Toulouse (Haute Garonne)

We hebben een aantal aanbieders voor Toulouse (Haute Garonne) voor je op een rij gezet:

vakanties Toulouse (Haute Garonne)

Reviews over Toulouse (Haute Garonne)

Fijn appartement

natascha,
    28-7-2013

Drie kamer appartement voor twee nachten. We hebben ons prima kunnen vermaken. Aan de overkant winkels en een heerlijk bakkertje. Jammer dat de receptie en het gehele complex tussen 1 uur en 6 uur gesloten is. Dit beperkt de aankomsttijden enorm.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Leuk hotel

Marcel,
    26-9-2010

Dit C-P ligt aan een gezellig plein met leuke tentjes waar je kan drinken en eten. Ook op het plein zijn vaak leuke activiteiten. Omgeving is allemaal lopend te doen en ook het centrale park is erg mooi. Winkelstraat gezellig en ruim met leuke winkels.

Gereisd zakelijk in mei 2008

Een standaard Ibis Hotel

Jan Veenstra,
    12-1-2007

Een standaard Ibis Hotel. Eenvoudige en schone kamers met douche. Aan te bevelen om enkele dagen door te brengen. De ligging is erg goed! Verwacht alleen geen grote luxe. De enige luxe is de ligging!

Gereisd zakelijk in januari 2007

Eenvoudig en net hotel schuin tegenover het SNCF-station

Willem,
    10-1-2007

Eenvoudig en net hotel schuin tegenover het SNCF-station. Vriendelijke receptie is dag en nacht geopend. Kamers zijn redelijk, bedden zijn goed. Veel kamers hebben een bad ipv een douche! Behalve een eenvoudig Frans ontbijt en een frisdrankautomaat zijn er eigenlijk geen voorzieningen. Bij het afrekenen werd de via internet besproken korting aanvankelijk "vergeten". Al met al niet slecht, maar er moeten betere hotels in Toulouse zijn; de prijzen verschillen onderling weinig.

Gereisd anders in januari 2007
Toulouse (Haute Garonne) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 24 reviews