Bed and Breakfast La Differance

Bed and Breakfast La Differance

9.2Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Touzac (Lot)

Op vakantie geweest naar La Differance?

9.2Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast La Differance

• 9Clairette,Noel,André en Nadia06-09-2015

Echte Aanrader

Hier beleefden we een fantastische midweek. Zeer hartelijke ontvangst. Familiale sfeer. Ruime nette kamers. Lekker ontbijt met zelfgemaakte producten. Anne tovert super smakelijke avondmenu's op tafel, complimenten aan de chef.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Eger Bom 08-11-2009

Mooie ruime designkamers

La Differance is een aanwinst voor de streek. Gelegen aan de rand van het mooie plaatsje Touzac op slechts een paar honderd meter van de rivier de Lot. Alle kamers zijn modern en voorzien van luxe sanitair. Wij hebben iedere ochtend genoten van een heerlijk ontbijt op de veranda. Prima locatie om het mooie wijngebied van Cahors te ontdekken. Wij komen zeker terug

Gereisd met vrienden in november 2009

• 9Eger Bom27-10-2009

Mooie designkamers met schitterend uitzicht

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 9Ed den Ouden20-09-2009

Een klein en mooi chambre d'hotes

Een klein en mooi chambre d'hotes (4 kamers) in een mooi gerestaureerde boerderij uit 1872! Een rustige authentieke Franse sfeer aan de buitenzijde en hypermoderne kamers van binnen! Alles nieuw en keurig in orde (2009). Op de leestafel liggen veel boeken over (binnenhuis)architectuur en dat zie je meteen terug in de accommodatie! Gelegen in het heel rustige departement Lot, maar je bent ook heel snel (30 min) in de veel meer toeristische Dordogne. We hebben hier een heerlijk weekje vertoefd en we hebben genoten van de kookkunsten en de gastvrijheid van Henk en Wytze. Ieder maakt natuurlijk een eigen keuze, maar wij vinden het een aanrader...!

Gereisd met partner in september 2009

0 tips over Bed and Breakfast La Differance