Camping Le Clos Bouyssac

ANWB camping
ANWB camping

2 reviews over Camping Le Clos Bouyssac in het Nederlands

2008

Wij hebben van 21 t/m/ 28 juni in een chalet gezeten. Helemaal top. Heerlijk zwembad. In deze maand een rustige camping. Wij hebben genoten.

De nieuwe eigenaren Femke(Nederlandse) en Piet doen er alles aan om het naar je zin te maken. Bijna alle campingplaatsen hebben een prachtig uitzicht op de Lot. Je kunt er ook goed vissen.

Gereisd familie in juli 2008
2007

Een leuke camping met jonge eigenaren en zeker

in het hoog seizoen genoeg annimatie.

Mooi zwembad en ligging aan de lot is prachting.

Genoeg plaatsen met schaduw tussen de bomen.

Wij gaan dit jaar voor de 2e keer naar deze camping.

Een leuke mix tussen fransen en nederlanders.

Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Bouyssac in Touzac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Bouyssac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.