Hotel Novotel Toulouse Centre Compans Caffarelli

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Toulouse Centre Compans Caffarelli voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Novotel Toulouse Centre Compans Caffarelli in het Nederlands

Een prima verzorgd hotel in een autovrij gedeelte van de prachtige stad Toulouse. De ontvangst was warm, de kamers zijn heel comfortabel. Zonder badge geraak je niet in de lift, noch in de gangen.

Het ontbijtbuffet is zalig in een modern restaurant. Er is gratis Wifi, aan de receptie zijn kranten, staat een gratis pc, en is er een grote speelkamer.

Buiten, met de Japanse tuin als buur, is er een rechthoekig zwembad met enkele ligstoelen (gratis handdoeken aan de receptie).

Heel netjes, heel vriendelijk personeel. Kortom, een prima locatie op enkele passen van het centrum (Het Canal du Midi passeert het hotel, maar is niet de moeite waard).

En Toulouse zelf is absoluut een ontdekking waard. Wat een stad. Zoveel cultuur en kilometers autovrije winkelstraten. Een stad die je gezien moet hebben. De 'roze stad' zoals ze wordt genoemd, was een ontdekking van formaat.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012
2008

fijn hotel voor stadsbezoek met auto

rolien
17-7-2008

apart afgesloten gedeelte in parkeergarage voor hotel, voorzijde hotel is saai met parkeergarage ingang en grote zakenpanden, achterzijde ligt een prachtig park en een zwembadje, kamer is netjes en ontbijt en diner zijn goed verzorgd. loopafstand van centrum.

Gereisd met partner in juli 2008

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Toulouse Centre Compans Caffarelli in Toulouse (Haute Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Toulouse Centre Compans Caffarelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.