Camping Le Rupe

9 reviews over Camping Le Rupe in het Nederlands

Typische stadscamping

Ivo en Marja van Pluur-Höften,
6-8-2017

Een camping die een betere beoordeling verdiend als stadscamping. Zo moet je deze camping ook beoordelen. Alles drop en dran met goed sanitair en perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan Toulouse

Gereisd met partner in augustus 2017

Redelijk

Hetty
7-1-2017

Huisjes veelal verhuurd aan buitenlanders die in de buurt werken.

Ingang ligt aan drukke straat.

Moeilijke toegang, als het hek dicht is blokkeer je de hele straat.

Gereisd met partner in september 2016

Ik ben 18 jaar en wilde graag liftend een reis door Frankrijk maken. Aangezien ik een klein budget heb, besloot ik met enkel een hangmat op reis te gaan. Het plan: bij mensen op de plek hangen, met toestemming van die mensen en de eigenaar, ten koste van enkel de prijs van 1 volwassene.

Ik kwam bij camping Rupe en de eigenaar ontving me ontzettend vriendelijk. Het was geen probleem om bij mensen op de plek te hangen, uiteraard tegen de prijs van een persoon.

Na een tijdje te hebben rondgelopen om mensen te vragen, kreeg ik een plek. De receptie was gesloten dus ik kon het goede nieuws niet melden. Een dag later, in de middag, ging ik naar ze toe. Hoeveel nachten blijf ik? Nou, 2. Dat is dan 34 euro. Ik betaal toch voor 1 persoon vraag ik. Nee, is het antwoord, anders kan iedereen dat doen. Maar wij hadden toch iets afgesproken?

Betaal dit geld anders haal ik de politie erbij. Dat was zijn antwoord. Deze man maakte misbruik van het feit dat ik de taal niet sprak en nieuw was!!!!

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Nooit meer.

Men
23-9-2015

Vies ,onveilig,veel Roemenen bivakkeren s'nachts in het toilet gebouw.

Zuipende schreeuwende en vechtende Roemenen.

Zigeuners dag en nacht met harde muziek om gek van te worden dat over de camping schalmt. Tussen door van een ander gelegen woonwagen kamp house muziek.

Oud ijzer,kapotte caravans,auto's die weg staan te rotten.

Alles moet je afsluiten ,opbergen,vastzetten of het is weg.

Er zijn camera's maar deze houden niet echt veel bij.

Restaurant is erg duur en ongezellig.

Blij dat we konden gaan zo ook onze buren uit Frankrijk,Spanje ,Zwitserland .

De camping liep zowat leeg op zondags morgen met mensen met slaap te kort.

Onze Oostblok vrienden bleven deze lagen her en der verspreid de roes uit te slapen.

De eigenaar vind het normaal en doet er niks toe.

WiFi 30minuten voor 6 euro.

Gereisd met partner in september 2015

Een maal nooit weer

Marinus
25-7-2014

We hebben op deze camping 1 dag gestaan als tussenstop de camping er zeer goed beveiligd omdat er veel zigeuners bivakkeren rondom de camping. Op de camping veel buitenlandse werknemers in oude caravans en huisjes.

Wij hadden geen prettig gevoel en zijn de volgende morgen vroeg met onze camper weer vertrokken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Camping ligt tussen diverse (snel)wegen waardoor je veel verkeer hoort.

Er is tegenover de camping een klein recreatiegebied om de hond uit te laten.

Als je de camping uit gaat naar links en dan voor de brug naar fietspad langs kanaal gaat, kun je tot in het centrum fietsen van Toulouse in ca 20 min.

Camping zelf heeft goed, modern sanitair. Snackbar was al dicht.

Verder verblijven er op de camping ook veel buitenlandse werknemers in huisjes/caravan. Zijn tot laat in de avond druk aan het praten.

Zijn ook vaste seizoensplaatsen op de camping maar dat ziet er allemaal beetje rommelig/ oud uit. Nee, langer dan twee nachten wil je hier niet staan.

Gereisd met partner in september 2013

Een super beveiligde camping wat misschien ook nodig is. In de nabije omgeving liggen veel woonwagen kampen die er soms niet al te fris uit zien. Op de camping merk je hier niets van.

Wij hebben veel gefietst in de omgeving met de fiets kaart van de camping.

Wij hadden een stacaravan die nog vrij nieuw was , de camping zijn ze echt aan het opknappen want ze hebben een super toilet gebouw. De eigenaar is super vriendelijk.

Gereisd met partner in april 2013

Ideaal gelegen als tussenstop vanuit Vlaanderen

Azou Gilbert
26-2-2010

Vanuit Vlaanderen ligt de camping op +- 900km. De camping zelf is super beveiligd met slagboom en automatische poort. Aan het sanitairblok was men aan het werken doch hadden toch een zeer warme douche kunnen nemen. Om er lang te blijven lijkt deze camping mij niet zo geschikt, maar ieder zijn menening.

Gereisd met partner in februari 2010
2008

te doen

RR
19-9-2008

Vrij kleine, super beveiligde camping. Geen winkel, geen zwembad, maar wel erg goedkoop. Je kunt met de fiets langs 2 kanalen tot in het centrum van de stad: een prachtige tocht. En Toulouse is echt de moeite!

Gereisd met partner in augustus 2008

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rupe in Toulouse (Haute Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rupe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.