Pension L'Auberge des Versanes

PensionWeer vandaag25°18°
Pension L'Auberge des Versanes
8,4

3 reviews over Pension L'Auberge des Versanes in het Nederlands

Een fantastische uitvalsbasis voor onze wandelweek

Renske Molenaar
26-10-2017

Goed: de gastvrijheid en de kookkunst van Yann en Caroline.De tuin.Het uitzicht. Schitterende omgeving.

Eenvoudige kamers.

per toeval ontdekt

frederic
30-9-2010

Vorig jaar (2009) met vrienden op het terras een lekker maaltijd genuttigd en toen bemerkt dat er ook een B&B aanwezig was. Dit jaar een 5 daags verblijf geboekt , halfpension, wat een voltreffer was, prachtige ligging aan de lot tegenover st-cirq la popie een van de mooiste dorpjes van frankrijk in het natuurpark causses du quercy. De vallei van de lot heeft heel veel verborgen plekjes die door de toeristen gelukkig nog niet ontdekt zijn.

De kamers zijn eenvoudig maar praktisch en netjes met inloopdouche en toilet en plaats voor drie personen, het is een frans ontbijt dus koffie met brood en zelf gemaakte confituur, het avond eten bestaat uit soep,voorgerecht, hoofdgerecht,kaas en dessert. De uitbaters zijn zeer flexibel naar hun gasten toe en proberen alles te doen om het je zo aangenaam mogelijk te maken

Heel leuk, erg goed !

Paul
27-9-2010

Wij gingen hier enkele dagen naartoe met de motor.

Alhoewel het "nul" sterren is, was het allemaal heel netjes en in orde.

Carole en Yann (de uitbaters) doen er echt alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

We hadden half pension en kregen elke avond een zeer uitgebreid dinner, met soep, voorgerecht, hoofdgerecht, kaas, dessert en koffie ... bijna allemaal streekspecialiteiten, veelal uit eigen kweek in de grote tuin.

De uitbaters spreken Frans en een beetje engels.

Neen, er is geen room service, geen flat screens, geen 24uurs receptie, geen kluis, geen airco, maar wel een warme familiale sfeer, lekker eten, nette kamer met douche en WC, goed (hard) bed ...

Voor de prijs een echte aanrader !!!

Ik ga er zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension L'Auberge des Versanes in Tour de Faure (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension L'Auberge des Versanes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension L'Auberge des Versanes scoort een 8.38 uit 10 op basis van 3 reviews.