Camping Mas du Midistersterstersterster

Tonen op kaart

38 reviews over Camping Mas du Midi

• 9Annemiek, Utrecht30-10-2015

Heerlijk!

Heerlijke plek, midden in een prachtig gebied. Super voor kleine kinderen en lekker relaxed voor de ouders.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Veldhuis11-08-2015

Fijn, rustig, kleinschalig, een aanrader!

We hebben met de caravan een heel fijn verblijf gehad. De camping is ruim van opzet. Leuke speeltuin, mooi zwembad, geduldige en vriendelijke uitleg van Frank en Quinta bij vragen en tips over uitstapjes. We vinden deze camping echt een aanrader!~

In de omgeving zijn er verschillende mooie kastelen, plaatsjes, kloosters te bezoeken. Een mooi riviertje waar we met de kleine kinderen ( 2 en 4 jaar) erg leuk konden spelen en dammetjes hebben gebouwd.

De camping is ruim van opzet, net schoon sanitair, table dhote lekker en gezellig, hardlopen, wandelen en fietsen vanaf de camping. Een tent is aanwezig met speelmogelijkheden voor de kinderen en een kamer met veel boekjes en spelletjes.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Marrigje04-09-2014

Gezellige familiecamping

Kleinschalige familiecamping met ruime kampeerplaatsen en gezellige patio. Dit is ook de plek voor de table d'hotes, ijsjes en wifi-verbinding. Een gezellige verzamelplaats. Frank en Quinta zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Lieke18-08-2014

Fantastische mini camping

We hebben in juli twee heerlijke weken doorgebracht met onze twee kinderen (4 en 6) en hond (aan de lijn uiteraard). De omgeving is prachtig, met mooie oude dorpjes, kastelen, rivieren en elke dag een leuke markt in een van de dorpen in de buurt. De camping is heel ruim opgezet, met een fijn zwembad, een trampoline, schommels, een uitgebreide bibliotheek en veeeel dvd's (voor als het slecht weer is) en heel veel verstopplekjes voor de kinderen. Een paar keer per week table d hote, kampvuur, een marche gourmande in St Projet. Zowel voor kinderen als voor de ouders is het een superplek! Frank, Quinta, bedankt voor jullie warme ontvangst!

• 10Leonie16-08-2014

Geweldige plek!

Wij hebben in juli een heerlijke week in de gite gehad. Na een hartelijke ontvangst door Frank en Quinta voelden wij ons meteen thuis. De table d'hote was erg gezellig. De kinderen hadden meteen vriendjes, genoten van het zwembad en vermaakten zich goed op het ruime terrein. De omgeving is erg mooi en er is veel te zien en te doen. Leuke stadjes, grotten, kasteeltjes, zwemmen in de rivier, etc. Frank en Quinta hebben zelf leuke routes, dagtochten en tips op papier gezet en voor de gasten geprint. Er handig! Op het terras kon je altijd terecht voor een lekkere cappuccino, een wijntje en een praatje met de andere gasten. Kortom, een geweldige plek!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 8IJM08-08-2014

Mooi stekje

Wij hebben heerlijke weken gehad in deze verrassend mooie streek van Frankrijk. Veel te doen in de omgeving, mooie historische stadjes, en schitterende rustige plek van de camping. Gastvrije, vriendelijke ontvangst. Super plek voor kinderen om te spelen met gezellige kampvuurtjes. Paar minpuntjes; te weinig sanitair en met een franse slag schoongemaakt - de camping is voor caravans niet overal toegankelijk - honden lopen los en poepen soms (wel meteen opgeruimd door eigenaar na opmerking)

• 7Staat v/h sanitair

• 8Willekens08-08-2014

Een zalige vakantie

Wij hebben drie fantastische weken achter de rug op deze mooie minicamping met grote plaatsen. De uitbaters waren zeer vriendelijk en de er is veel moois te zien in de omgeving.

• 10Robbert26-11-2013

Mooiste plek om vakantie te vieren!

Ik nam ij geen betere plek bedenken om vakantie te vieren, de rust, ruimte en gezelligheid, beter kan je niet wensen!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 10A'mie24-09-2013

Een geweldige vakantie

We hebben afgelopen juli een heel fijne vakantie gehad op Mas du Midi. We zaten in een knusse gite met een prachtig uitzicht vanaf het terras. Frank en Quinta zorgden voor een heel ontspannen sfeer en hebben ons goed verzorgd. Zwembad en kampvuur waren een grote hit en ook de herinnering aan de gezamenlijk tocht naar het dorpsfeest is erg vrolijk. De omgeving is mooi; we vonden vooral de kastelen in de buurt heel leuk om te bezoeken. We komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Fam.Haksteeg27-08-2012

Fantastische en sfeervolle minicamping

Op Mas du Midi in St. Projet, hebben we in juli 2012 een van onze mooiste vakanties mogen beleven. We werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaren Quinta en Frank, waardoor we ons vanaf dag 1 helemaal welkom voelden. De prachtige safaritent met heerlijk rustige ligging was geweldig. Onze 3 kinderen hebben zich helemaal kunnen uitleven in het mooie zwembad en de andere kleinschalige speelgelegenheden. Drie keer per week was er de mogelijkheid om de kookkunsten van Frank en Quinta te proeven. Wij hebben dit 1 keer gedaan omdat in de omgeving hele leuke dorpen en stadjes te vinden zijn waar je ook heerlijk kunt eten, maar de maaltijd op Mas du Midi was heerlijk! De omgeving in Tarn et Garonne is prachtig. Wij gaan zeker weten terug naar Mas du Midi!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

3 tips over Camping Mas du Midi

• Marije & Jan, 30-07-2012

Vanaf de camping kan je prachtige fietstochten maken en veel uitstapjes maken.

• Claudine Steneker, 07-01-2012

Perfecte plek voor rust en natuur zoekers. Tegelijkertijd komen ook kinderen hier niets tekort.

• Leonie, 16-08-2014

Eten op de varkensboerderij van de buren. Lekker eten op een prachtige plek onder een kastanjeboom.

1 vraag over Camping Mas du Midi

• Marcel, 27-01-2019

Vissen in de buurt?

Hoi, kun je in de nabijheid van de camping ook leuk vissen? Gewoon af en toe een paar uurtjes met mijn zoon op pad voor kleine en grotere vissen. Wat voor vis zit er?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig