Camping Le Clos Bouyssacstersterster

8.4Fantastisch

Frankrijk, Midi Pyrenees, Touzac (Lot)

8.4Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

83 reviews over Camping Le Clos Bouyssac

• 2019
    9Albert en Hanneke14-10-2019

Zeer prettige camping aan een schitterende rivier.

Een heerlijke camping in een prachtig gebied. Direct aan de rivier, schitterend uitzicht vanaf de plek, zeer gastvrij en bevlogen Nederlands echtpaar als eigenaar. Je kunt er heerlijk eten, en je kunt er prima fietsen en wandelen. Geen enkel minpunt ? Ja, de zon komt s ochtends wat laat over de berg maar dat wordt gecompenseerd door de schitterende zonsondergang.

Namens de familie Mijnheer, Rosalie, Eigenaar, 11-11-2019

Dankjewel Albert en Hanneke voor deze prachtige review. Ja, wij zijn zelf ook super gelukkig met deze prachtige locatie. De rivier toont na iedere bocht (en dat zijn er heel veel) een ander gezicht. Mooie stadjes op de oevers en prachtige wijngaarden op de glooiende heuvels er omheen, waarin heerlijk gewandeld of gefietst kan worden. De berg heeft veel voordelen: wandelen met uitzicht, fossielen zoeken én vinden en bescherming tegen weersinvloeden. In de zomer wordt je niet al om 06.00 uur je tent of caravan uitgejaagd door de hitte van de zon, je kunt heerlijk slapen tot een uur of 8 of 9. In de herfst staat de zon wat lager, dan is dat wat later. Wanneer jullie de volgende keer jullie staanplaats ietsje verder naar voren kiezen heb je beide. 's Morgens de zon en 's avonds de schitterende zonsondergang. Gewoon goed voor de volgende keer ;-)

Gereisd met partner in september 2019

• 10Yvette300920-09-2019

Nooitmeernaarhuis

Hele leuke kleine gezellige camping. Wij hebben het echt naar ons zin gehad. Je wordt met veel liefde en respect behand door de eigenaren en je bent niet zomaar een nummer. Een echte aanrader!

• 10Eetgelegenheden

Hartelijke groeten van ons allemaal, Eigenaar, 11-11-2019

Dankjewel Yvette voor deze geweldige review. We hadden al wel gezien dat jullie het heerlijk naar de zin hadden. Zo fijn! Zelfs de kleine man wist al precies waar hij moest zijn :-) Gelukkig krijgen we echte mensen bij ons op de camping. Mensen die ontzettend genieten van de rust, het schitterende uitzicht en de heerlijke rivier. En natuurlijk zijn jullie weer van harte welkom!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Jan en Wilma09-09-2019

Een heerlijke vakantie gehad.

Heerlijke rustige camping. Alle plekken hebben een prachtig uitzicht op rivier de Lot. Leuke plaatsen om te bezoeken in de omgeving. Leuke locale markten met regionale producten. Je kunt er 's avonds lekker eten, gezellig met andere gasten. Er heerst een sfeer op de camping of iedereen elkaar al jaren kent. Rosalie en Ruud doen er alles aan om het iedereen naar hun zin te maken.

• 9Eetgelegenheden

Rosalie, Ruud, Walter en Rutger Mijnheer, Eigenaar, 11-11-2019

Dankjewel Wilma en Jan voor deze review.
    We vinden het een compliment voor onze gasten maar ook voor ons dat iedereen zo ontspannen met elkaar om gaat. Wij vinden dat ontzettend belangrijk, deze relaxte sfeer. Het is tenslotte vakantie en iedereen wil heerlijk genieten om daarna met een blij en ontspannen gevoel naar huis te kunnen gaan. De omgeving leent zich er natuurlijk ook voor :-) Daar worden wij ook blij van!

Graag tot ziens bij ons op Le Clos Bouyssac

Gereisd met partner in september 2019

• 9Astrid en Herman04-09-2019

Fantastische camping met fenomenaal uitzicht

Super relaxte vakantie gehad, mede door de rust en het fantastische uitzicht. We zouden 1 week blijven, is uiteindelijk ruim 2 weken geworden. Ruud en Rosalie geven je het gevoel dat je zeer welkom bent. Sanitair is simpel, maar wel schoon. Komen hier zeker nog een keer terug.

• 10Eetgelegenheden

Rosalie, Ruud, Walter en Rutger Mijnheer, Eigenaar, 11-11-2019

Komen hier zeker nog een keer terug.

Dankjewel, het is niet alleen het gevoel ......... JULLIE ZIJN WERKELIJK VAN HARTE WELKOM :-) En wanneer jullie hier terug zijn hebben we een schitterend gerenoveerd sanitair gebouw. Tot dan ziens op Le Clos Bouyssac

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Paquita12-08-2019

Supervriendelijke eigenaars.

Wat waren we blij toen wij Ruud zagen aan de brug van Tousac. Onze gps had ons hierheen gestuurd. Maar de vooroorlogse brug die 16T aankan, was niet breed genoeg. Ruud melde ons terug te keren en via Puy L'Eveque over de lot te gaan. Misschien dit vermelden op jullie website. Toen wij aankwamen, verwelkomde Jess en Rosalie mij, dit terwijl Ruud mijn man hielp tot op de standplaats te komen. Jess en zijn broer doen de bar en de superlekkere pizza's, super gasten. De camping is in de beginfase van vernieuwing. Er wordt veel werk en geld ingestoken. Sanitair vooraan is super proper. Iedere douchecel heeft zijn eigen aftrekker voor muur en grond. Daarentegen zijn er nog werkpuntjes: de regeling van warm water aan de afwasbekkens (ofwel koud, lauw of kokend heet) -de kinderdisco die soms wat luid eraan toe ging en al gauw een technofuif werd - regeling afhaling ontbijt liep soms in het honderd. Tips website uitstappen zijn de moeite waard!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Namens de familie Mijnheer, Rosalie, Eigenaar, 11-11-2019

Dankjewel Paquita voor de review. Dankjewel voor de complimenten, we hopen de kleine onvolkomenheden zo snel mogelijk verholpen te hebben. Er wordt volop aan dit en de renovaties gewerkt.
    De kinder-pooldisco is reuze favoriet. Ook ik geniet daar volop van, al die vrolijke kinderen die de tijd van hun leven hebben, heerlijk!
    De muziek wordt door de kinderen zelf gekozen en varieert van Nederlandstalig tot top 40 wat probleemloos in elkaar overvloeit. Ik heb zelfs kabouter Plop een keer voorbij horen komen :-) Door de ligging van het zwembad zullen de meeste gasten op de camping de muziek niet eens horen. Jullie zaten bijna in het centrum van het hele gebeuren. Dan krijg je natuurlijk daar wat van mee. Maar gelukkig voor jullie was het slechts 2 x in de week en is alles om 22.00 uur weer rustig. Dankjewel voor de tip aan de lezers van deze reviews. Er zijn veel uitstapjes te maken, maar die op de website vinden we zelf ook wel de allerleukste.
    Het was druk, maar we hebben toch nog tijd gevonden om samen even over fotografie te praten, gezellig :-)

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Michel09-08-2019

Leuke kleinschalige familiecamping met potentie!

Kleinschalige familiecamping aan rivier de Lot. Onze kinderen (8 en 10 jaar) hebben zich langs de rivier (langzaam stromend) uitstekend vermaakt met visnetjes en opblaasbare bootjes. Zwembad was ook favoriet. Camping is kortgeleden overgenomen door Nederlandse eigenaar en heeft het potentie om er iets moois van te maken. Gebouwen, standplaatsen en voorzieningen zijn op onderdelen gedateerd en verdienen aandacht. 2e toiletgebouw midden op de camping was gedurende dit hoogseizoen helaas nog in aanbouw maar ziet er veelbelovend uit. Het andere toiletgebouw was overigens schoon en netjes. Bezienswaardigheden in de omgeving liggen veelal op meer dan één uur rijden. Intermache op ca. 15 minuten afstand. Gastvrouw betrokken en actief werkzaam op de camping...Chapeau!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Hartelijke groeten van ons hele team, Eigenaar, 11-11-2019

Dankjewel Michel, voor de mooie review. Er wordt hard gewerkt om werkelijk alles up to date te maken. Dit jaar zijn we begonnen met het tweede sanitair gebouw. Dat was voor de helft klaar dit seizoen, waarmee we evenveel capaciteit hadden als in de oude situatie, alleen wel heel comfortabel. In 2020 is het hele gebouw klaar waarmee we een verdubbeling van het aantal douches hebben, inclusief een mindervaliden douche, een heerlijk grote familiedouche voor ouders met hun kinderen. Daarna gaan we gewoon weer verder. Komen jullie weer eens kijken hoe de vorderingen bevallen? Jullie zijn van harte welkom

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Sylvia, Hans & Djenna06-07-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad!

We hebben hier een fantastische vakantie gehad in het voorseizoen. Plaats was vlak met een bijzonder mooi uitzicht op de rivier. Rondom de caravan met voortent was voldoende ruimte om te kunnen zitten. Op die manier konden we met de schaduw of zon meedraaien. De rustig gelegen camping heeft veel groen en veel plaatsen direct aan of met uitzicht op de rivier. Rosalie en Ruud & team deden er werkelijk alles aan om het ons naar de zin te maken. Ik ben slecht ter been en ze waren er altijd om me te helpen. Het mee eten met het team was heerlijk en gezellig, maar je kan ook op het terras eten. Er is een brood service en een kleine kaart met oa pizza's. De camping is nog maar kort geleden overgenomen en ze zijn druk bezig om de camping nog mooier te maken. Het zwembad is inmiddels klaar en is geweldig! Ik vond het erg leuk om te zien hoe alles aangepakt werd, waarbij qua werk goed rekening gehouden werd met ons als gasten. We komen terug!

• 9Eetgelegenheden

Rosalie | www.leclosbouyssac.eu, Eigenaar, 10-07-2019

Dag Sylvia en Hans en stoere hulphond Djenna, wat een lieve review, dankjewel. Wij zelf worden ook helemaal blij van deze mooie plaats aan de rivier de Lot, en nog blijer wanneer we dat met zulke lieve mensen kunnen delen. Zelfs stoere Djenna is een lieverd. We hebben jullie wel een beetje gemist. Het tweede sanitairgebouw was nog niet klaar tijdens jullie bezoek, maar dat is het volgend jaar wel. We hebben dan óók een prachtige mindervaliden douche. Je was al blij met het huidige sanitairgebouw 1, maar ik ben reuze nieuwsgierig hoe je dit vernieuwde sanitairgebouw 2 gaat vinden. Je kunt er in rolstoeldansen met Hans :-) Heel graag tot in de lente van 2020. Hartelijke groeten voor jullie van ons hele team

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Corien en Ries Versluis28-06-2019

Pareltje langs de Lot

Een mooie groene rustige schaduwrijke camping met ca 80 plaatsen en een tiental chalets/huisjes. De (sinds vorig jaar) nieuwe vriendelijke eigenaars Ruud en Rosalie met hun zoons doen er alles aan om ieder mee te laten genieten van hun "paradijsje". Als je graag in natuurwater zwemt kun je de rivier de Lot in en anders het heerlijke zwembad. In de omgeving kun je heerlijk wandelen en fietsen. Bijna alle staanplaatsen hebben uitzicht op de rivier. Voor ons een plek om vast nog eens terug te komen. Heel veel succes en plezier Rosalie, Ruud en jullie zoons met het verder ontwikkelen van deze mooie plek.

Rosalie | www.leclosbouyssac.eu, Eigenaar, 10-07-2019

Dankjewel Corien en Ries, dat jullie ook een tijdje hebben mee genoten van ons paradijsje aan de Lot. De ontwikkeling gaat gewoon verder, dus volgend jaar gewoon komen kijken wat we hebben gedaan ;-) Gezellig, jullie zijn van harte welkom

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Ferdi en Marja Dobbelaer06-06-2019

Zeer verrassende camping!

De camping was voor ons een grote verrassing. Mooie plaatsen pal aan de rivier. Heel rustig gelegen, je hoort er geen verkeer. We voelden ons erg welkom. We waren op doorreis, maar zijn er 6 nachten gebleven. We komen beslist nog terug.

Rosalie, Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 22-06-2019

Dankjewel Marja en Ferdi, we zijn blij met deze beoordeling. Fijn dat jullie zo van de stilte hebben genoten. Wanneer de zon aan de overkant van de rivier is ondergegaan en de natuur stil wordt, hoor je zo af en toe het geroep van een uil. Heerlijk om bij te gaan slapen of naar de schitterende sterrenhemel te kijken. We vinden het een compliment dat jullie graag wat langer bleven. Dankjewel en we zien jullie graag weer terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Iris16-11-2018

Echt geweldig

Prachtige camping, verschrikkelijk lieve en leuke eigenaren. Hele mooie omgeving ook

• 7Staat v/h sanitair

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 30-11-2018

Dankjewel voor het compliment en heerlijk dat je een geweldige vakantie hebt gehad.

Met een 10 voor kindvriendelijkheid en zwembad! Super. De "disco" zwemavond voor de kinderen is inderdaad een groot succes. Voor zowel de ouders als de kinderen :-) Aan het einde van één van de avonden, nadat er werd gezegd dat zojuist de laatste muziek was gedraaid, verzuchtte een meisje gelukzalig: "Gelukkig, dan heb ik álles meegemaakt, want morgen gaan we naar huis".

Geweldig tóch :-) Volgend jaar weer ?

Alleen gereisd in juli 2018

8 tips over Camping Le Clos Bouyssac

• J-P Martens, 12-09-2013

Femke en Peter kennen de omgeving goed. Als je wilt wandelen en fietsen kunnen je het aan hun vragen. Ze hebben wandelroutes en fietsroutes klaar liggen. Vraag hun wat er te doen is en je word verrast met de vele tips.

• Patrick liabeuf, 01-09-2013

Als je july of begin augustus wilt gaan , van tevoren reserveren want ze zijn altijd vol geboekt. Veel engelse kampeerders die heel vriendelijk zijn , dat is de sfeer van de camping.

• Sjaak en Rosita Stockmann, 04-06-2012

Je zult bewust naar deze camping moeten rijden anders is deze moeilijk te vinden. Wij hebben echt van de voorjaarsrust genoten en zijn niet gaan rondtouren en hebben alleen op de fiets de kleine dorpjes in de nabijheid van de camping bezocht. De wat grotere stadjes zijn er wel in de omgeving met markten. Ik heb er gevist en diverse barbelen en karpers gevangen(het vangen van meervallen behoort tot de mogelijkheden)

6 vragen over Camping Le Clos Bouyssac

• Wendy, 19-07-2019

Zwemshorts

Wat mag je aan in het zwembad? Allen strakke zwembroeken of ook andere?

• Debbie, 17-02-2019

Pubers

Wij gaan aankomende zomer eind juli-begin augustus met onze dochter van 17 en zoon van 16 naar deze camping. Zijn er meer mensen met pubers in deze periode?

• Daan, 15-07-2016

WiFi

Is er een WiFi netwerk op de camping? Zo ja, gratis of betaald?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig