Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

6 Reviews over Grand Maux

• 9Marjanne vd Haar23-09-2018

Geweldig

Geweldig verblijf alles erop en eraan een prachtige omgeving en het interieur fantastisch geweldige keuken badkamers en slaapkamers men kan er met 10 personen makkelijk vakantie houden Aan accommodatie geen gebrek Eetkamer bibliotheek hal en een grote woonkamer Wij hebben genoten

• 9Cmf Sevenstern11-09-2016

Geweldig!

Het is uiterst compleet,je kunt het niet bedenken of het is hier. De stilte is overweldigend en je komt totaal tot rust. Als je actie wilt is hier genoeg te doen. Een heel privé voetbalveld. Basketball,groot zwembad en hele leuke Franse dorpjes in de buurt met locale markten en winkels. Wij vonden het een perfecte week. Waar kun je een wijntje drinken op je eigen terras en de hertjes voor je neus zien lopen?

• 8Diaan13-04-2016

Heerlijk

Geweldige boerderij midden in de natuur. Mooi verzorgd en we hadden heerlijk weer. Hierdoor wel wat insecten maar ik denk dat het overal zo is. In huis hadden we alle ruimte met ze 8te en zoals sommige mensen het over muizen en ratten hebben hebben wij daar totaal geen last van gehad. Buitenshuis was het een paradijs met alle bloemen en planten en heerlijk als het te warm was het zoutwater zwembad. Ik persoonlijk vond dit erg prettig. Ik kan mensen zeker aanraden hier lekker naartoe te gaan

• 4Walt17-08-2015

slechte prijs/kwaliteit

Mooi huis in een mooie omgeving. Fijn zwembad. Het huis is voorzien van alle gemakken, bestek, keukengerei en servies zijn in ruime hoeveelheid aanwezig. Prijs/kwaliteitsverhouding was slecht om een aantal redenen. We hadden heel veel last van knaagdieren in en om het huis, we hebben een rat en een loir (grote muis) in huis gevangen. Deze hielden ons elke nacht uit onze slaap. Verder twee dode muizen in het zwembad gevonden. Zwembad tegels lagen veelal los, wat gevaarlijek situaties oplevert. Verder lekkages gehad bij regenval.

• 8Helen01-09-2011

prachtig, luxe huis en alle rust....

fantastisch mooi, authentiek huis, van alle moderne gemakken voorzien (afwasmachine, grote 6 pits fornuis met oven, wasmachine, droger etc.). Ruim huis, lekker koel. Aan evt kinderen is absoluut gedacht: pingpong tafel, basketbal net, badmintonrackets, tv met nederlandse zenders, dvd, grote tuin, zwembad, veel ruimte ; er ontbrak niks aan. Het gebied is mooi, erg rustig. In de omgeving is weinig te doen. Voor de rustzoekers een absolute aanrader! De beheerster Jacintha kwam geregeld, was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• 9Familie Zwiers15-08-2010

Idyllisch, landelijk, geweldig!

Dit ruime vakantiehuis bleek heel geschikt voor 6 volwassenen en 4 jonge kinderen. Veel ruimte in en om het huis, verschillende terassen, een zwembad, een tv met dvd en nederlandse zenders, een zeer complete keuken, echt alles was aanwezig tot een strijkplank met strijkijzer toe! De ligging is in het heuvellandschap, je moet wel met de auto naar de winkel, maar het is een mooie rit en onderweg kom je niemand tegen. Dit geweldige gebied is mooi om te toeren en de kleine plaatsjes/marktjes aan te doen. Ook Villeneuve sur Lot is de moeite waard. Je bent even onderweg om echt iets te gaan doen, maar je kunt hier vooral lekker tot rust komen. De kinderen speelden met elkaar in huis, om huis of in het zwembad en wij konden relaxen en genieten van het uitzicht, de bloemen en elkaar. Een aanrader voor wie eens iets heel anders wil met een vriendengroep en kids erbij! Wat mooi!

Vakantiehuis Grand Maux info