Reviews over Tabre

Geweldige accommodatie

Ton Bos,
    31-8-2013

B&B Aux 4 Saisons in Tabre is een prima adres. Wij kwamen er bij toeval terecht en voelden ons er meteen thuis. Omdat onze camper ter reparatie in een garage stond, werden we door Brigitte en Jean-Claude tot twee keer toe meegenomen naar het leuke stadje Mirepoix om daar te kunnen dineren en de markt te bezoeken.

De kamer was prima, zo ook het sanitair. Er werd ons een uitgebreid ontbijt voorgezet met o.a. zelfgemaakte jam. Vanaf het terras heb je een mooi uitzicht op de bergen. Het gehuchtje Tabre is heerlijk rustig. Op een kilometer afstand vind je een Intermarche.

In de nabijgelegen plaatsen Laroque d'Olmes, Lavelanet en Mirepoix zijn voldoende goede en voordelige eetgelegenheden te vinden.

De B&B van de familie Canal is een echte aanrader.