Camping Le Clos Bouyssac

Camping Le Clos Bouyssac
8,3

8 tips over Camping Le Clos Bouyssac

Henk, 5-10-2014
Ideale locatie om de streek te ontdekken.Het zwemmen kun je maar beter in het zwembad doen, de rivier zit vol rotsblokken waaraan je je lelijk kunt bezeren en veel onderstroom. Er waren veel vissers maar degene die prachtige vis vingen hadden een bootje en gingen de rivier op.
Louis van der Steen, 14-9-2014

Idealen plek om wijnexcursies te doen.

Vlak bij (straal van 75 km) naar zeer mooie steden, kastelen natuurschoon en wandelroutes. Als je dan terug komt op de camping is het stil en rustig en kun je in de schaduw overal je middagdutje doen.

Voor de echte visliefhebber zijn achteraan de camping ideale visplekken

evdort, 16-8-2014
Kastelenliefhebbers kunnen in dit gebied hun hart ophalen. Aanraders zijn het kasteel van Bonaquil en van Biron. Ook de vele brocantemarkten in de omgeving (niet altijd op zondag) zijn de moeite waard.

Corrieke, 9-8-2014

In het hoogseizoen worden er verschillende dingen op de camping georganiseerd zoals spelletjes in het zwembad.

Het zwembad is elke dag geopend van 10uur tot 20uur. Op woensdag en zaterdagavond kun je t/m 22uur zwemmen.

Leuke plaatsen in de omgeving zijn Cahors, Fumel, Puy l'eveque.

Ook is er een zwemmeer bij Montcuq, dit is op zo'n 3 kwartier rijden van de camping. Hier heb je ook een zandstrandje en er is bewaking. Parkeren kost €3.

rob van leeuwen, 8-8-2014
Neem hengels en een fiets mee en je vermaakt je prima.
J-P Martens, 12-9-2013
Femke en Peter kennen de omgeving goed. Als je wilt wandelen en fietsen kunnen je het aan hun vragen. Ze hebben wandelroutes en fietsroutes klaar liggen. Vraag hun wat er te doen is en je word verrast met de vele tips.

Patrick liabeuf, 1-9-2013
Als je july of begin augustus wilt gaan , van tevoren reserveren want ze zijn altijd vol geboekt. Veel engelse kampeerders die heel vriendelijk zijn , dat is de sfeer van de camping.
Sjaak en Rosita Stockmann, 4-6-2012

Je zult bewust naar deze camping moeten rijden anders is deze moeilijk te vinden.

Wij hebben echt van de voorjaarsrust genoten en zijn niet gaan rondtouren en hebben alleen op de fiets de kleine dorpjes in de nabijheid van de camping bezocht.

De wat grotere stadjes zijn er wel in de omgeving met markten.

Ik heb er gevist en diverse barbelen en karpers gevangen(het vangen van meervallen behoort tot de mogelijkheden)