Camping Mas du Midistersterstersterster

Tonen op kaart

38 reviews over Camping Mas du Midi

• 10Jeanine Peters15-08-2012

heimwee naar deze plek

Wij gaan al jaren naar kleine campings. Altijd leuk en gezellig, maar dit overtrof alles. Met stip op nr. 1. Zo'n warm welkom, zoveel ruimte en een enorme sfeer. Quinta en Frank doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te maken. Beiden bezitten een natuurlijke rust en een ontspannen houding. Als je een probleempje had, dan probeerde ze het mee op te lossen. Superrrrr. De camping, de gites, de overkaping en de safari-tent zien er top en sfeervol uit. De badkamers zien eruit als een badkamer van thuis. Alle ruimte en luxe. Geen ellebogen tegen schotten. Geen kleding die nat wordt. Kinderen zijn ook meer dan welkom. Ook aan hen hebben ze gedacht. Trampoline, pingpongtafel, volleybalnet/badmintonnet, spelletjeshoek, stripboeken te-over, dvd's in overvloed + dvd-hoek, ... Ook is er een plek om een kampvuur te maken. Frank speelt de gitaar en het vakantiegevoel is compleet. Voor de volwassenen staan er heel veel mooie boeken die je gewoon mag lezen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Marije & Jan30-07-2012

Super plek, veel rust en ruimte.

Mas du Midi is een prachtige rustige camping met zeer ruime plekken waardoor het heerlijk rustig is bij de tent. Heb je zin in gezelligheid, dan kan je dat vinden bij het zwembad. Het zwembad is dan een ook een gezellig ontmoetingspunt voor de kinderen en hun ouders.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Claudine Steneker07-01-2012

Geweldige plek, omgeving en gastvrije mensen.

Ik heb een fantastische tijd gehad in Mas du midi met deze aangename gastvrouw en gastheer. Je krijgt meer dan genoeg ruimte om je tent, of als je wilt, caravan neer te zetten. Ik zelf heb in de gite geslapen welke gezellig was ingericht en met de nodige luxe, zelfs Nederlandse TV. De natuur is werkelijk fantastisch op het terrein en in de omgeving. Ik heb geweldige wandelingen gemaakt, alleen, maar soms nam ik de honden van de gastmensen mee.Op een van mijn tochten heb ik herten gezien en s'nachts hoor je vaak uilen. Meteen vanaf het terrein is het heel mooi om te wandelen maar op een aantal kilometer afstand zijn ook tal van mooie route's o.a rond Saint antonin Noble val. In de nabije omgeving zijn ook veel Chateau's te bezichtigen De mensen van Mas du Midi kunnen trouwens ook lekker koken. Dit alles bij elkaar opgeteld met fantastisch weer en de Franse sfeer maakte mijn vakantie compleet af!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Alleen gereisd in september 2011

• 8Jan en Karolien14-01-2007

Wij zijn er afgelopen zomer geweest. We hebben er een leuke tijd gehad. Lekker tot rust gekomen. Die jonge hond die ze hebben kwam ook wel eens bij ons een kijkje nemen. Nieuwsgierig is de hond wel. Dat vonden wij alleen maar leuk. Het zag er allemaal netjes uit. Alleen, vaak waren de tafels bij het zwembad bezet als we er wilden eten, maar deze winter zouden er nieuwe tafels bij komen. We zijn benieuwd, in september gaan we er weer naar toe!

Gereisd in januari 2007

• 917-11-2006

Wij zijn op aanraden van kennissen op doorreis naar spanje langs deze camping gegaanmet onze camper. Je leeft er echt als God in Frankrijk,de rust de omgeving. God heeft de hof van eden geschapen en direct daarna deze camping,zo hebben mijn vrouw en ik het ervaren. Een echte aanrader!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in juli 2006

• 9Bart van Wellingen20-08-2006

Wij zijn twee weken op Mas d'Ekeby geweest. Wij hadden de blokhut gehuurd. Heel erg knus en met een leuk zitje buiten onder een hele grote walnootboom. Sanitair en zwembad zijn altijd proper. De mensen van Mas d 'Ekeby deden er echt alles aan het ons naar de zin te maken. Minpuntje; hun jonge hond die nogal eens uitbrak en dan bij ons kwam buurten. Mijn vriendin vond dat niet zo leuk. De schapen die rond de camping grazen overigens wel. Trouwens, het eten was echt grandioos. Bart.

Gereisd in augustus 2006

• 9Hans en Darquise30-07-2006

Wij zijn een week op Mas d 'Ekeby geweest. Hadden een gîte gehuurd met een groot terras en alles er op en eraan. Het was geweldig! We zijn zo verwend. Dit was een echte rustvakantie. Geweldige wandelmogelijkheden. Vanaf ons terras zagen we uit op het zwembad en hebben regelmatig reeën door het veld zien lopen. Het dorpje St.-Projet is heel rustig en gelukkig nog niet toeristisch. Lees onze beoordeling daarover ook maar eens. De eigenaren van Mas d 'Ekeby (Hollanders) hebben er echt alles aan gedaan het ons naar de zin te maken. En dat terwijl dit hun eerste jaar is en ze het 'wandeloord' nog aan het opzetten zijn. Wij hopen dat ze nog veel gasten krijgen en dat we volgend jaar weer een weekje mogen komen uitrusten.

Gereisd in juli 2006

• 9Froukje en Joost30-07-2006

Wij hebben hier een heerlijke rust vakantie gehad. Je kunt hier mooie wandelingen maken en genieten van authentieke Franse dorpjes in de omgeving. Tevens kun je vanaf hier een stedentrip maken naar Toulouse. Deze camping is opgezet door een Nederlands echtpaar die iedereen altijd met open armen ontvangt. Wij hebben hier een hele fijne tijd gehad, en het is zeker een aanrader voor mensen die van de drukte in Nederland willen ontsnappen en lekker tot rust willen komen in dit prachtige stukje Frankrijk.

Gereisd in juli 2006

3 tips over Camping Mas du Midi

• Marije & Jan, 30-07-2012

Vanaf de camping kan je prachtige fietstochten maken en veel uitstapjes maken.

• Claudine Steneker, 07-01-2012

Perfecte plek voor rust en natuur zoekers. Tegelijkertijd komen ook kinderen hier niets tekort.

• Leonie, 16-08-2014

Eten op de varkensboerderij van de buren. Lekker eten op een prachtige plek onder een kastanjeboom.

1 vraag over Camping Mas du Midi

• Marcel, 27-01-2019

Vissen in de buurt?

Hoi, kun je in de nabijheid van de camping ook leuk vissen? Gewoon af en toe een paar uurtjes met mijn zoon op pad voor kleine en grotere vissen. Wat voor vis zit er?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig