Appartement De Brienne

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor De Brienne voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

1 review over Appartement De Brienne in het Nederlands

Wel aardig.

marcel_vdbrink
8-9-2015

Ik had de 1 persoonskamer, deze is behoorlijk klein.

Maar bed was goed en dito badkamer.

Ontbijt buffet is 13 euro en is dit wel waard. Kleiner ontbijt is ook te krijgen.

Hotel zit op loopafstand van het centrum, ook is de metro niet te ver wel (+/- 5 minuten lopen).

Nadeel was de wifi. (op sommige kamers b.v. 409) is deze slecht, op andere kamers bleek dit beter. Nadeel van de wifi is ook dat je heel vaak de de wifi code moet invoeren.

Prijs taxi van vliegveld naar hotel is +/- 25 euro.

Gereisd zakelijk in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Brienne in Toulouse (Haute Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Brienne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.