Hotel Le Clocher De Rodez

Kleine hotelsWeer vandaag12°8°
Hotel Le Clocher De Rodez

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clocher De Rodez voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Clocher De Rodez in het Nederlands

Mooi en fijn

Irene
24-11-2015

Fijn hotel met personeel dat goed engels kan of in ieder geval moeite doet. Vlakbij het centrum, 5 min lopen van het capitool en ook een metro station op 20 meter afstand, en de bus vanuit het vliegveld stopt ook voor de deur.

Ontbijt was voor franse begrippen uitgebreid en ook niks op aan te merken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Clocher De Rodez in Toulouse (Haute Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Clocher De Rodez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.