Hotel De La Marne

Alleenreizend

Goede prijs kwaliteitverhouding

Lortye Hans
5-8-2018

Goed hotel met zeer vriendelijke ontvangst in het centrum. Afgesloten parkeren. Goed ontbijt. Kortom perfect en schoon hotel met goede airco.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De La Marne in Tarbes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De La Marne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.