Hotel Confort

Kleine hotelsWeer vandaag21°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Confort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Confort in het Nederlands

Met vrienden

wel last van kerkklokken

mérens_fan
5-5-2011

Eenvoudig, klein en wat oud hotel maar keurig netjes verzorgde kamers en goed ontbijt (we waren er op basis van logies). Ligt in het centrum van Tarascon-sur-Ariege en is gunstig gelegen voor diverse uitstapjes in de prachtige omgeving. Groot nadeel vonden wij de kerkklokken vlak naast het hotel die 's morgens al heel vroeg luidden. Goed hotel om te overnachten als je alleen een slaapplek zoekt, bv. tijdens een doorreis. Geen entertainment in het hotel zelf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Confort in Tarascon sur Ariège , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Confort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.