Toulouse (Haute Garonne)

We hebben een aantal aanbieders voor Toulouse (Haute Garonne) voor je op een rij gezet:

vakanties Toulouse (Haute Garonne)

Reviews over Toulouse (Haute Garonne)

Typische stadscamping

Ivo en Marja van Pluur-Höften,
    6-8-2017

Een camping die een betere beoordeling verdiend als stadscamping. Zo moet je deze camping ook beoordelen. Alles drop en dran met goed sanitair en perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan Toulouse

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooi en fijn

Irene,
    24-11-2015

Fijn hotel met personeel dat goed engels kan of in ieder geval moeite doet. Vlakbij het centrum, 5 min lopen van het capitool en ook een metro station op 20 meter afstand, en de bus vanuit het vliegveld stopt ook voor de deur.

Ontbijt was voor franse begrippen uitgebreid en ook niks op aan te merken.

Gereisd met vrienden in november 2015

Wel aardig.

marcel_vdbrink,
    8-9-2015

Ik had de 1 persoonskamer, deze is behoorlijk klein.

Maar bed was goed en dito badkamer.

Ontbijt buffet is 13 euro en is dit wel waard. Kleiner ontbijt is ook te krijgen.

Hotel zit op loopafstand van het centrum, ook is de metro niet te ver wel (+/- 5 minuten lopen).

Nadeel was de wifi. (op sommige kamers b.v. 409) is deze slecht, op andere kamers bleek dit beter. Nadeel van de wifi is ook dat je heel vaak de de wifi code moet invoeren.

Prijs taxi van vliegveld naar hotel is +/- 25 euro.

Gereisd zakelijk in september 2015

Prettig hotel met een echte gastheer

Marlies,
    3-9-2015

Prima gemoedelijk hotel. De gastheer is zeer attent en service gericht.

Gereisd zakelijk in augustus 2015

geweldige plek om Toulouse te bezoeken

fam met jonge kinderen,
    19-8-2013

Mooi en schone accomodatie. Apartement met de luxe van een hotel. Ligging is erg goed en ondanks dat het binnen loopafstand (met kleine kinderen) van het centrum af is, is het erg rustig.

Heerlijke plek om bij te komen. Voor 1 nachten of een week is het prima te doen. Zwembad is klein maar prima als afkoeling in de zomer. Nabij het hotel voldoende ontbijt gelegenheid en eetgelegenheid.

Kamer is uitgerust met keuken met kookgelegenheid, koelkast, vaatwasser, bestek, pannen en servies.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
Toulouse (Haute Garonne) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 24 reviews