Aparthotel Clément Ader

Aparthotel

We hebben een aantal aanbieders voor Clément Ader voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Clément Ader in het Nederlands

geweldige plek om Toulouse te bezoeken

fam met jonge kinderen
19-8-2013

Mooi en schone accomodatie. Apartement met de luxe van een hotel. Ligging is erg goed en ondanks dat het binnen loopafstand (met kleine kinderen) van het centrum af is, is het erg rustig.

Heerlijke plek om bij te komen. Voor 1 nachten of een week is het prima te doen. Zwembad is klein maar prima als afkoeling in de zomer. Nabij het hotel voldoende ontbijt gelegenheid en eetgelegenheid.

Kamer is uitgerust met keuken met kookgelegenheid, koelkast, vaatwasser, bestek, pannen en servies.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Clément Ader in Toulouse (Haute Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Clément Ader zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.