Camping Yelloh! Village Le Pré Lombard

• 7.4Eetgelegenheden

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Pré Lombard voor je op een rij gezet:

61 reviews over Camping Yelloh! Village Le Pré Lombard

• 2018
    9Tom Wildvank06-08-2018

Fijne camping op fraaie locatie

Heerlijke vakantie gehad op deze camping. Goede indeling, kampeerders bij elkaar en mobilhomes achterop het terrein, zodat de kampeersfeer gewaarborgd blijft en het niet te groot aanvoelt. Prachtig zwembad met mooi kinderbad waar onze zoon van drieënhalf urenlang in gezwommen heeft. De camping ligt op een prachtlocatie, omgeven door bergen en op loopafstand van Tarascon. Personeel is vriendelijk, enthousiast en behulpzaam. Mix van nationaliteiten. Net als de campinggasten. Gelukkig geen Nederlandse enclave, maar van alles wat. Genoeg vertier qua animatie voor wie daar gebruik van wil maken. Gezellig barretje voor een biertje en lekker de Tour de France kijken. Mogelijkheden voor uitstapjes genoeg. Stuwmeer, marktjes, cols met uitzicht, Carcassonne, Andorra. De campingeigenaar is erg betrokken en heeft oog voor zijn gasten. Complimenten.

• 7Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 9Danny de Hoon26-07-2018

Top camping!

Goed verzorgde camping in een prachtige omgeving. De animatie op de camping onder begeleiding van Delphine is werkelijk uniek. Deze dame krijgt het hele team dusdanig enthousiast dat je er vrolijk van wordt (terwijl wij niet zo voor animatie zijn toch aansluiting gevonden). Hele fijne ontvangst en werkelijk elke medewerker werkt vol enthousiasme voor zijn gasten. De ‘eigenaar’ is altijd aanwezig wat vergaande betrokkenheid laat zien. Onze tieners hebben hier een fantastische tijd gehad, waar alle gelegenheid wordt gemaakt om deze groep kids bij elkaar te krijgen in de vorm van “chillruimte”. `camping is echt een aanrader! Voor ons duidelijk waar volgend jaar de reis heen gaat! In 1 vakantieperiode niet alles te doen wat aldaar te bezichtigen, danwel te doen is. Tips: Trott-e occitanie (met electrische step door de natuur), Canyoning, Raften (rock and roll rafting, waterval cascade d’ars (mooie wandeling)

• 2017
    9Erwin07-08-2017

Heerlijke camping

Wij hebben hier 2 weken gekampeerd en kunnen iedereen deze camping aanbevelen "mooie ruime staanplaatsen en schoon sanitair" wat grotendeels nieuw is. Wat wel een beetje jammer is, dat er niet veel Nederlanders op de camping staan, wat dan voor oudere jeugd natuurlijk wel wat minder is. Wij waren echter met een kind van 2 en dat was gewoon lekker genieten in een schitterde omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• Oude reviews

6Eduard Bruinink.03-10-2016

Redelijke camping.

We hebben hier in het voorjaar 3 weken gestaan, DAT was te lang. Men verhuurt de woonmobiles in het voorjaar aan gastarbeiders, en die veroorzaken zowel in de ochtend als in de avond vaak overlast ivm het vroege vertrek met veel kabaal rond 7.00 uur, en in de avond weer, 23,00 uur, omdat ze zich zo nodig luidkeels moeten ontspannen. Uitstekend zwembad, vriendelijke mensen aan de receptie, slecht restaurant en heel duur, was amper open en op de avond toen we aankwamen was men te beroerd om ook maar iets klaar te maken. Ik deel de mening dat dit zeker geen 4 sterren camping is. Toch hebben we het er 3 weken volgehouden, zeker door de omgeving die geweldig is. Kortom, niet voor herhaling vatbaar, maar wel redelijk tevreden, mede omdat we aan de rand stonden en een heel mooi uitzicht hadden, maar zo zijn er wel meer campings te vinden.

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 8Bobby21-09-2016

waren hier eind April 2016. Op doorreis.

Prachtige camping.Mooie omgeving. wifi deed het niet op de plaats Wel bij de receptie.Zwembad was nog niet open.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Christine15-08-2016

Schone mooie camping, wel erg luidruchtig

Wij hebben hier vier dagen gestaan. Het is een goede camping. Schoon en goede plaatsen. Voor ons was hij wat minder geschikt want we waren met z'n tweeën met twee honden. We zochten vooral rust en wandelmogelijkheden. In beide wordt op/vanuit deze camping niet voorzien. Er zijn heel veel kinderen en een geweldig animatieteam. Voor mensen met kinderen dus heel geschikt. Gelukkig konden we op korte rijafstand wel mooie wandelmogelijkheden vinden.

• 8Sander26-07-2016

Heerlijke camping, goed verzorgt en onderhouden

De camping heeft redelijke plaatsen. Het sanitair is oud. Maar oud betekend niet vies. Het is keurig schoon en er is geïnvesteerd in nieuw sanitair. Fijn dat er animatie is alleen jammer dat te veel op de Franssen is gericht ondanks dat er een nederlandsmeisje is in het team. De ligging van de camping is prachtig. Je bent zo in Andorra over een prachtige route.

Voor ons was deze camping prima!

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 7Fam Hogers25-08-2015

Geen aanrader

De camping is gezien de staat waarin het verkeerd de 4 sterren zeker niet waard. Plekken zijn best ruim echter je staat kort op elkaar en is vooral Frans georiënteerd. De rivier is niet toegankelijk en wordt afgescheiden met een hek. De omgeving is aantrekkelijk echter de trip naar Andorra is niet aan te bevelen. Ondanks de geringe afstand ontzettend druk met verkeer waardoor je uren in de auto zit. Als je van fietsen houdt mooie omgeving en fijne beklimmingen.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 6F.C.R.24-06-2015

Uitstekende ligging maar belabberd sanitair.

Camping Le Pré Lombard was "dun bezet" in juni. De camping ligt gunstig en centraal voor het plannen van tripjes en bezoeken aan toeristische trekpleisters in de omgeving. Het verkeer en de richtingsborden in het stadje zijn een chaos. Veel onlogisch éénrichtingsverkeer. TomTom weet zich geen raad! De camping beschikt over een prima en prachtig zwembad. De staat en het onderhoud van de sanitaire voorzieningen zijn echter, zeker voor een vier-sterrencamping, vér beneden peil. De gebouwen zijn oud en versleten, verveloos en met veel gebroken stuc- en tegelwerk. Vanwege een mankement waren er slechts twee 'herendouches' beschikbaar gedurende de tijd dat wij er verbleven. Ook het schoonmaken liet te wensen over. De camping zou er stukken op vooruit gaan als geïnvesteerd zou worden in nieuw, modern sanitair. Het personeel is overigens bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

• 2Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Fam. Van Dijk30-08-2014

Prima camping in prachtige omgeving

Wij hebben hier in augustus 2 weken in een stacaravan via touroperator gezeten. Mooi plaats langs de rivier de Ariege. Gezin met 2 kinderen van 8 en 10. Bij verblijf op de camping waren ze of in het mooie gerenoveerde zwembad, aan het voetballen (veelal Nederland tegen Frankrijk) of met toernooitjes bezig, zoals voetbal, basketbal, tafeltennis, badminton en petanque. Jammer dat de organisatie hiervan door het animatieteam in het Frans was en ze geen tot zeer weinig Engels spreken. In de mooie omgeving is genoeg te doen. Dagje Andorra aanbevolen. Kinderen (en wij dus ook) hebben zich goed vermaakt!

• 5Eetgelegenheden

5 tips over Camping Yelloh! Village Le Pré Lombard

• marcia, 02-09-2013

De omgeving is geweldig. Plateau de Beille is een aanrader, evenals het gele treintje door de bergen, de Montsegur, Carcasonne, kanovaren over de Ariege, Via Ferata. Teveel om op te noemen.

• Wennie, 28-07-2013

Tarascon heeft grote markt op woensdag en vrijdag, ver is er niet veel te beleven. Mooie dorpjes in de buurt; Mirepoix, Foix, Ax de Thermes en andorra is ook de moeite waard. Voor aktievelingen; klimmen, canoying, karten, mountainbiken, canoen en noem maar op.

• alders, 15-09-2012

Als je hier in het laagseizoen heen wilt is het een prima plek, maar reserveren zouden we afraden, zodat je vrij bent om te gaan als je dat wilt. Niet bijzonder voor kleine kinderen.

4 vragen over Camping Yelloh! Village Le Pré Lombard

• j_wolff12, 06-04-2015

jongeren

Komen hier ook wel oudere jongeren? Zijn er voor hun volleybaltournooien? En meerdere ping pong tafels? dit alles ook verlicht als ontmoetingsplek voor de jeugd s'avonds? dank, Mieke

As, 06-10-2019

Nee hoor iedereen loopt in korte broek

• regteren, 06-03-2015

kinderen

wie gaat nog meer naar deze camping a.s zomer? vanaf eind juli?

• Anne-Marie, 26-01-2014

Strandje?

Hallo, weet iemand of er 'n strandje aan de rivier bij de camping is?

Fam. Van Dijk, 30-08-2014

Nee, is er niet. Stroomt te hard om in te zwemmen. In het naastgelegen dorp kan dat wel. Koud water! Ongeveer 2 a 3 km rijden.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig