Hotel Mercure Toulouse Atria Compans Caffarelli

Hotel Mercure Toulouse Atria Compans Caffarelli

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Toulouse Atria Compans Caffarelli voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mercure Toulouse Atria Compans Caffarelli in het Nederlands

Dit hotel is gelegen aan de rand van het centrum van Toulouse. Is met de auto makkelijk bereikbaar en heeft een eigen parkeergarage (kost wel 10 euro per nacht overigens).

Het gebouw oogt nieuw en de kamer zag er ook als nieuw uit. Ruime kamer met voldoende groot 2-persoons bed; mooie badkamer met grote glazen douche met regen-douchekop. Raam kan helemaal open, ook op de hogere verdiepingen. Mijn kamer was 5-hoog en was aan de zijkant van het gebouw. Daar was het uitzicht deels straat, deels park. Geen last gehad van verkeersgeluid.

Prijs/kwaliteit verhouding was prima voor zo'n lokatie.

Ontbijt vond ik wat minder. Ik was ca 45 minuten voordat de ontbijttijd zou aflopen en toen was een deel van het assortiment al niet meer beschikbaar of was koud geworden. Ontbijt kostte 15 euro wat naar mijn idee iets teveel is. Beter gewoon even de lobby uitstappen want gelijk tegenover en naast het hotel zijn diverse café's en restaurantjes voor een betaalbaar ontbijtje-met-sfeer.

Gereisd alleenreizend in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Toulouse Atria Compans Caffarelli in Toulouse (Haute Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Toulouse Atria Compans Caffarelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.