Camping Mas du Midi

Camping Mas du Midi
9,3

35 reviews over Camping Mas du Midi in het Nederlands

Wij zijn er afgelopen zomer geweest

Jan en Karolien
14-1-2007

Wij zijn er afgelopen zomer geweest. We hebben er een leuke tijd gehad. Lekker tot rust gekomen. Die jonge hond die ze hebben kwam ook wel eens bij ons een kijkje nemen. Nieuwsgierig is de hond wel. Dat vonden wij alleen maar leuk. Het zag er allemaal netjes uit. Alleen, vaak waren de tafels bij het zwembad bezet als we er wilden eten, maar deze winter zouden er nieuwe tafels bij komen. We zijn benieuwd, in september gaan we er weer naar toe!

2006

Wij zijn op aanraden van kennissen op doorreis naar spanje langs deze camping gegaanmet onze camper.

Je leeft er echt als God in Frankrijk,de rust de omgeving.

God heeft de hof van eden geschapen en direct daarna deze camping,zo hebben mijn vrouw en ik het ervaren.

Een echte aanrader!!!!!!!!!!

Wij zijn twee weken op Mas d'Ekeby geweest

Bart van Wellingen
    20-8-2006

Wij zijn twee weken op Mas d'Ekeby geweest. Wij hadden de blokhut gehuurd. Heel erg knus en met een leuk zitje buiten onder een hele grote walnootboom. Sanitair en zwembad zijn altijd proper. De mensen van Mas d 'Ekeby deden er echt alles aan het ons naar de zin te maken. Minpuntje; hun jonge hond die nogal eens uitbrak en dan bij ons kwam buurten. Mijn vriendin vond dat niet zo leuk. De schapen die rond de camping grazen overigens wel. Trouwens, het eten was echt grandioos. Bart.

Wij zijn een week op Mas d 'Ekeby geweest

Hans en Darquise
      30-7-2006

Wij zijn een week op Mas d 'Ekeby geweest. Hadden een gîte gehuurd met een groot terras en alles er op en eraan. Het was geweldig! We zijn zo verwend. Dit was een echte rustvakantie. Geweldige wandelmogelijkheden. Vanaf ons terras zagen we uit op het zwembad en hebben regelmatig reeën door het veld zien lopen. Het dorpje St.-Projet is heel rustig en gelukkig nog niet toeristisch. Lees onze beoordeling daarover ook maar eens. De eigenaren van Mas d 'Ekeby (Hollanders) hebben er echt alles aan gedaan het ons naar de zin te maken. En dat terwijl dit hun eerste jaar is en ze het 'wandeloord' nog aan het opzetten zijn. Wij hopen dat ze nog veel gasten krijgen en dat we volgend jaar weer een weekje mogen komen uitrusten.

Wij hebben hier een heerlijke rust vakantie gehad

Froukje en Joost
        30-7-2006

Wij hebben hier een heerlijke rust vakantie gehad. Je kunt hier mooie wandelingen maken en genieten van authentieke Franse dorpjes in de omgeving. Tevens kun je vanaf hier een stedentrip maken naar Toulouse. Deze camping is opgezet door een Nederlands echtpaar die iedereen altijd met open armen ontvangt. Wij hebben hier een hele fijne tijd gehad, en het is zeker een aanrader voor mensen die van de drukte in Nederland willen ontsnappen en lekker tot rust willen komen in dit prachtige stukje Frankrijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mas du Midi in St. Projet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mas du Midi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.