Hotel Crowne Plaza

3 reviews over Hotel Crowne Plaza in het Nederlands

Leuk hotel

Marcel
26-9-2010

Dit C-P ligt aan een gezellig plein met leuke tentjes waar je kan drinken en eten. Ook op het plein zijn vaak leuke activiteiten. Omgeving is allemaal lopend te doen en ook het centrale park is erg mooi. Winkelstraat gezellig en ruim met leuke winkels.

Gereisd Zakelijk in Thu May 22 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Niet de allerbeste CP

rob
8-2-2007

Niet de allerbeste CP. Locatie is heel prettig op paar meter van het mooie plein met veel vertier en de boekenmarkt. Maar alleen met de Taxi bereikbaar. Kamers niet groot, ontbijt veeeeulll te duur voor wat je krijgt. Snel naar buiten en op 1 minuut lopen of de bakker of een echte franse ontbijt tent. Service ouderwets frans, matig dus. Jammer

Gereisd Anders in februari 2007
2005

slecht hotel!!!!!! heel heelll slecht!!!

paul sandstra
28-4-2005

slecht hotel!!!!!! heel heelll slecht!!!

Gereisd Anders in april 2005

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza voor je op een rij gezet:

• VerzorgingLogies-ontbijt
  • De staf spreektEngels, Frans

• Soort gerechtenFrans

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza in Toulouse (Haute Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.