Camping La Cascade

4 reviews over Camping La Cascade in het Nederlands

Mooie camping, erg gastvrij

Els,
11-7-2017

Wij waren hier voor een overnachting onderweg naar het zuiden. Heel mooi gelegen aan de Tarn, wel een avontuur om beneden aan de rivier te komen met de caravan door de steile weg. Gastvrij ontvangen, een goede plek, bijna aan het water, gekregen. We hebben genoten van de rust en de vogels. Er is een zwembad en een sporthal. Het sanitair is waarschijnlijk volledig vernieuwd en voldoet aan alle eisen, superschoon en mooi. Het dorp is niet veel bijzonders, oud en stil. Als je van rust en natuur houdt is dit een heerlijke camping. Terug omhoog met de caravan was met onze auto niet te doen, gelukkig bood de campingbeheerder met een 4x4 uitkomst.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie camping in schitterende omgeving

reinier
12-8-2015

Camping is mooi gelegen aan de rivier de Tarn. De kampeerplaatsen liggen veelal dicht bij de rivier in vergelijking met de "huisjes ". Gebied kenmerkt zich door stijle hellingen en dat geldt zeker voor de camping. Even brood halen, naar het zwembad of de centrale sanitair voorzieningen is een pittig stukje naar boven lopen, maar gelukkig mag je ook weer naar beneden. Weinig Nederlanders, voornamelijk Franse bezoekers. Rivier is mooi en biedt genoeg plezier waardoor de wandeling naar het zwembad vaak achterwege bleef. Plekken niet erg groot maar groot genoeg. Keurig onderhouden en rustige omgeving. Als je graag vermaakt wilt worden moet je er niet zijn maar anders een prima camping.

Kwaliteit van het restaurant is niet geweldig maar in het dorpje, nog verder de heuvel op.....is een prima auberge. Zwembad prima afmetingen met genoeg ligstoelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Aardig. geen topper.

J Knim
7-8-2011

Locatie = mooi. Terrassencamping aan een diepe rivier.Geen pootje baden of dammen bouwen.

De meest trieste pizza ooit gegeten bij de camping.Verder jaagt de beheerder op iedereen die geen"campingbandje "om zijn pols heeft.Hoe zielig. Zeer klein dorpje zonder vertier 1 bar,1bakker,1kleine spar, geen vertier.Voor wat activiteiten moet je de auto in.Voor ons geen herhaalvakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Conditie opbouwen

R.Fransen
25-6-2011

Deze camping heeft een gespleten persoonlijkheid. Aan de ene kant een fantastische ligging, zeer vriendelijk personeel, veel rust, een uitstekend zwembad en voldoende eet- en drinkgelegenheid. Maar tegelijk is de staat van het sanitair bedroevend, en moet je bergbenen hebben om naar de toiletten te lopen. We hebben een heerlijke tijd gehad, veel in de omgeving gedaan en mooie plekken bezocht en een goede conditie gekregen van het lopen naar de toiletgebouwen. En dat sanitair... Ach, daar kun je je best overheen zetten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Cascade in St. Rome-de-Tarn (Aveyron), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Cascade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.