Fantastische camping met geweldige eigenaren!

Camping Le Clos Bouyssac ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Ton

Fantastische camping met geweldige eigenaren!

Ton
15-7-2018

Ruud, Rosalie en team dank voor een geweldige vakantie. Alhoewel jullie nog in de opbouw zitten hebben wij genoten van jullie gastvrijheid, de service, de gasten, de Lot, de broodservice, etc. etc. Hier en daar nog een lekkage en wat achterstallig onderhoud weg te werken maar dat pakken jullie stap voor stap aan en zijn daar ook open over. Deel sanitair is al vernieuwd en prachtig. Blok 2 functioneert en is schoon maar wel oud. Jullie kunnen niet alles tegelijk. Wij hebben ons zeer welkom en thuis gevoeld. De camping ligt fantastisch en biedt zoveel moois qua natuur en ontspanning. Voor kleinere kinderen misschien (nog) iets minder geschikt. Met de winkel open en de mogelijkheid voor vers brood en pizza maken jullie de volgende stap vooruit. Het grootste verschil wordt echter door jullie en het team gemaakt. Geweldig! Ga zo door want wij komen zeker terug.