Camping Le Clos Bouyssac

1 review over Camping Le Clos Bouyssac in het Nederlands

Heerlijke vakantieplek

Dhr. Groen,
6-10-2018

Een heerlijke camping aan de rivier de Lot met een mooi zwembad. Goede fietsmogelijkheden en voldoende te zien in de omgeving. In de rivier kan men uitstekend vissen. Nederlandse eigenaar.

Gereisd met vrienden in september 2018
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018
Dankjewel voor jullie review. Het is inderdaad heerlijk fietsen en via de gedeeltelijk autovrije velo-route direct langs de Lot, ook nog eens redelijk vlak. Lekker om even naar Puy L'Eveque te fietsen en daar een terrasje te pakken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Bouyssac in Touzac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Bouyssac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.