer relaxte sfeer en enthousiaste en aardige eigenaren. De camping ligt prachtig, aan de Lot! Alle plekken hebben uitzicht op de rivier wat echt uniek is. De rivier, het zwembad, de tafeltennis, darten en de biljarttafel waren super voor onze kinderen. Dagelijks wordt er wel iets georganiseerd. Dit was voor onze jongens voldoende. In de omgeving kun je goed mountainbiken en winkels zijn binnen 15 minuten bereikbaar. Dit is het eerste seizoen van Ruud en Rosalie. Je ziet dat er al veel gedaan is aan de camping en faciliteiten. Ook de huisjes en het sanitair worden nog verder opgeknapt. Wij zijn vol lof en kijken er met volle tevredenheid op terug!

• 9Eetgelegenheden

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

Zo goed te horen dat jullie heerlijk hebben genoten van ons paradijsje direct aan de rivier. We zijn alweer volop bezig met het verder opknappen van de camping. Tenslotte willen we de allerfijnste camping in de wijde omgeving worden :-)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Hannah28-08-2018

Heerlijk ontspannen

Hebben hier heerlijk gekampeerd met tent en onze twee meiden van 4 en 5. Prachtig weer, fantastische omgeving en fijne camping met hardwerkend gezin om het iedereen naar hun zin te maken. Relaxte sfeer en precies genoeg activiteiten die vanuit de camping worden georganiseerd. Het disco zwemmen was een grote hit voor de mini's en het bandje Soulfood was voor zowel ons als de meiden genieten. Goed bezig! :)

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

DANKJEWEL ! (het heerlijke weer hebben wij niet zelf geregeld :-) Fijn te horen dat we lekker op weg zijn. Ook wij hebben volop genoten van het disco zwemmen en van de band SOULFOOD. Wat een stem heeft die Shirley ! Heerlijk. Volgend jaar komen ze zeker ook weer een keer. We zetten zo wat foto's op onze Facebook pagina. Als voorbereiding op de volgende vakantie ;-)

• 8Inez10-08-2018

Wij komen graag nog eens terug!

Een prachtige plek aan de rivier de Lot. Wij hebben hier twee weken genoten met onze dochters (9 en 13 jaar). Fijn dat er zoveel schaduw is, want het waren erg warme weken. Het zwembad is prachtig en ook in de rivier kun je heerlijk zwemmen en er op dobberen met een luchtbed. Een kanotochten maken vanaf de camping is ook een aanrader. De broodservice is ideaal en de pizza’s heerlijk! Toen de camping op een gegeven moment nagenoeg vol stond, vonden wij het een beetje “hutje mutje”, maar dat is persoonlijk; wij houden van iets meer ruimte om onze tent. Ruud en Rosalie en hun zoons zijn heel gedreven en enthousiast! Knap hoe zij zo’n eerste seizoen al zo goed draaien! Ga zo door!

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 14-08-2018

Dankjewel, het is fijn te horen dat jullie het zo goed naar de zin hadden. Heerlijk, daar doen we het voor. En wat betreft het zo doorgaan: Vast en zeker! Het gaat beslist de fijnste camping worden die je je maar kunt indenken :-)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Petra en Henk09-08-2018

Ontzettend mooi gelegen camping

Een erg leuke, ontzettend mooi gelegen camping direct aan de rivier de Lot gelegen. De camping is compact opgezet en je hebt alles bij de hand. De nieuwe eigenaren zijn ontzettend enthousiast bezig hun eigen touch eraan te geven waarbij zij de hulp van hun kinderen, vrienden en familie. Kortom deze camping is een échte aanrader!

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 14-08-2018

Dankjewel voor het compliment. Wij zijn ook superblij met deze schitterende plaats. Op dit moment zijn we er helemaal voor onze gasten, maar na 1 oktober gaan we weer verder met de werkzaamheden. Volgend jaar dus weer nieuwe voorzieningen erbij :-)

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Ton15-07-2018

Fantastische camping met geweldige eigenaren!

Ruud, Rosalie en team dank voor een geweldige vakantie. Alhoewel jullie nog in de opbouw zitten hebben wij genoten van jullie gastvrijheid, de service, de gasten, de Lot, de broodservice, etc. etc. Hier en daar nog een lekkage en wat achterstallig onderhoud weg te werken maar dat pakken jullie stap voor stap aan en zijn daar ook open over. Deel sanitair is al vernieuwd en prachtig. Blok 2 functioneert en is schoon maar wel oud. Jullie kunnen niet alles tegelijk. Wij hebben ons zeer welkom en thuis gevoeld. De camping ligt fantastisch en biedt zoveel moois qua natuur en ontspanning. Voor kleinere kinderen misschien (nog) iets minder geschikt. Met de winkel open en de mogelijkheid voor vers brood en pizza maken jullie de volgende stap vooruit. Het grootste verschil wordt echter door jullie en het team gemaakt. Geweldig! Ga zo door want wij komen zeker terug.

• 8Eetgelegenheden

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-07-2018

Dankjewel voor jullie prachtige review, wij hebben er blosjes van :-)

Het is ook een geweldige omgeving om in te mogen werken, ons paradijsje direct aan de rivier Lot. Inmiddels is het winkeltje open, en wordt er iedere dag een Plat de Jour geserveerd en zijn er heerlijke pizza's. Dus meerdere stapjes :-)

Het was heerlijk om jullie bij ons te hebben. Moeten we vaker doen :-)

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 8Jaap05-07-2018

Fijne camping voor actieve rustzoekers

Mooi gelegen en erg rustige camping. Meeste plaatsen hebben direct uitzicht op de Lot. Nieuwe eigenaren waren nog druk bezig om de camping klaar te maken voor het seizoen. Men doet zijn best om er iets moois van te maken. Fijn zwembad. Heelrijke omgeving om te wandelen

Enige nadeel is dat er wel erg veel schaduw is op de camping. Een paar bomen minder zou het verblijf nog prettiger maken

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-07-2018

Dankjewel voor jullie review, wij zijn er blij mee. Inmiddels zijn we klaar met wat we hadden gepland vóór het seizoen, we hebben zelfs meer gedaan :-) (Zelfs van dat hele grote zwembad zijn de muren gerepareerd en geschilderd :-)

Wat de bomen betreft: We hebben er al over de 40 gekapt. Eind van het jaar gaan er nog een aantal. Kom maar eens kijken wat daarvan het resultaat is :-) Natuurlijk moeten er wel bomen blijven staan. Het staat mooi en in hartje zomer zijn ze écht nodig voor de broodnodige schaduw. Wanneer jullie weer komen is er nóg meer zon :-)

Gereisd met partner in juni 2018

8 tips over Camping Le Clos Bouyssac

• J-P Martens, 12-09-2013

Femke en Peter kennen de omgeving goed. Als je wilt wandelen en fietsen kunnen je het aan hun vragen. Ze hebben wandelroutes en fietsroutes klaar liggen. Vraag hun wat er te doen is en je word verrast met de vele tips.

• Patrick liabeuf, 01-09-2013

Als je july of begin augustus wilt gaan , van tevoren reserveren want ze zijn altijd vol geboekt. Veel engelse kampeerders die heel vriendelijk zijn , dat is de sfeer van de camping.

• Sjaak en Rosita Stockmann, 04-06-2012

Je zult bewust naar deze camping moeten rijden anders is deze moeilijk te vinden. Wij hebben echt van de voorjaarsrust genoten en zijn niet gaan rondtouren en hebben alleen op de fiets de kleine dorpjes in de nabijheid van de camping bezocht. De wat grotere stadjes zijn er wel in de omgeving met markten. Ik heb er gevist en diverse barbelen en karpers gevangen(het vangen van meervallen behoort tot de mogelijkheden)

6 vragen over Camping Le Clos Bouyssac

• Wendy, 19-07-2019

Zwemshorts

Wat mag je aan in het zwembad? Allen strakke zwembroeken of ook andere?

• Debbie, 17-02-2019

Pubers

Wij gaan aankomende zomer eind juli-begin augustus met onze dochter van 17 en zoon van 16 naar deze camping. Zijn er meer mensen met pubers in deze periode?

• Daan, 15-07-2016

WiFi

Is er een WiFi netwerk op de camping? Zo ja, gratis of betaald?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig