Camping Le Clos Bouyssac

3 reviews over Camping Le Clos Bouyssac in het Nederlands

Echt geweldig

Iris,
16-11-2018

Prachtige camping, verschrikkelijk lieve en leuke eigenaren. Hele mooie omgeving ook

Gereisd alleenreizend in juli 2018
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 30-11-2018

Dankjewel voor het compliment en heerlijk dat je een geweldige vakantie hebt gehad.

Met een 10 voor kindvriendelijkheid en zwembad! Super.

De "disco" zwemavond voor de kinderen is inderdaad een groot succes. Voor zowel de ouders als de kinderen :-)

Aan het einde van één van de avonden, nadat er werd gezegd dat zojuist de laatste muziek was gedraaid, verzuchtte een meisje gelukzalig:

"Gelukkig, dan heb ik álles meegemaakt, want morgen gaan we naar huis".

Geweldig tóch :-)

Volgend jaar weer ?

Prachtige natuur, schoon en netjes + een fijn team

Wilma Schaaders,
24-5-2018

Enorme persoonlijke sfeer terwijl de familie toch hard aan het werk is om er iets heel moois van te maken. De geestdrift waar het team mee bezig is, was mij een lust voor het oog. Natuurlijk is het nog in het voorseizoen en de opbouw blijft verder nog in volle gang. Toch zijn de prachtige plek aan de Lot en de mooie wandelgelegenheden op zichzelf staand. Zijn alle plannen nog niet gerealiseerd? Iemand met verlangen naar een persoonlijke aanpak, zit bij deze familie zeker goed. Ik wens iedereen dan ook toe wat zij zelf ook uitdragen: je hoeft niet rijk te zijn (en dus ook geen luxe te hebben) als je verblijft in een omgeving die deze familie heeft uitgekozen om er te leven.

Dat geldt voor mij ook, dus voelde ik me er erg thuis. Ik hoop zeker nog eens terug te keren!

Gereisd alleenreizend in mei 2018
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018
Wat lief Wilma, dankjewel. Je bent altijd van harte welkom. Een beetje "thuis" in de Lot. Liefs van ons

Pracht camping

rob van leeuwen
8-8-2014

Camping Le Clos Bouyssac ligt daar schilderachtig aan de Lot, lekker vissen Barbeel/Meerval enz. alles goed en schoon, mooi zwembad, vriendelijk en behulpzaam personeel, kortom volgend jaar weer

Gereisd alleenreizend in juli 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clos Bouyssac voor je op een rij gezet:

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Bouyssac in Touzac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Bouyssac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.