Camping Le Clos Bouyssac

Kleine hotelsWeer vandaag6°-2°
Camping Le Clos Bouyssac
8,4

20 reviews over Camping Le Clos Bouyssac in het Nederlands

Heerlijke relaxte camping op unieke locatie

J. en D. Kunst,
29-8-2018

Wij hebben een week doorgebracht in een chalet op de camping. Bij aankomst voelde het meteen goed; zeer relaxte sfeer en enthousiaste en aardige eigenaren. De camping ligt prachtig, aan de Lot! Alle plekken hebben uitzicht op de rivier wat echt uniek is. De rivier, het zwembad, de tafeltennis, darten en de biljarttafel waren super voor onze kinderen. Dagelijks wordt er wel iets georganiseerd. Dit was voor onze jongens voldoende. In de omgeving kun je goed mountainbiken en winkels zijn binnen 15 minuten bereikbaar. Dit is het eerste seizoen van Ruud en Rosalie. Je ziet dat er al veel gedaan is aan de camping en faciliteiten. Ook de huisjes en het sanitair worden nog verder opgeknapt. Wij zijn vol lof en kijken er met volle tevredenheid op terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

Zo goed te horen dat jullie heerlijk hebben genoten van ons paradijsje direct aan de rivier.

We zijn alweer volop bezig met het verder opknappen van de camping.

Tenslotte willen we de allerfijnste camping in de wijde omgeving worden :-)

Wij komen graag nog eens terug!

Inez,
10-8-2018

Een prachtige plek aan de rivier de Lot. Wij hebben hier twee weken genoten met onze dochters (9 en 13 jaar). Fijn dat er zoveel schaduw is, want het waren erg warme weken. Het zwembad is prachtig en ook in de rivier kun je heerlijk zwemmen en er op dobberen met een luchtbed. Een kanotochten maken vanaf de camping is ook een aanrader. De broodservice is ideaal en de pizza’s heerlijk!

Toen de camping op een gegeven moment nagenoeg vol stond, vonden wij het een beetje “hutje mutje”, maar dat is persoonlijk; wij houden van iets meer ruimte om onze tent.

Ruud en Rosalie en hun zoons zijn heel gedreven en enthousiast! Knap hoe zij zo’n eerste seizoen al zo goed draaien! Ga zo door!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 14-8-2018

Dankjewel, het is fijn te horen dat jullie het zo goed naar de zin hadden. Heerlijk, daar doen we het voor.

En wat betreft het zo doorgaan: Vast en zeker!

Het gaat beslist de fijnste camping worden die je je maar kunt indenken :-)

Ruud, Rosalie en team dank voor een geweldige vakantie. Alhoewel jullie nog in de opbouw zitten hebben wij genoten van jullie gastvrijheid, de service, de gasten, de Lot, de broodservice, etc. etc. Hier en daar nog een lekkage en wat achterstallig onderhoud weg te werken maar dat pakken jullie stap voor stap aan en zijn daar ook open over. Deel sanitair is al vernieuwd en prachtig. Blok 2 functioneert en is schoon maar wel oud. Jullie kunnen niet alles tegelijk. Wij hebben ons zeer welkom en thuis gevoeld. De camping ligt fantastisch en biedt zoveel moois qua natuur en ontspanning. Voor kleinere kinderen misschien (nog) iets minder geschikt. Met de winkel open en de mogelijkheid voor vers brood en pizza maken jullie de volgende stap vooruit. Het grootste verschil wordt echter door jullie en het team gemaakt. Geweldig! Ga zo door want wij komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018

Dankjewel voor jullie prachtige review, wij hebben er blosjes van :-)

Het is ook een geweldige omgeving om in te mogen werken, ons paradijsje direct aan de rivier Lot.

Inmiddels is het winkeltje open, en wordt er iedere dag een Plat de Jour geserveerd en zijn er heerlijke pizza's. Dus meerdere stapjes :-)

Het was heerlijk om jullie bij ons te hebben. Moeten we vaker doen :-)

ANWB camping

Heerlijk genoten van de rust en de natuur.

Christel,
18-9-2017

Schitterend gelegen aan de oever van de Lot, voor beetje zwemmen, zonnen, boekje lezen en genieten van het kabbelende water, de rust en het uitzicht.

Sanitair oud, maar heel schoon. Hoor dat de nieuwe Nederlandse eigenaars het toiletgebouw gaan vernieuwen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018

Dankjewel voor de review, we zijn er blij mee. Het is inderdaad een heerlijke plaats aan de rivier om te lezen, zonnen, zitten, beetje zwemmen, visjes vangen met een schepnetje of hele grote met een hengel. Overal is er rust en vogeltjes en stilte, zeker in het voor en na-seizoen wanneer het minder druk is.

Ook wij vinden het een heerlijke plaats. We hebben er zelfs 10 jaar naar gezocht en nu gelukkig gevonden.

We hebben nu o.a. de bar en het terras vernieuwd. Ook het grote zwembad is aangepakt. En zo gaan we door.

Ieder jaar zul je verbeteringen zien, en inderdaad óók het tweede toiletblok zal worden gereserveerd. We proberen dat de winter 18/19, en als dat niet lukt de winter 19/20. Het gaat een plaatje worden met vrij hangende toiletten etc.

Daar wil je niet maar van af :-)

heerlijke camping!

Inge
6-8-2016

Een echte 'kampeer'camping! Bijna alle plaatsen liggen aan de Lot, waar veel gevist wordt. Mooie groene camping. Zeer vriendelijke en enthousiaste eigenaar. Zwembad is niet heel groot maar is ook kleine camping. Er is geen animatie en geen muziekavonden, maar heerlijk rustig. Geen auto of trein verkeersgeluiden. Onze zoon van 16 heeft zich prima vermaakt met andere kinderen. Ze gingen allemaal erg leuk met elkaar om. Pete (eigenaar) heeft weinig regels, als je je maar gedraagt en alles netjes houd. Omgeving is prachtig. Enige min puntje; sanitairgebouw midden op camping moet gerenoveerd worden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Door-reis camping

mieke
17-8-2015

Wij waren 2weken augustus 2015, sanitair is oud en vuil. Geen faciliteiten, absoluut geen 3sterren waard, 1ster voor zwembad. Campingplaatsen teveel schaduw en heel bergaf. Bij regen stroomde het water vanaf de berg gewoon de tent in.

Voor vissers ideaal, overal stonden vislijnen.

Pizza was niet te eten, fritten bijna zwart gebakken.

Als je iets wilde drinken vooraan moest je steeds de eigenaar zoeken.

Wel veel animatie voor de kinderen. Tot 15-08 daarna niets meer, ze sloten ook de middelste sanitair blok, zo moest je ofwel heel vooraan of heel achteraan douchen.

Heel slechte communicatie, bv opeens was er geen brood te krijgen, bakker was ziek..niemand zei dit.

In de omgeving niks te doen.

Voor ons nooit meer deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

fantastische plek!!

kittie
1-9-2014

Deze rustige camping ligt direct aan de rivier de Lot midden in een groene vallei omgeven door wijngaarden. Naast kamperen met eigen tent/caravan beschikt deze camping over een aantal chalets en gites. Allen met uitzicht op de rivier de Lot. In het hoogseizoen is er voor kinderen de mogelijkheid om deel te nemen aan verschillende (kleine) activiteiten. De camping beschikt over een kleine winkel waar je dagelijks vers brood kunt krijgen. Behalve afkoeling zoeken in de rivier heeft de camping ook een prima zwembad ter beschikking met een apart peuterbadje. De eigenaren van de camping, engels en nederlands, zijn ontzettend gastvrij en warm en laten hun gasten vooral met rust. In de omgeving zijn er volop dorpjes en markten te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Heerlijke vis vakantie

Huisman
30-8-2014

We hadden een heerlijke visvakantie aan de Lot. De camping wordt gerund door hele vriendelijke behulpzame mensen. Sanitair is eenvoudig, 1 sanitairblok wat moderner, de andere 2 wat ouder. Maar de douche was warm en het toilet voorzien van toiletpapier en netjes schoongemaakt. Het is geen 5 sterren camping maar dat pretenderen ze ook niet. Prachtige ligging aan de rivier, met veel xxl kampeerplekken. Ideaal als je van vissen houdt want er is van alles te vangen;o.a. barbeel, brasem, karper. Maar de rivier is ook leuk om in te zwemmen of te drijven. Zwembad is niet luxe maar gewoon goed om baantjes te trekken, te spelen en heerlijk af te koelen als het warm is. Kortom een prima camping voor de kampeerder die niet voor luxe en comfort komt maar voor eenvoudig kamperen op een prachtige plek met 3 sterren voorzieningen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Fantastische camping.

Fam. Vancoillie-Dewitte
8-8-2014

We hebben ons prima geamuseerd op de camping, mooie ligging, leuk om te vissen. Sanitair is wat verouderd maar nog in goede staat. Leuk zwembad! Gezellige sfeer onder de kampeerders.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Geweldige camping, zeker doen!

Familie van der Neut
22-7-2014

Na een vervelende ervaring op een camping in de buurt, probeerden wij met zes man sterk deze camping. Ondanks onze boeking op de valreep (een uur van tevoren) werden wij als gezin zeer vriendelijk te woord gestaan. Direct werd er een tent beschikbaar gesteld met ruimte voor een tweede tentje zonder meerprijs. Hartelijke mensen, kleinschalige camping, maar van alle gemakken voorzien. Zwembad voor de kids is een aanrader. Deze mensen begrijpen hoe je een camping moet runnen, fantastisch!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Bouyssac in Touzac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Bouyssac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.