Camping Le Clos Bouyssac

8,1

57 reviews over Camping Le Clos Bouyssac in het Nederlands

Geweldig fijne plek

Wim, 13-11-2017

De beste, fijnste en meest ontspannen camping die ik ken. Daarnaast veel ruimte voor iedereen. Goede voorzieningen en goed schoon. En de rivier is een feest om in te zwemmen.

Heerlijk genoten van de rust en de natuur.

Christel, 18-9-2017

Schitterend gelegen aan de oever van de Lot, voor beetje zwemmen, zonnen, boekje lezen en genieten van het kabbelende water, de rust en het uitzicht.

Sanitair oud, maar heel schoon. Hoor dat de nieuwe Nederlandse eigenaars het toiletgebouw gaan vernieuwen.

Mooie locatie!

Vogelzang, 8-8-2016

Toilet blok achterin de camping was dicht. De laatste vijf á zes plekken achterin de camping zijn bijna niet bevisbaar, hier moet nodig worden gesnoeid, behalve plek 80. Neem als je gaat vissen een roeibootje mee, dit om de grotere vissen te kunnen drillen en de lijnen die vastlopen eventueel weer los te kunnen maken. Wij hebben hier een hele leuke gezellige vakantie gehad. Mooie plek direct aan de rivier. Op de camping heerste een gemoedelijke sfeer, de animatie stelt niet veel voor maar de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad en met de andere kinderen.

heerlijke camping!

Inge, 6-8-2016

Een echte 'kampeer'camping! Bijna alle plaatsen liggen aan de Lot, waar veel gevist wordt. Mooie groene camping. Zeer vriendelijke en enthousiaste eigenaar. Zwembad is niet heel groot maar is ook kleine camping. Er is geen animatie en geen muziekavonden, maar heerlijk rustig. Geen auto of trein verkeersgeluiden. Onze zoon van 16 heeft zich prima vermaakt met andere kinderen. Ze gingen allemaal erg leuk met elkaar om. Pete (eigenaar) heeft weinig regels, als je je maar gedraagt en alles netjes houd. Omgeving is prachtig. Enige min puntje; sanitairgebouw midden op camping moet gerenoveerd worden.

mooie plaats aan het water

martin vergers, 3-9-2015

camping ideaal voor vissers ,zwembad heerlijk in het na seizoen bad gewoon prive heerlijk,sanitair oud maar was wel schoon werd paar keer per dag schoon gemaakt,heb er niet gegeten daar kan ik niks over zeggen ,kon wel een drankje halen als je dat wou niks mis mee ,alleen gingen wij ergens anders heen om wat te drinken ,en eten deden we buiten de deur of bij onze caravan ,plaats aan het water helemaal top

Door-reis camping

mieke, 17-8-2015

Wij waren 2weken augustus 2015, sanitair is oud en vuil. Geen faciliteiten, absoluut geen 3sterren waard, 1ster voor zwembad. Campingplaatsen teveel schaduw en heel bergaf. Bij regen stroomde het water vanaf de berg gewoon de tent in.

Voor vissers ideaal, overal stonden vislijnen.

Pizza was niet te eten, fritten bijna zwart gebakken.

Als je iets wilde drinken vooraan moest je steeds de eigenaar zoeken.

Wel veel animatie voor de kinderen. Tot 15-08 daarna niets meer, ze sloten ook de middelste sanitair blok, zo moest je ofwel heel vooraan of heel achteraan douchen.

Heel slechte communicatie, bv opeens was er geen brood te krijgen, bakker was ziek..niemand zei dit.

In de omgeving niks te doen.

Voor ons nooit meer deze camping.

In een woord geweldig

josien_hoogland, 5-7-2015

Wij waren in het voorseizoen. Prachtig mooi onderhouden schaduwrijk terrein, héél behulpzame en vriendelijke Engelse eigenaar (met humor) en gastvrije echtgenote. Lieve medewerkers. Fijne honden....

De camping is gelegen op een prachtige locatie aan de rivier de Lot, vanuit je caravan zit je aan het water. Hoewel de eigenaren proberen om het je naar de zin te maken en uitermate vriendelijk zijn, kun je toch merken dat hij er eigenlijk alleen voor staat. Verf bladdert af, wegen zitten vol kuilen die vollopen als het geregend heeft, sanitair is duidelijk aan renovatie toe ( zeker de 2 achterste blokken) overlast van blaffende honden en een dreunende waterpomp van een boer aan de overkant. We hebben een topvakantie gehad en we gaan zeker nog een keer terug, maar vinden het gewoon niet kloppen dat mensen uit coulance naar de eigenaren, niet objectief zijn met de beoordeling. Wij lezen ook beoordelingen door om een beeld te krijgen van wat we kunnen verwachten van een camping en je geeft op deze manier een verkeerd beeld, verkeerde verwachtingen waardoor je juist mensen teleurstelt. Het is een schitterende camping en zeker 3 sterren en tienen waard als alles opgeknapt zou zijn.

Prachtige camping direct aan de Lot

Leslie, 15-9-2014

Wij zijn dit jaar aan het einde van het hoogseizoen naar camping 'Le Clos Bouyssac' geweest. De camping heeft mooie ruime plekken en ligt direct aan het water. De natuur is er prachtig en het zwembad is hartstikke schoon. De sfeer op de camping is ontzettend goed. De eigenaren staan altijd voor je klaar en hebben veel tips voor leuke uitstapjes. Kortom, absoluut de moeite waard!!

het paradijsje in frankrijk

Louis van der Steen, 14-9-2014

Camping Le Clos Bouyssac in Touzac is een paradijs, de ontvangst was hartverwarmend alsof je bij familie of vrienden aankomt. Prima voorzieningen ondanks dat we in het naseizoen waren nog veel beschikbaar. prachtige natuurlijke zeer stille omgeving met ruime staanplaatsen direct aan de Lot heerlijk als je van vissen en zwemmen houdt. Pete en Femke de eigenaren hebben een hondje dat in staat is om je een hele dag te animeren zeker voor kinderen het ideale speelkameraadje. camping had 3 sanitair blokken waarvan er 2 dicht waren maar de baas had de toiletten nog open gehouden.

Iedere middag is er een gezellig bijeenkomen van gasten en worden belevenissen uitgewisseld. de eigenaren geven je weer volop tips en aanraders en hebben zelfs zelfgemaakte wandelroutes.

Het zwembad is enorm zeer schoon en wat hoger gelegen waardoor je de hele dag in de zon kunt luieren. In hoogseizoen hebben ze iedere dag sport en spel dat hebben helaas niet meegekregen, nadeel van naseizoen.

Kortom het paradijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Bouyssac in Touzac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Bouyssac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clos Bouyssac scoort een 8.12 uit 10 op basis van 59 reviews.