Camping Yelloh! Village Le Pré Lombard

Camping Yelloh! Village Le Pré Lombard
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Pré Lombard voor je op een rij gezet:

42 reviews over Camping Yelloh! Village Le Pré Lombard in het Nederlands

Met oudere kinderen

Fijne camping op fraaie locatie

Tom Wildvank
6-8-2018

Heerlijke vakantie gehad op deze camping. Goede indeling, kampeerders bij elkaar en mobilhomes achterop het terrein, zodat de kampeersfeer gewaarborgd blijft en het niet te groot aanvoelt. Prachtig zwembad met mooi kinderbad waar onze zoon van drieënhalf urenlang in gezwommen heeft. De camping ligt op een prachtlocatie, omgeven door bergen en op loopafstand van Tarascon. Personeel is vriendelijk, enthousiast en behulpzaam. Mix van nationaliteiten. Net als de campinggasten. Gelukkig geen Nederlandse enclave, maar van alles wat. Genoeg vertier qua animatie voor wie daar gebruik van wil maken. Gezellig barretje voor een biertje en lekker de Tour de France kijken. Mogelijkheden voor uitstapjes genoeg. Stuwmeer, marktjes, cols met uitzicht, Carcassonne, Andorra. De campingeigenaar is erg betrokken en heeft oog voor zijn gasten. Complimenten.

Top camping!

Danny de Hoon
26-7-2018

Goed verzorgde camping in een prachtige omgeving. De animatie op de camping onder begeleiding van Delphine is werkelijk uniek. Deze dame krijgt het hele team dusdanig enthousiast dat je er vrolijk van wordt (terwijl wij niet zo voor animatie zijn toch aansluiting gevonden). Hele fijne ontvangst en werkelijk elke medewerker werkt vol enthousiasme voor zijn gasten. De ‘eigenaar’ is altijd aanwezig wat vergaande betrokkenheid laat zien. Onze tieners hebben hier een fantastische tijd gehad, waar alle gelegenheid wordt gemaakt om deze groep kids bij elkaar te krijgen in de vorm van “chillruimte”. `camping is echt een aanrader! Voor ons duidelijk waar volgend jaar de reis heen gaat! In 1 vakantieperiode niet alles te doen wat aldaar te bezichtigen, danwel te doen is.

Tips: Trott-e occitanie (met electrische step door de natuur), Canyoning, Raften (rock and roll rafting, waterval cascade d’ars (mooie wandeling)

Heerlijke camping

Erwin
7-8-2017

Wij hebben hier 2 weken gekampeerd en kunnen iedereen deze camping aanbevelen "mooie ruime staanplaatsen en schoon sanitair" wat grotendeels nieuw is. Wat wel een beetje jammer is, dat er niet veel Nederlanders op de camping staan, wat dan voor oudere jeugd natuurlijk wel wat minder is. Wij waren echter met een kind van 2 en dat was gewoon lekker genieten in een schitterde omgeving.

Redelijke camping.

Eduard Bruinink.
3-10-2016

We hebben hier in het voorjaar 3 weken gestaan, DAT was te lang. Men verhuurt de woonmobiles in het voorjaar aan gastarbeiders, en die veroorzaken zowel in de ochtend als in de avond vaak overlast ivm het vroege vertrek met veel kabaal rond 7.00 uur, en in de avond weer, 23,00 uur, omdat ze zich zo nodig luidkeels moeten ontspannen. Uitstekend zwembad, vriendelijke mensen aan de receptie, slecht restaurant en heel duur, was amper open en op de avond toen we aankwamen was men te beroerd om ook maar iets klaar te maken. Ik deel de mening dat dit zeker geen 4 sterren camping is. Toch hebben we het er 3 weken volgehouden, zeker door de omgeving die geweldig is. Kortom, niet voor herhaling vatbaar, maar wel redelijk tevreden, mede omdat we aan de rand stonden en een heel mooi uitzicht hadden, maar zo zijn er wel meer campings te vinden.

Prachtige camping.Mooie omgeving.

wifi deed het niet op de plaats Wel bij de receptie.Zwembad was nog niet open.

Schone mooie camping, wel erg luidruchtig

Christine
15-8-2016

Wij hebben hier vier dagen gestaan. Het is een goede camping. Schoon en goede plaatsen. Voor ons was hij wat minder geschikt want we waren met z'n tweeën met twee honden. We zochten vooral rust en wandelmogelijkheden. In beide wordt op/vanuit deze camping niet voorzien. Er zijn heel veel kinderen en een geweldig animatieteam. Voor mensen met kinderen dus heel geschikt. Gelukkig konden we op korte rijafstand wel mooie wandelmogelijkheden vinden.

De camping heeft redelijke plaatsen. Het sanitair is oud. Maar oud betekend niet vies. Het is keurig schoon en er is geïnvesteerd in nieuw sanitair. Fijn dat er animatie is alleen jammer dat te veel op de Franssen is gericht ondanks dat er een nederlandsmeisje is in het team. De ligging van de camping is prachtig. Je bent zo in Andorra over een prachtige route.

Voor ons was deze camping prima!

Geen aanrader

Fam Hogers
25-8-2015

De camping is gezien de staat waarin het verkeerd de 4 sterren zeker niet waard. Plekken zijn best ruim echter je staat kort op elkaar en is vooral Frans georiënteerd. De rivier is niet toegankelijk en wordt afgescheiden met een hek. De omgeving is aantrekkelijk echter de trip naar Andorra is niet aan te bevelen. Ondanks de geringe afstand ontzettend druk met verkeer waardoor je uren in de auto zit. Als je van fietsen houdt mooie omgeving en fijne beklimmingen.

Camping Le Pré Lombard was "dun bezet" in juni. De camping ligt gunstig en centraal voor het plannen van tripjes en bezoeken aan toeristische trekpleisters in de omgeving. Het verkeer en de richtingsborden in het stadje zijn een chaos. Veel onlogisch éénrichtingsverkeer. TomTom weet zich geen raad! De camping beschikt over een prima en prachtig zwembad. De staat en het onderhoud van de sanitaire voorzieningen zijn echter, zeker voor een vier-sterrencamping, vér beneden peil. De gebouwen zijn oud en versleten, verveloos en met veel gebroken stuc- en tegelwerk. Vanwege een mankement waren er slechts twee 'herendouches' beschikbaar gedurende de tijd dat wij er verbleven. Ook het schoonmaken liet te wensen over. De camping zou er stukken op vooruit gaan als geïnvesteerd zou worden in nieuw, modern sanitair. Het personeel is overigens bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Prima camping in prachtige omgeving

Fam. Van Dijk
30-8-2014

Wij hebben hier in augustus 2 weken in een stacaravan via touroperator gezeten. Mooi plaats langs de rivier de Ariege. Gezin met 2 kinderen van 8 en 10. Bij verblijf op de camping waren ze of in het mooie gerenoveerde zwembad, aan het voetballen (veelal Nederland tegen Frankrijk) of met toernooitjes bezig, zoals voetbal, basketbal, tafeltennis, badminton en petanque. Jammer dat de organisatie hiervan door het animatieteam in het Frans was en ze geen tot zeer weinig Engels spreken. In de mooie omgeving is genoeg te doen. Dagje Andorra aanbevolen. Kinderen (en wij dus ook) hebben zich goed vermaakt!

Yelloh! Village

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Pré Lombard in Tarascon sur Ariège , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Pré Lombard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.