Heerlijke relaxte camping op unieke locatie

Review geschreven door J. en D. Kunst

Heerlijke relaxte camping op unieke locatie

J. en D. Kunst
29-8-2018

Wij hebben een week doorgebracht in een chalet op de camping. Bij aankomst voelde het meteen goed; zeer relaxte sfeer en enthousiaste en aardige eigenaren. De camping ligt prachtig, aan de Lot! Alle plekken hebben uitzicht op de rivier wat echt uniek is. De rivier, het zwembad, de tafeltennis, darten en de biljarttafel waren super voor onze kinderen. Dagelijks wordt er wel iets georganiseerd. Dit was voor onze jongens voldoende. In de omgeving kun je goed mountainbiken en winkels zijn binnen 15 minuten bereikbaar. Dit is het eerste seizoen van Ruud en Rosalie. Je ziet dat er al veel gedaan is aan de camping en faciliteiten. Ook de huisjes en het sanitair worden nog verder opgeknapt. Wij zijn vol lof en kijken er met volle tevredenheid op terug!