Camping Le Clos Bouyssac ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Inez

Wij komen graag nog eens terug!

Inez
10-8-2018

Een prachtige plek aan de rivier de Lot. Wij hebben hier twee weken genoten met onze dochters (9 en 13 jaar). Fijn dat er zoveel schaduw is, want het waren erg warme weken. Het zwembad is prachtig en ook in de rivier kun je heerlijk zwemmen en er op dobberen met een luchtbed. Een kanotochten maken vanaf de camping is ook een aanrader. De broodservice is ideaal en de pizza’s heerlijk!

Toen de camping op een gegeven moment nagenoeg vol stond, vonden wij het een beetje “hutje mutje”, maar dat is persoonlijk; wij houden van iets meer ruimte om onze tent.

Ruud en Rosalie en hun zoons zijn heel gedreven en enthousiast! Knap hoe zij zo’n eerste seizoen al zo goed draaien! Ga zo door!