Hotel Novotel Toulouse Centre Wilson

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Toulouse Centre Wilson voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Novotel Toulouse Centre Wilson in het Nederlands

Prima Hotel

Frank
21-12-2009

1x geweest. Ligging is helemaal perfect op Place Wilson. Buiten sta je meteen tussen de restaurants en cafes. 5 minuten lopen van Capitole.

Over het hotel geen bijzondere opmerkingen. Het heeft een bar/restaurant dus je hoeft bij slecht weer niet de deur uit.

Gereisd zakelijk in januari 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Toulouse Centre Wilson in Toulouse (Haute Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Toulouse Centre Wilson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.