Camping Le Clos Bouyssac

Kleine hotelsWeer vandaag8°3°
Camping Le Clos Bouyssac
8,4

15 reviews over Camping Le Clos Bouyssac in het Nederlands

Fijne camping met rust en gezelligheid. Lekker vrij geen moeten. Er is voldoende stilte in de avond met gezelligheid. De bar is gezellig ingericht. Ze hebben er al echt iets moois van gemaakt. Ik hoop dat het tweede sanitair iets van de nostalgie behoud en geen plaatwerk wordt.

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018
Dankjewel voor de complimenten, we zijn er blij mee. De plannen voor het tweede toiletblok zijn gemaakt. Nog deze winter beginnen we er mee. Volgens ons wordt het heel comfortabel met zelfs een familiedouche. Wat het uiterlijk betreft heeft Rutger, die ook de bar heeft ontworpen, weer een erg mooi plan gemaakt. We hopen dat jullie er van zullen genieten

Heerlijke (familie)camping met ongedwongen sfeer

fam van de Velde,
29-8-2018

Heerlijke familiecamping! Genoten van de ongedwongen sfeer en rust op de camping en van de heerlijke rivier en het grote zwembad. Gastvrijheid, service en gedrevenheid van de nieuwe eigenaren is uitstekend.

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

Dat is nou precies wat we willen bereiken!

Een heerlijke ongedwongen vakantie voor onze gasten samen met hun hele gezin.

Dankjewel voor deze review, we zijn er blij mee.

Heerlijk ontspannen

Hannah,
28-8-2018

Hebben hier heerlijk gekampeerd met tent en onze twee meiden van 4 en 5. Prachtig weer, fantastische omgeving en fijne camping met hardwerkend gezin om het iedereen naar hun zin te maken. Relaxte sfeer en precies genoeg activiteiten die vanuit de camping worden georganiseerd. Het disco zwemmen was een grote hit voor de mini's en het bandje Soulfood was voor zowel ons als de meiden genieten. Goed bezig! :)

DANKJEWEL !

(het heerlijke weer hebben wij niet zelf geregeld :-)

Fijn te horen dat we lekker op weg zijn.

Ook wij hebben volop genoten van het disco zwemmen en van de band SOULFOOD. Wat een stem heeft die Shirley ! Heerlijk. Volgend jaar komen ze zeker ook weer een keer.

We zetten zo wat foto's op onze Facebook pagina. Als voorbereiding op de volgende vakantie ;-)

Mooie locatie!

Vogelzang
8-8-2016

Toilet blok achterin de camping was dicht. De laatste vijf á zes plekken achterin de camping zijn bijna niet bevisbaar, hier moet nodig worden gesnoeid, behalve plek 80. Neem als je gaat vissen een roeibootje mee, dit om de grotere vissen te kunnen drillen en de lijnen die vastlopen eventueel weer los te kunnen maken. Wij hebben hier een hele leuke gezellige vakantie gehad. Mooie plek direct aan de rivier. Op de camping heerste een gemoedelijke sfeer, de animatie stelt niet veel voor maar de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het zwembad en met de andere kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Aanrader

Saphie
30-8-2014

Wij vinden het verlend dat er zulke nare kritiek staat want op het website staat alle informatie die dit had kunnen verkopen ! Wij hebben een prachtige vakantie gehad !!!

Toe aan groot onderhoud

KME&M
23-8-2014

De camping ligt op een mooie plek aan het water van de rivier De Lot. Het uitzicht is geweldig. Een en al rust en natuur. Omgeving is charmant; vele middeleeuwse stadjes. Touzac zelf is klein dorp zonder voorzieningen. Boodschappen doen op 10 KM van camping.

Wij verbleven in chalets. Deze zijn outdated. Muffe, vochtige en koude oude plastic dozen met krappe bedden, oncomfortabele douche (klein plastic hokje en meestal heel weinig/geen warm water), haperende keukenapparatuur en te weinig ruimte voor aantal personen waarvoor wordt geadverteerd. Enige positieve punt is uitzicht.

Camping en de campingvoorzieningen hebben duidelijk onderhoud nodig (kapotte hekjes, bladderend verf, oud sanitair, loshangende electradozen, uitvallende electra).

Activiteiten zeer beperkt (veel minder dan geadverteerd). Geen activiteiten voor kinderen en geen voorzieningen voor eten/snacks. Wel een bar waar je een drankje kunt halen. Ook mogelijkheid een kano te huren.

Engelse eigenaar is rustig en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Wij hadden een kampeerplek midden op het terrein met een tent. Gezin met 3 kinderen (1-8 jr) Camping is heel mooi gelegen langs de Lot, perfect om te zwemmen of te vissen. Wat je heel goed merkt is dat deze camping gericht is op warme zomers, en omdat de zomer van 2014 nogal regenachtig was viel het kindvriendelijk zijn nogal tegen. De camping heeft een klein speeltuintje, gelegen aan de zijkant van het terrein. Kleine kinderen kunnen hier niet zelfstandig heen, en ook zorgt dit er voor dat het geen verzamelplek is voor de iets grotere kinderen (tot ca 10 jr) Omdat de camping heel langgerekt is zijn er 3 sanitairgebouwen. De eigenaar heeft het 1e gebouw gerenoveerd, dit ziet er prima uit. De andere 2 gebouwen zijn oud, versleten en niet meer schoon te houden, waardoor dit een dagelijkse ergernis wordt. Watertemperatuur is niet constant (meestal koud) en het douchen van kleine kinderen is een ramp omdat er in de oude gebouwen geen verhoogde kinderverzorgingsvoorzieningen zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014
Pete Edwards, eigenaar, 6-9-2014

Dit gezin heeft via Vakanz reisbureau (christelijke organisatie) geboekt en de klachten horen dan ook bij Vakanz te worden gemeld. We hebben hierover contact gehad en het blijkt dat er op beide plekken is geklaagd en ook door Vakanz is gereageerd. Als eigenaar kan ik aangeven dat wij dit jaar opnieuw getest zijn door de vereniging in Frankrijk en dat wij een 3 sterren plus camping zijn geworden. De eisen zijn dat er in 1 toiletblok kindervoorzieiningen moeten zijn. De temperatuur in de douches was een probleem, wat we hebben opgelost, echter er is door campinggasten aan de apparatuur gekomen, waardoor dit erg moeilijk werd om goed te regelen. Wat betreft de speeltuin lijkt het ons vanzelfsprekend dat ouders de jonge kinderen begeleiden naar de speeltuin.

Verder begrijpen we heel goed dat de verwachtingen hooggespannen waren wat betreft het weer in Zuid west Frankrijk en dat dit erg tegenviel dit jaar en teleurstellend was. Helaas ligt dit buiten onze invloedsfeer!

Mooie camping met plaatsen direct aan de rivier de Lot. Vriendelijke Engelse en Nederlandse eigenaar, vrouw die laten zien dat op de Engelse manier een Franse camping runnen succesvol is. Sanitair is goed/voldoende en netjes, warm water. Geen rijen met voorzieningen maar dat hoeft niet als je een sfeervolle charmecamping zoekt.

Een aanrader!

Zeer jammer dat er voor de week van 1 augustus de camping volledig geboekt was door een christelijke (Nederlandse) gemeenschap. Is niet slim want andere gasten blijven hierdoor weg,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

We missen de camping nu al.

Walter
24-7-2014

Pete, Femke, Celine, Marianne, Mika, Alexia en Saffy bedankt voor de heerlijke tijd die we hebben doorgebracht op jullie camping. Aan sfeer geen gebrek. Een curry maaltijd met live muziek op maandag met de hele camping waterpoloen de kinderdisco. Schoon sanitair 1 toiletblok is nieuw het ander idd oud maar wel schoon. Uitzicht op de Lot is geweldig. De kinderen missen nog steeds de honden. Eigenaren zijn vriendelijk en staan altijd voor je klaar. De eerder genoemde pomp is geisoleerd en geeft geen hinder. Aanrader.

Vriendelijke eigenaren

seinen
8-8-2012

Leuke, kleinschalige camping met de zeer vriendelijke eigenaren Femke en Pete en 'receptioniste' Marlies. Helaas voor onze jongens was er geen voetbalveld(je) op de camping aanwezig. Wel een speelveldje wat schuin afliep, waardoor ballen regelmatig naar beneden verdwenen. Klein winkeltje op camping aanwezig voor de eerste basisbehoeften, brood kun je bestellen. Grote supermarkten (Lidl, Intermache, Le Clerc) in naburig gelegen plaats Fumel. Bezichtiging van het kasteel bij Fumel is zeer zeker een aanrader. Prachtig meer bij Montcuq erg schoon water en toezicht. Voor andere bezienswaardigheden moet je toch wel een eindje rijden. Als je van rust en vissen houdt, is dit een camping die je zeer zeker kunt aandoen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Bouyssac in Touzac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Bouyssac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.