Camping Mas du Midi

35 reviews over Camping Mas du Midi in het Nederlands

Fantastische mini camping

Lieke
18-8-2014

We hebben in juli twee heerlijke weken doorgebracht met onze twee kinderen (4 en 6) en hond (aan de lijn uiteraard). De omgeving is prachtig, met mooie oude dorpjes, kastelen, rivieren en elke dag een leuke markt in een van de dorpen in de buurt. De camping is heel ruim opgezet, met een fijn zwembad, een trampoline, schommels, een uitgebreide bibliotheek en veeeel dvd's (voor als het slecht weer is) en heel veel verstopplekjes voor de kinderen. Een paar keer per week table d hote, kampvuur, een marche gourmande in St Projet. Zowel voor kinderen als voor de ouders is het een superplek!

Frank, Quinta, bedankt voor jullie warme ontvangst!

Geweldige plek!

Leonie
16-8-2014

Wij hebben in juli een heerlijke week in de gite gehad. Na een hartelijke ontvangst door Frank en Quinta voelden wij ons meteen thuis. De table d'hote was erg gezellig. De kinderen hadden meteen vriendjes, genoten van het zwembad en vermaakten zich goed op het ruime terrein. De omgeving is erg mooi en er is veel te zien en te doen. Leuke stadjes, grotten, kasteeltjes, zwemmen in de rivier, etc. Frank en Quinta hebben zelf leuke routes, dagtochten en tips op papier gezet en voor de gasten geprint. Er handig! Op het terras kon je altijd terecht voor een lekkere cappuccino, een wijntje en een praatje met de andere gasten. Kortom, een geweldige plek!

Mooi stekje

IJM
8-8-2014

Wij hebben heerlijke weken gehad in deze verrassend mooie streek van Frankrijk. Veel te doen in de omgeving, mooie historische stadjes, en schitterende rustige plek van de camping.

Gastvrije, vriendelijke ontvangst. Super plek voor kinderen om te spelen met gezellige kampvuurtjes.

Paar minpuntjes; te weinig sanitair en met een franse slag schoongemaakt - de camping is voor caravans niet overal toegankelijk - honden lopen los en poepen soms (wel meteen opgeruimd door eigenaar na opmerking)

Een zalige vakantie

Willekens
8-8-2014

Wij hebben drie fantastische weken achter de rug op deze mooie minicamping met grote plaatsen. De uitbaters waren zeer vriendelijk en de er is veel moois te zien in de omgeving.

Mooiste plek om vakantie te vieren!

Robbert
26-11-2013

Ik nam ij geen betere plek bedenken om vakantie te vieren, de rust, ruimte en gezelligheid, beter kan je niet wensen!

Een geweldige vakantie

A'mie
24-9-2013

We hebben afgelopen juli een heel fijne vakantie gehad op Mas du Midi. We zaten in een knusse gite met een prachtig uitzicht vanaf het terras. Frank en Quinta zorgden voor een heel ontspannen sfeer en hebben ons goed verzorgd. Zwembad en kampvuur waren een grote hit en ook de herinnering aan de gezamenlijk tocht naar het dorpsfeest is erg vrolijk.

De omgeving is mooi; we vonden vooral de kastelen in de buurt heel leuk om te bezoeken. We komen hier zeker nog eens terug!

Fantastische en sfeervolle minicamping

Fam.Haksteeg
27-8-2012

Op Mas du Midi in St. Projet, hebben we in juli 2012 een van onze mooiste vakanties mogen beleven. We werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenaren Quinta en Frank, waardoor we ons vanaf dag 1 helemaal welkom voelden. De prachtige safaritent met heerlijk rustige ligging was geweldig. Onze 3 kinderen hebben zich helemaal kunnen uitleven in het mooie zwembad en de andere kleinschalige speelgelegenheden. Drie keer per week was er de mogelijkheid om de kookkunsten van Frank en Quinta te proeven. Wij hebben dit 1 keer gedaan omdat in de omgeving hele leuke dorpen en stadjes te vinden zijn waar je ook heerlijk kunt eten, maar de maaltijd op Mas du Midi was heerlijk! De omgeving in Tarn et Garonne is prachtig. Wij gaan zeker weten terug naar Mas du Midi!

heimwee naar deze plek

Jeanine Peters
15-8-2012

Wij gaan al jaren naar kleine campings. Altijd leuk en gezellig, maar dit overtrof alles. Met stip op nr. 1. Zo'n warm welkom, zoveel ruimte en een enorme sfeer. Quinta en Frank doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te maken. Beiden bezitten een natuurlijke rust en een ontspannen houding. Als je een probleempje had, dan probeerde ze het mee op te lossen. Superrrrr. De camping, de gites, de overkaping en de safari-tent zien er top en sfeervol uit. De badkamers zien eruit als een badkamer van thuis. Alle ruimte en luxe. Geen ellebogen tegen schotten. Geen kleding die nat wordt. Kinderen zijn ook meer dan welkom. Ook aan hen hebben ze gedacht. Trampoline, pingpongtafel, volleybalnet/badmintonnet, spelletjeshoek, stripboeken te-over, dvd's in overvloed + dvd-hoek, ... Ook is er een plek om een kampvuur te maken. Frank speelt de gitaar en het vakantiegevoel is compleet. Voor de volwassenen staan er heel veel mooie boeken die je gewoon mag lezen.

Super plek, veel rust en ruimte.

Marije & Jan
30-7-2012

Mas du Midi is een prachtige rustige camping met zeer ruime plekken waardoor het heerlijk rustig is bij de tent. Heb je zin in gezelligheid, dan kan je dat vinden bij het zwembad. Het zwembad is dan een ook een gezellig ontmoetingspunt voor de kinderen en hun ouders.

Geweldige plek, omgeving en gastvrije mensen.

Claudine Steneker
7-1-2012

Ik heb een fantastische tijd gehad in Mas du midi met deze aangename gastvrouw en gastheer.

Je krijgt meer dan genoeg ruimte om je tent, of als je wilt, caravan neer te zetten.

Ik zelf heb in de gite geslapen welke gezellig was ingericht en met de nodige luxe, zelfs Nederlandse TV.

De natuur is werkelijk fantastisch op het terrein en in de omgeving.

Ik heb geweldige wandelingen gemaakt, alleen, maar soms nam ik de honden van de gastmensen mee.Op een van mijn tochten heb ik herten gezien en s'nachts hoor je vaak uilen.

Meteen vanaf het terrein is het heel mooi om te wandelen maar op een aantal kilometer afstand zijn ook tal van mooie route's o.a rond Saint antonin Noble val.

In de nabije omgeving zijn ook veel Chateau's te bezichtigen

De mensen van Mas du Midi kunnen trouwens ook lekker koken.

Dit alles bij elkaar opgeteld met fantastisch weer en de Franse sfeer maakte mijn vakantie compleet af!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mas du Midi in St. Projet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mas du Midi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.