Toulouse (Haute Garonne)

We hebben een aantal aanbieders voor Toulouse (Haute Garonne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Toulouse (Haute Garonne)

Redelijk

Erpee te Dee,
    19-8-2015

Wegens zaken 1 nacht in dit apparthotel vertoefd. Rustige en geluidloze kamer, stevig matras op een (helaas) wat gammel onderstel. Klein keukentje met de basale benodigdheden als koffiezetapparaat, waterkoker, etc. In de koelkast stond een flesje water. Op de kamer geen kluisje. De TV had helaas geen Ned. zender als BVN. Het gratis Wifi contact was op de kamer uitstekend, De kamer + badkamer/toilet was netjes en hygiënisch schoon. Het ontbijt was niet ruim, maar wel voldoende.

Gereisd zakelijk in augustus 2015