Vakantiehuis Carpe Diem

• 9Ruimte
  • 9Waardering

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

6 Reviews over Carpe Diem

• 8Wassink-Aerts28-07-2017

Prachtige streek de "Lot"...

Ruim huis, heerlijke tuin, prima zwembad.

• 10Hetty Pieksma08-12-2015

Super vakantie met de kinderen

Een ideale plek om tot rust te komen met de kinderen. Het prive zwembad, terras, BBQ en een grote tuin zijn perfect. De rivier de Lot ligt op 100 meter, prachtige plek om te vissen en te relaxen. Op rij afstand zijn er diverse leuke plaatsjes om de lokale markten te bezoeken. De eigenaars, Astrid en Chris waren behulpzaam en hadden leuke tips om de omgeving te bezoeken. Zeker een aanrader om hier heen te gaan met de kids. En ben je een vis liefhebber vraag Nick ( hun zoon ) om tips, hij zal je de tijd van je leven geven.

• 9l.jue.knol20-08-2015

heerlijk

Voor de 3e keer op rij weer in het gezellig huis carpediem geweest. Onvangst weer fantastich en het huis, tuin, zwembad, loungebank heerlijk. Het voelt als thuis komen . Dus in een woord geweldig.

• 9Raquel Appeldooren18-08-2014

zo genoten!!

Toen we aankwamen waren we zo verrast door de mooie ligging en de leuke ontvangst door de bewoners. Het is echt een paradijsje. We zijn hier 2 weken geweest met 4 volw en 2 kleine kinderen. We hebben het allemaal super gehad! Ook de kinderen vonden het super. Heerlijke grote tuin, mooi huis met alle voorzieningen. En de omgeving is prachtig! ! We konden voor al onze vragen bij de bewoners terrecht, en ze deden er alles aan om ervoor te zorgen dat we een super vakantie hadden.Super genoten. We komen hier zeker terug!

• 9Ann Laenen21-07-2014

Prachtige plek vlakbij de Lot

Toen we daar aankwamen, waren we meteen onder de indruk!!! . Zelden zo'n mooie plek gezien en zo rustig gelegen. De tuin is een ware pracht: veel schaduw, maar ook voldoende zon. Het zwembad is niet heel groot, maar voldoende voor een verfrissende duik. Soms liepen er diertjes rond, die onze kindjes geweldig vonden. De rivier, de Lot is vlakbij. Als het mooi weer is, kan je er zelfs in zwemmen. Een leuke ervaring. Het huisje zelf is comfortabel en mooie inrichting. De omgeving is mooi en zeker de moeite waard om te ontdekken. Veel mooie dorpjes en supermarkt/bakker in de buurt. De eigenaars, Chris en Astris zijn hartelijke mensen. Ze gaven ons interessante tips en als er iets was, stonden ze klaar om te helpen. Het was een supervakantie!

• 9linda08-07-2013

Fantastische plek

Bij aankomst kregen wij een warm welkom door de verhuurders. Een leuk gezellig huis in een prachtige omgeving. Bij het zwembad is het heerlijk om van de zon te genieten en er in om af te koelen. Binnen is het gezellig in gericht de bedden zijn prima, en de keuken met alle gemakken voorzien niet te vergeten het is schoon. De tuin is groot er staat een tuinset waar je heerlijk aan kan eten, ook de veranda is lekker om te zitten. De auto kan naast het huis staan. Met vragen kan je altijd bij de verhuurders te recht. De omgeving is prachtig de steden Toulouse (2 uur) en Agen (1 uur) zijn zeker de moeite waard. De marktjes en chateaus zijn ook zeker leuk en mooi.Wij hebben hier een heerlijk vakantie gehad. Komen er zeker terug

Vakantiehuis Carpe Diem info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij