Camping La Source

Camping La Source
7,9

51 reviews over Camping La Source in het Nederlands

Met jonge kinderen

Zeer geschikt voor een super vakantie

Thomassen
9-8-2018

Onze kinderen van 6 en 8 jaar hebben enorm genoten van alles. Zowel van het zwembad als van het meer. In de buurt op ongeveer een kwartier afstand hebben we ook een keer een klimparcours met ze gedaan. Op die zelfde plaats heeft onze dochter ook pony gereden. Diverse watervallen in de buurt bezocht en dit was ook heel leuk. Dit was op ongeveer 20 minuten en ongeveer 35 minuten afstand.

We zijn hier 12 dagen geweest en hebben ons geen dag verveelt.

Sanitair en camping personeel was meer dan prima!

Super fijne, relaxte vakantie gehad!

Saskia
30-7-2018

Wat n prachtige camping! Wij hebben genoten van t meer, t zwembad, t uitzicht...

De caravan is compleet, heerlijk pizza’s te halen in t restaurant. De kinderen hebben mee gedaan met n voetbaltoernooi, met n kabelbaantje over t meer gevlogen en gewaterfietst. De camping ligt in n natuurgebied, dus een rustige omgeving. T personeel en de eigenaar zijn super vriendelijk en behulpzaam.

Fred, Gérante, 13-8-2018
Dank u voor dit mooie woord. Jullie waren een zeer vriendelijke familie, ,we wensen u nog een fijne zomer. :)

rustige camping met weinig vertier in omgeving

Jurgen van D
3-9-2017

Mooie ligging aan stuwmeer.

Prima stacaravans, helaas geen veranda, maar gelukkig niet gemist.

Terras camping dus als je bovenaan staat training voor de kuitspieren.

In de wijde omgeving is niet veel te doen, en geen leuke kleine (zeker geen grote) dorpjes.

Wel mooi natuur, dus als je van rust houdt is deze omgeving zeker een aanrader.

Leuke camping, maar het kan een stuk beter

Ricardo
2-9-2017

Ontvangst op de camping was goed, ontvangen door een Engels sprekende medewerker welke prima uitleg over de faciliteiten van de camping gaf. Broodjes service op de plaats is erg prettig, alleen jammer dat dit bij regen niet wordt gedaan. Sanitair in het grote gebouw is oke, wat bij een 4 sterren camping niet kan is dat het zeep in het sanitair gebouw gedurende een hele week op is en dat er op een gegeven moment rollen wc papier worden gebruikt welke niet in de houders passen en dus los op de wc staan. In de 2e week werd het sanitair beduidend minder schoon. Zwembad, meer en aquapark zijn super voor de kinderen net als de gratis midgetgolf. Op de camping wordt door de eigenaar, personeel en gasten veel te hard gereden, ook na klagen bij de eigenaar werd dit niet anders. Bij aankomst begint het al dat je met een snelheid van 20km/h naar je plek wordt gebracht, dit terwijl 10km/h volgens het bord bij de entree is toegestaan. Door de hoge snelheid van voertuigen op de camping geef ik kindvriendelijkheid een 1. Actviteiten zijn allemaal heel ver weg, je bent zo 2 uur onderweg (enkele reis). Simpele info zoals wanneer er waar een markt is is niet leesbaar aanwezig. Wij hadden een mooie ruime plek met uitzicht over het meer ongeveer halverwege de camping.

Prima Camping

Rogier
29-8-2017

Wij hebben twee hele leuke weken gehad op deze terrascamping. Wij wisten van tevoren dat het een terrascamping was en dat het in een rustige omgeving ligt. Precies de reden om hierheen te gaan! Prima stacaravan op het één na hoogste 'straatje' met een mooi uitzicht op het meer. Ja je moet wel een beetje fit zijn om een paar keer per dag lopend van zwembad, reeceptie, tafeltennis of aquapark etc. naar boven te lopen maar een beetje beweging kan geen kwaad. Frederic (de Franse eigenaar) spreekt prima Engels. De Nederlandse stagiar was uitermate behulpzaam en heeft ons prima op weg geholpen bij aankomst. Ook het 'animatie' team waren leuke jongens en organiseerden meer dan voldoende! Niet elke fransoos spreekt vloeiend Engels maar als je dat zoekt moet je lekker naar Engeland gaan.

Zwembad Top, Tennisveld Oké. Aquapark geweldig leuk!

Wij hebben ons prima vermaakt!

Camping la Source, Gérante, 30-8-2017

Dag Rogier,

Heel erg bedankt voor je aardige bericht. Onze camping is anders dan andere, mede doordat het zich bevindt in een beschermd nationaal park. De helling kan inderdaad wat zwaar zijn voor sommige niet-zo-sportieve mensen. Om die reden gaan we voor het zomer seizoen 2018 de circulering van ons 8-persoons golfkarretje op te Voeren. We zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf, u was een zeer vriendelijke familie.

Het team van La Source

Viel tegen.

Paul
27-8-2017

Bij aankomst werd ik onvriendelijk medegedeeld dat ze pauze hadden..Hierdoor moesten we een tijd in de warmte wachten. We kregen geen informatie bij inchecken. Eigenaar spreekt geen engels. Campingplaats lag mooi en rustig. Het sanitair gebouw (bij tennisbaan) werd maar 2 keer per dag gepoetst, hierdoor niet schoon. Op een zondag was wc verstopt, hierdoor smurrie op de grond. Werd pas volgende dag opgeruimd!! Zwembad was wel top. Animatie maar 2 keer per week voor kinderen. Te weinig voor hoogseizoen. Omgeving mooi, wel ver rijden voor alles. Restaurant tussen 16 uur en 19 uur gesloten!! Al met al camping niet geschikt voor kleine kinderen. Vooral met veel regen, wat wij hebben gehad niet geschikt.

Camping la Source, Gérante, 30-8-2017

Hallo Paul,

Sorry dat u heeft moeten wachten bij het inchecken, maar het is als het goed is wel aangegeven bij uw reservering dat aankomsten voor de camping altijd plaatsvinden vanaf 14:00 en de huisjes vanaf 16:00. Dit is om de goede doorstroom te garanderen. Bij de receptie staat ook aangegeven dat we tussen half 1 en half 2 gesloten zijn.

Ons schoonmaakteam komt zowel om 7:00 als om 15:00 langs bij het sanitairgebouw. We kunnen asociaal gedrag van cliënten niet signaleren buiten deze tijden. We adviseren mensen daarom bij de receptie dergelijke gevallen te melden, zodat we direct kunnen ingrijpen.

Er is elke dag animatie in de ochtend en de middag, en voor de kleinere kinderen hebben we elke ochtend de Mini Club.

Het is natuurlijk erg jammer dat u enkele dagen regen heeft gehad; het slechte weer stak toen net Europa over... Hopelijk is uw terugreis goed verlopen.

We wensen u een fijne dag,

Het team van La Source

Niet top...

Pascal
17-8-2017

We waren hier met de vouwwagen en stonden op de bovenste laag. Goede beenspieren eerste vereiste hier. Prachtig uitzicht. (Nieuwe) eigenaar spreekt nauwelijks Engels en wij kregen geen enkele informatie van hem bij inchecken. Niet over het brood dat bij je pitch gebracht kon worden en niet over het niet beschikbaar zijn van de restaurant-voorzieningen. Het beter Engelssprekende personeel gaf die info wel aan anderen. Nederl.sprekende touroperatoragent was er nieuw maar erg aardig. Personeel scheurde wel veel te hard over de camping in hun golfkarretjes - zo ook veel campinggasten overigens. Sanitair op de bovenste laag was minimaal. Uit je douche hokje sta je meteen buiten. Bij slecht weer is dat wel wat vervelend. Sanitair bij het tennisbaantje is beter. Leuk om over het stuwmeer te varen maar het huurbootje van de camping is zeer luidruchtig. Grote supermarkten zijn een eind rijden over de smalle bochtige bergwegen. Zo ook bezienswaardigheden. Conques is een aanrader. Geen topcamping.

Frederic, Gérante, 22-8-2017

We danken u voor uw bericht; We hebben begrip voor uw mening en zullen het gebruiken om onszelf te verbeteren. Het is waar dat niet iedereen goed Engels spreekt bij ons. Wel hebben we elk jaar een Nederlandse medewerker om de communicatie met onze gasten te faciliteren. Waarschijnlijk is er door de grote drukte op uw dag van aankomst iets misgegaan waardoor u niet alle gewoonlijke informatie over de camping kreeg. Men kan overigens altijd langskomen bij de receptie om aanvullende info te krijgen.

We zullen in ieder geval scherper letten op het harde rijden van ons personeel en onze gasten. Het is belangrijk dat iedereen zich respectvol gedraagt om het plezier van anderen niet te verpesten.

Verder bevindt la Source zich midden in een nationaal beschermd natuurgebied. De omgeving die we bieden bevindt zich uiteraard nooit in de buurt van een grote stad. Dit geven we ook aan op onze website.

We hopen dat uw terugreis voorspoedig is verlopen en dat het begin van de werkweek niet te zwaar valt.

fantastisch maar nooit meer

isa
13-8-2017

sanitair was werkelijk geweldig.

Mooie camping en omgeving maar vreselijk saai

Super leuke knusse en gezellige camping

familie uit Breda
8-8-2017

Hele leuke knusse camping, met gezellig zwembad. Organiseren leuke dingen voor de kinderen. Prima winkeltje, maar niet voor grote boods c happen te halen. Vlot in het meer, is heel leuk en dagelijks te doen. Kabelbaan over t meer, net buiten de camping is een leuke en stoere ervaring, voor leuke prijs. Goeie klimschoenen mee ( wanneer je ver boven in zit, op de camping, is het een hele stijle klim, naar je chalet) en weten dat je eindje moet rijden, wanneer je kan shoppen of boodschap kan halen. Wij hebben er een kei toffe vakantie gehad.

Niet om nog een keer naar terug te gaan...

Hester
26-7-2017

Wij hadden voor 14 dgn een 5 persoonschalet gehuurd. Het chalet was erg mooi gelegen, prachtig uitzicht over het meer, veel privacy. Wel misten we de 'gezelligheid' van een camping. Het chalet was zeer minimalistisch ingericht, geen waterkoker bijvoorbeeld (theewater koken in een pannetje) zeer kleine slaapkamer en dito bed, matrassen en kussens niet fris. Geen afgesloten ruimte voor de kinderen wat de nachtrust niet ten goede kwam. Staat ons inziens echt niet in verhouding tot de prijs die gevraagd wordt. Dit laatste vonden we voor meer dingen gelden mbt de camping, bijv het winkeltje en het restaurant (niet lekker gegeten, veredelde snackbar). Omgeving erg mooi, maar weinig te doen. Geen leuke stad in de buurt oid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Source in Thérondels (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Source zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.