Camping Le Clos Bouyssac

31 reviews over Camping Le Clos Bouyssac in het Nederlands

geweldig

Johan,
24-9-2018

Een van de weinige campings die direct toegang geven naar de Lot rivier.

lekker vissen: mooie natuur en marktjes in directe omgeving.

Enthousiaste nederlandse eigenaren : heerlijk zwembad : lekker rustig in september.

ideaal om te wandelen en fietsen in de Cahors wijnstreek

Gereisd met partner in september 2018
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 10-11-2018

Dankjewel voor jullie review. Die ligging was voor ons de reden om juist voor deze camping te kiezen. Het is werkelijk een juweeltje :-)

Ideaal voor vissers, direct aan één van de schoonste rivieren van Europa, waarin ook prima kan worden gezwommen natuurlijk :-) .

Maar ook voor wandelen of fietsen tussen de druivenvelden naar leuke stadjes in de omgeving. Wil je wat meer uitdaging dan kun je deze aangaan in de de bossen in de omgeving. Voor ieder wat wils.

Fijn dat jullie er van hebben genoten.

Ontzettend mooi gelegen camping

Petra en Henk,
9-8-2018

Een erg leuke, ontzettend mooi gelegen camping direct aan de rivier de Lot gelegen.

De camping is compact opgezet en je hebt alles bij de hand.

De nieuwe eigenaren zijn ontzettend enthousiast bezig hun eigen touch eraan te geven waarbij zij de hulp van hun kinderen, vrienden en familie.

Kortom deze camping is een échte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 14-8-2018
Dankjewel voor het compliment. Wij zijn ook superblij met deze schitterende plaats. Op dit moment zijn we er helemaal voor onze gasten, maar na 1 oktober gaan we weer verder met de werkzaamheden. Volgend jaar dus weer nieuwe voorzieningen erbij :-)

Fijne camping voor actieve rustzoekers

Jaap,
5-7-2018

Mooi gelegen en erg rustige camping. Meeste plaatsen hebben direct uitzicht op de Lot. Nieuwe eigenaren waren nog druk bezig om de camping klaar te maken voor het seizoen. Men doet zijn best om er iets moois van te maken. Fijn zwembad.

Heelrijke omgeving om te wandelen

Enige nadeel is dat er wel erg veel schaduw is op de camping. Een paar bomen minder zou het verblijf nog prettiger maken

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018

Dankjewel voor jullie review, wij zijn er blij mee.

Inmiddels zijn we klaar met wat we hadden gepland vóór het seizoen, we hebben zelfs meer gedaan :-)

(Zelfs van dat hele grote zwembad zijn de muren gerepareerd en geschilderd :-)

Wat de bomen betreft: We hebben er al over de 40 gekapt. Eind van het jaar gaan er nog een aantal. Kom maar eens kijken wat daarvan het resultaat is :-) Natuurlijk moeten er wel bomen blijven staan. Het staat mooi en in hartje zomer zijn ze écht nodig voor de broodnodige schaduw. Wanneer jullie weer komen is er nóg meer zon :-)

Fantastisch, aanrader voor rustzoekers

Joop,
27-6-2018

Camping op een geweldige locatie. Hebben er 5 nachten doorgebracht (meer dan we anders doen) vanwege de rust die de camping en zijn beheerders uitstralen. Heerlijk tot rust gekomen ondanks de 200 km die we er gefietst hebben. Zeker voor herhaling vatbaar, al was het alleen maar om te zien hoe dit fantastische team de camping verder gestalte geeft. Want deze nieuwe eigenaren zijn hard op weg om alle faciliteiten op een hoger niveau te brengen, ook al hebben ze daar nog de nodige stappen te zetten. Maar hé, Rome was ook niet op één dag gebouwd.

Voordelen:

* Rustige camping direct aan de Lot

* Gezellig team

* Schone voorzieningen

* Prachtige omgeving

Nadelen:

* Nog niet alle faciliteiten operationeel

* Niet noemenswaardig

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018

Dankjewel voor deze prachtige review, we hebben wederom blosjes van blijdschap.

Rome is niet op één dag gebouwd, maar het is er écht niet zo mooi als bij ons :-)

De rest gaat er net zo mooi uitzien, zo snel als we het kunnen :-)

Heel graag tot ziens, jullie zijn van harte welkom

Pure rust !

Jan Wagensveld,
25-6-2018

Schitterende omgeving ! En zeer aardige en behulpzame eigenaars .

Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018
Dankjewel Jan, we doen het ook super graag. En natuurlijk genieten wij net zoveel van deze werkelijk schitterende omgeving aan de Lot

Prachtige omgeving. Mooi om te wandelen. Grote plekken aan de rivier de Lot. Zeer gastvrije eigenaren die ‘s ochtends je stokbrood aan de tent brengen. Zeer geschikt voor de hengelsportvisser!

Geweldig fijne plek

Wim,
13-11-2017

De beste, fijnste en meest ontspannen camping die ik ken. Daarnaast veel ruimte voor iedereen. Goede voorzieningen en goed schoon. En de rivier is een feest om in te zwemmen.

Gereisd met partner in augustus 2017
Rosalie van Camping Le Clos Bouyssac, Eigenaar, 20-7-2018

Heerlijk, die rivier. Zwemmen maar ook vissen of kanoën kan hier in de Lot. Fijn dat jullie het zo naar de zin hadden. Graag tot ziens.

mooie plaats aan het water

martin vergers
3-9-2015

camping ideaal voor vissers ,zwembad heerlijk in het na seizoen bad gewoon prive heerlijk,sanitair oud maar was wel schoon werd paar keer per dag schoon gemaakt,heb er niet gegeten daar kan ik niks over zeggen ,kon wel een drankje halen als je dat wou niks mis mee ,alleen gingen wij ergens anders heen om wat te drinken ,en eten deden we buiten de deur of bij onze caravan ,plaats aan het water helemaal top

Gereisd met partner in augustus 2015

In een woord geweldig

josien_hoogland
5-7-2015

Wij waren in het voorseizoen. Prachtig mooi onderhouden schaduwrijk terrein, héél behulpzame en vriendelijke Engelse eigenaar (met humor) en gastvrije echtgenote. Lieve medewerkers. Fijne honden....

Gereisd met partner in juni 2015

De camping is gelegen op een prachtige locatie aan de rivier de Lot, vanuit je caravan zit je aan het water. Hoewel de eigenaren proberen om het je naar de zin te maken en uitermate vriendelijk zijn, kun je toch merken dat hij er eigenlijk alleen voor staat. Verf bladdert af, wegen zitten vol kuilen die vollopen als het geregend heeft, sanitair is duidelijk aan renovatie toe ( zeker de 2 achterste blokken) overlast van blaffende honden en een dreunende waterpomp van een boer aan de overkant. We hebben een topvakantie gehad en we gaan zeker nog een keer terug, maar vinden het gewoon niet kloppen dat mensen uit coulance naar de eigenaren, niet objectief zijn met de beoordeling. Wij lezen ook beoordelingen door om een beeld te krijgen van wat we kunnen verwachten van een camping en je geeft op deze manier een verkeerd beeld, verkeerde verwachtingen waardoor je juist mensen teleurstelt. Het is een schitterende camping en zeker 3 sterren en tienen waard als alles opgeknapt zou zijn.

Gereisd met partner in juli 2014

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Clos Bouyssac in Touzac (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Clos Bouyssac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.