6 vragen over Camping Le Clos Bouyssac

• Wendy, 19-07-2019

Zwemshorts

Wat mag je aan in het zwembad? Allen strakke zwembroeken of ook andere?

• Debbie, 17-02-2019

Pubers

Wij gaan aankomende zomer eind juli-begin augustus met onze dochter van 17 en zoon van 16 naar deze camping. Zijn er meer mensen met pubers in deze periode?

• Daan, 15-07-2016

WiFi

Is er een WiFi netwerk op de camping? Zo ja, gratis of betaald?

• cees de jongh, 25-08-2014

plaats aan rivier

Welke plaatsnummers aan de rivier zijn ruime plekken.

Louis van der Steen, 14-09-2014

allemaal maar als je visser bent neem de plekken 69 t/m 80 Let op 80 is de topper dus dan heb je het erg druk met vissen.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clos Bouyssac voor je op een rij gezet:

• Mirjam, 09-08-2013

tieners

Zijn er - veel - tieners ? (mijn kinderen van 11 en 14 hadden dit jaar nauwelijks aansluiting )

J-P Martens, 12-09-2013

Wij zijn in het naseizoen geweest. Er waren toen weinig kinderen meer.

• Gina, 10-07-2012

Sportveldje

Wie weet of er op de camping een sportveldje/voetbalveldje is?

Marisca Danse, 06-07-2013

Ja, er is op Clos de Bouyssac een volleybalveldje aanwezig. Verder is er zoveel ruimte dat je makkelijk een balletje kan trappen.