Camping Le Clos Bouyssac

Camping Le Clos Bouyssac
8,2

67 reviews over Camping Le Clos Bouyssac in het Nederlands

Wij komen graag nog eens terug!

Inez
10-8-2018

Een prachtige plek aan de rivier de Lot. Wij hebben hier twee weken genoten met onze dochters (9 en 13 jaar). Fijn dat er zoveel schaduw is, want het waren erg warme weken. Het zwembad is prachtig en ook in de rivier kun je heerlijk zwemmen en er op dobberen met een luchtbed. Een kanotochten maken vanaf de camping is ook een aanrader. De broodservice is ideaal en de pizza’s heerlijk!

Toen de camping op een gegeven moment nagenoeg vol stond, vonden wij het een beetje “hutje mutje”, maar dat is persoonlijk; wij houden van iets meer ruimte om onze tent.

Ruud en Rosalie en hun zoons zijn heel gedreven en enthousiast! Knap hoe zij zo’n eerste seizoen al zo goed draaien! Ga zo door!

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 14-8-2018

Dankjewel, het is fijn te horen dat jullie het zo goed naar de zin hadden. Heerlijk, daar doen we het voor.

En wat betreft het zo doorgaan: Vast en zeker!

Het gaat beslist de fijnste camping worden die je je maar kunt indenken :-)

Ontzettend mooi gelegen camping

Petra en Henk
9-8-2018

Een erg leuke, ontzettend mooi gelegen camping direct aan de rivier de Lot gelegen.

De camping is compact opgezet en je hebt alles bij de hand.

De nieuwe eigenaren zijn ontzettend enthousiast bezig hun eigen touch eraan te geven waarbij zij de hulp van hun kinderen, vrienden en familie.

Kortom deze camping is een échte aanrader!

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 14-8-2018
Dankjewel voor het compliment. Wij zijn ook superblij met deze schitterende plaats. Op dit moment zijn we er helemaal voor onze gasten, maar na 1 oktober gaan we weer verder met de werkzaamheden. Volgend jaar dus weer nieuwe voorzieningen erbij :-)

Ruud, Rosalie en team dank voor een geweldige vakantie. Alhoewel jullie nog in de opbouw zitten hebben wij genoten van jullie gastvrijheid, de service, de gasten, de Lot, de broodservice, etc. etc. Hier en daar nog een lekkage en wat achterstallig onderhoud weg te werken maar dat pakken jullie stap voor stap aan en zijn daar ook open over. Deel sanitair is al vernieuwd en prachtig. Blok 2 functioneert en is schoon maar wel oud. Jullie kunnen niet alles tegelijk. Wij hebben ons zeer welkom en thuis gevoeld. De camping ligt fantastisch en biedt zoveel moois qua natuur en ontspanning. Voor kleinere kinderen misschien (nog) iets minder geschikt. Met de winkel open en de mogelijkheid voor vers brood en pizza maken jullie de volgende stap vooruit. Het grootste verschil wordt echter door jullie en het team gemaakt. Geweldig! Ga zo door want wij komen zeker terug.

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018

Dankjewel voor jullie prachtige review, wij hebben er blosjes van :-)

Het is ook een geweldige omgeving om in te mogen werken, ons paradijsje direct aan de rivier Lot.

Inmiddels is het winkeltje open, en wordt er iedere dag een Plat de Jour geserveerd en zijn er heerlijke pizza's. Dus meerdere stapjes :-)

Het was heerlijk om jullie bij ons te hebben. Moeten we vaker doen :-)

ANWB camping

Fijne camping voor actieve rustzoekers

Jaap
5-7-2018

Mooi gelegen en erg rustige camping. Meeste plaatsen hebben direct uitzicht op de Lot. Nieuwe eigenaren waren nog druk bezig om de camping klaar te maken voor het seizoen. Men doet zijn best om er iets moois van te maken. Fijn zwembad.

Heelrijke omgeving om te wandelen

Enige nadeel is dat er wel erg veel schaduw is op de camping. Een paar bomen minder zou het verblijf nog prettiger maken

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018

Dankjewel voor jullie review, wij zijn er blij mee.

Inmiddels zijn we klaar met wat we hadden gepland vóór het seizoen, we hebben zelfs meer gedaan :-)

(Zelfs van dat hele grote zwembad zijn de muren gerepareerd en geschilderd :-)

Wat de bomen betreft: We hebben er al over de 40 gekapt. Eind van het jaar gaan er nog een aantal. Kom maar eens kijken wat daarvan het resultaat is :-) Natuurlijk moeten er wel bomen blijven staan. Het staat mooi en in hartje zomer zijn ze écht nodig voor de broodnodige schaduw. Wanneer jullie weer komen is er nóg meer zon :-)

Fantastisch, aanrader voor rustzoekers

Joop
27-6-2018

Camping op een geweldige locatie. Hebben er 5 nachten doorgebracht (meer dan we anders doen) vanwege de rust die de camping en zijn beheerders uitstralen. Heerlijk tot rust gekomen ondanks de 200 km die we er gefietst hebben. Zeker voor herhaling vatbaar, al was het alleen maar om te zien hoe dit fantastische team de camping verder gestalte geeft. Want deze nieuwe eigenaren zijn hard op weg om alle faciliteiten op een hoger niveau te brengen, ook al hebben ze daar nog de nodige stappen te zetten. Maar hé, Rome was ook niet op één dag gebouwd.

Voordelen:

* Rustige camping direct aan de Lot

* Gezellig team

* Schone voorzieningen

* Prachtige omgeving

Nadelen:

* Nog niet alle faciliteiten operationeel

* Niet noemenswaardig

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018

Dankjewel voor deze prachtige review, we hebben wederom blosjes van blijdschap.

Rome is niet op één dag gebouwd, maar het is er écht niet zo mooi als bij ons :-)

De rest gaat er net zo mooi uitzien, zo snel als we het kunnen :-)

Heel graag tot ziens, jullie zijn van harte welkom

Pure rust !

Jan Wagensveld
25-6-2018

Schitterende omgeving ! En zeer aardige en behulpzame eigenaars .

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018
Dankjewel Jan, we doen het ook super graag. En natuurlijk genieten wij net zoveel van deze werkelijk schitterende omgeving aan de Lot

Prachtige omgeving. Mooi om te wandelen. Grote plekken aan de rivier de Lot. Zeer gastvrije eigenaren die ‘s ochtends je stokbrood aan de tent brengen. Zeer geschikt voor de hengelsportvisser!

Prachtige natuur, schoon en netjes + een fijn team

Wilma Schaaders
24-5-2018

Enorme persoonlijke sfeer terwijl de familie toch hard aan het werk is om er iets heel moois van te maken. De geestdrift waar het team mee bezig is, was mij een lust voor het oog. Natuurlijk is het nog in het voorseizoen en de opbouw blijft verder nog in volle gang. Toch zijn de prachtige plek aan de Lot en de mooie wandelgelegenheden op zichzelf staand. Zijn alle plannen nog niet gerealiseerd? Iemand met verlangen naar een persoonlijke aanpak, zit bij deze familie zeker goed. Ik wens iedereen dan ook toe wat zij zelf ook uitdragen: je hoeft niet rijk te zijn (en dus ook geen luxe te hebben) als je verblijft in een omgeving die deze familie heeft uitgekozen om er te leven.

Dat geldt voor mij ook, dus voelde ik me er erg thuis. Ik hoop zeker nog eens terug te keren!

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018
Wat lief Wilma, dankjewel. Je bent altijd van harte welkom. Een beetje "thuis" in de Lot. Liefs van ons

Geweldig fijne plek

Wim
13-11-2017

De beste, fijnste en meest ontspannen camping die ik ken. Daarnaast veel ruimte voor iedereen. Goede voorzieningen en goed schoon. En de rivier is een feest om in te zwemmen.

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018

Heerlijk, die rivier. Zwemmen maar ook vissen of kanoën kan hier in de Lot. Fijn dat jullie het zo naar de zin hadden. Graag tot ziens.

Heerlijk genoten van de rust en de natuur.

Christel
18-9-2017

Schitterend gelegen aan de oever van de Lot, voor beetje zwemmen, zonnen, boekje lezen en genieten van het kabbelende water, de rust en het uitzicht.

Sanitair oud, maar heel schoon. Hoor dat de nieuwe Nederlandse eigenaars het toiletgebouw gaan vernieuwen.

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018

Dankjewel voor de review, we zijn er blij mee. Het is inderdaad een heerlijke plaats aan de rivier om te lezen, zonnen, zitten, beetje zwemmen, visjes vangen met een schepnetje of hele grote met een hengel. Overal is er rust en vogeltjes en stilte, zeker in het voor en na-seizoen wanneer het minder druk is.

Ook wij vinden het een heerlijke plaats. We hebben er zelfs 10 jaar naar gezocht en nu gelukkig gevonden.

We hebben nu o.a. de bar en het terras vernieuwd. Ook het grote zwembad is aangepakt. En zo gaan we door.

Ieder jaar zul je verbeteringen zien, en inderdaad óók het tweede toiletblok zal worden gereserveerd. We proberen dat de winter 18/19, en als dat niet lukt de winter 19/20. Het gaat een plaatje worden met vrij hangende toiletten etc.

Daar wil je niet maar van af :-)

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Bouyssac in Touzac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Bouyssac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Clos Bouyssac scoort een 8.2 uit 10 op basis van 67 reviews.